למי יש הרכבה יותר איכותית?

מצב
הנושא נעול.
הקפצה

למי יש הרכבה יותר איכותית?
הארגז או מרכבים?
הקפצה
רציתי באמת לדעת: מי מבין השתיים מרכיב הרכבה יותר איכותית: חיבור החלונות, איטום הגג, גימור חיצוני, איכות החומרים. האם ההרכבה נופלת באיכותה מחו"ל???
 
בחברה שבה אני עובד אין מחלוקת

הקפצה
רציתי באמת לדעת: מי מבין השתיים מרכיב הרכבה יותר איכותית: חיבור החלונות, איטום הגג, גימור חיצוני, איכות החומרים. האם ההרכבה נופלת באיכותה מחו"ל???
בחברה שבה אני עובד אין מחלוקת
התכנון של הארגז יותר טוב משל מרכבים האוטובוסים שלהם יותר מרווחים ונוחים. אבל בביצוע........... באוטובוסים של מרכבים (רואים את ההבדלים ככל שהאוטובוסים מתישנים) צריך הרבה פחות תיקוני מרכב כמו איטום הגג (אצלנו באוטובוסים של הארגז גם בני פחות מחודשיים נוהגים עם מטריות פתוחות) איטום החלונות טוב יותר במרכבים גם הצביעה והגימור. באוטובסים של הארגז בעיקר כשהם חדשים יש המון ברגים שנופלים משום מקום ובסוף כל יום כשמנקים את האוטובוס מגלים המון כאלה על הרצפה.
 
וגם השירות לנהגים שבאים לתיקונים

בחברה שבה אני עובד אין מחלוקת
התכנון של הארגז יותר טוב משל מרכבים האוטובוסים שלהם יותר מרווחים ונוחים. אבל בביצוע........... באוטובוסים של מרכבים (רואים את ההבדלים ככל שהאוטובוסים מתישנים) צריך הרבה פחות תיקוני מרכב כמו איטום הגג (אצלנו באוטובוסים של הארגז גם בני פחות מחודשיים נוהגים עם מטריות פתוחות) איטום החלונות טוב יותר במרכבים גם הצביעה והגימור. באוטובסים של הארגז בעיקר כשהם חדשים יש המון ברגים שנופלים משום מקום ובסוף כל יום כשמנקים את האוטובוס מגלים המון כאלה על הרצפה.
וגם השירות לנהגים שבאים לתיקונים
במסגרת האחריות במרכבים מתיחסים יפה יותר לנהג ותלונותיו גם אם הוא בא בהפתעה. בארגז צריך להזמין תור שבועיים מראש וגם אז היחס על סף הזלזול.
 
האמת שגם במכונות של מרכבים

בחברה שבה אני עובד אין מחלוקת
התכנון של הארגז יותר טוב משל מרכבים האוטובוסים שלהם יותר מרווחים ונוחים. אבל בביצוע........... באוטובוסים של מרכבים (רואים את ההבדלים ככל שהאוטובוסים מתישנים) צריך הרבה פחות תיקוני מרכב כמו איטום הגג (אצלנו באוטובוסים של הארגז גם בני פחות מחודשיים נוהגים עם מטריות פתוחות) איטום החלונות טוב יותר במרכבים גם הצביעה והגימור. באוטובסים של הארגז בעיקר כשהם חדשים יש המון ברגים שנופלים משום מקום ובסוף כל יום כשמנקים את האוטובוס מגלים המון כאלה על הרצפה.
האמת שגם במכונות של מרכבים
הברגים נופלים, ויעיד על כך עובד חדריה חברנו, שהאוטובוס עליו הוא עובד (7261 של דן) הוא של מרכבים. עם זאת, בשנות התשעים האוטובוסים העירוניים של מרכבים היו טובים יותר, וניתן לראות זאת היום, על סף סיום שירותם.
 

JayZed

New member
זה נתון לדעה אישית. לרוב באגד יש

למי יש הרכבה יותר איכותית?
הארגז או מרכבים?
זה נתון לדעה אישית. לרוב באגד יש
דעה שאיכות הבניה של הארגז קצת טובה יותר, אבל מצד שני הדגמים של מרכבים קלים יותר ולכן יש נהגים רבים שמעדיפים אותם. בכללי, לפי התרשמות אישית, הייתי אומר שאוטובוסים שנבנו בהארגז בנויים בצורה קשיחה וסולידית יותר, ולכן מחזיקים יותר טוב. אבל בסופו של דבר שנייהם לא משהו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה