למי יש אולי את המילים של השיר

../images/Emo9.gif

הקשבתי וכתבתי את המילים...
זה לא הולך להיות פשוט אמרתי אל תגידו שלא הזהרתי יש דברים שאתם לא יודעים זה לא הולך להיות משחק ילדים לרגע אחד החופש מגיע והזמן לעצור, אין זמן להרגיע החיים לפעמים מפחידים כמה קל לשכוח שאתם ילדים אז עוצמים עיניים לופתים ידיים קופצים ישר למים הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הלילה כמה שבכינו על כל מה שלא עשינו חיבוק אחד שלא יחזור וזהו, לא מביטים לאחור. הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר...
 
ותיקון קטן באנטרים

זה לא הולך להיות פשוט אמרתי, אל תגידו שלא הזהרתי. יש דברים שאתם לא יודעים, זה לא הולך להיות משחק ילדים. לרגע אחד החופש מגיע, והזמן לעצור, אין זמן להרגיע. החיים לפעמים מפחידים, כמה קל לשכוח שאתם ילדים. אז עוצמים עיניים, לופתים ידיים, קופצים ישר למים.
 
"מול כל העולם" - לירון לב

מילים: יהודה חמיצר זה לא הולך להיות פשוט אמרתי אל תגידו שלא הזהרתי יש דברים שאתם לא יודעים זה לא הולך להיות משחק ילדים לרגע אחד החופש מגיע והזמן לעצור, אין זמן להרגיע החיים לפעמים מפחידים כמה קל לשכוח שאתם ילדים אז עוצמים עיניים לופתים ידיים קופצים ישר למים הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הלילה כמה שבכינו על כל מה שלא עשינו חיבוק אחד שלא יחזור וזהו, לא מביטים לאחור. הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... הבוקר קמנו לעולם אחר מה שהיה כבר לא יהיה יותר וגם אם זה רק שנינו מכל העולם אין מצב שנוותר... (תודה לנעמה)
 
למעלה