למי שהוא יש המלצות לטיפול בטינטון באוזניים?

ינוקא1

New member
מבחינתי

טנטון באוזניים קשור לאש שעולה למעלה (מעודף או מחוסר) שיש צורך "לנקז" אותה. אין לחום ולאש לאן לצאת , והם יוצאים כטנטון. ממילא הפתרון הפשוט והמיידי הוא דיקור בקרקפת בנקודות שמרגישות "רגישות" (נקודות עם הרגשה של חום וכדומה). לפעמים האדם מסוגל לתאר שכאשר הוא מסתרק עם מברשת , אז הוא גם כן עושה זאת "חזק" כדי לעסות את עור הקרקפת בנקודות הללו - כי כך הוא בעצם מפזר עודף. עם קצת רגישות בידיים , יחסית קל להרגיש נקודות אלו. עם זאת אין צורך לדקור זמן רב , כדי גם לא לנקז יותר מידי. אם יוצאת טיפת דם , זה מצויין , כי יוצא חום. (אני לא אוהב להוציא דם בכוונה , אבל מתי שצריך לצאת - יוצא).
 

ינוקא1

New member
בשיאצו

הייתי עושה "הקשות" על הנקודות הללו. הקשה כתנועה היא בעלת איכות מפזרת. (בדומה ל"קירור" שעושים לאחר תרגול צ'י גונג על מנת שלא יצטבר שם צ'י
). עם זאת גם כאן חשוב לא להגזים ולא לפזר יותר מידי. בסך הכל המדובר בראש. (באדם ממוצע לא הייתי עושה זאת יותר מ3-4 דקות , וכמובן בעדינות).
 

shahaful

New member
טיפול ברפואה סינית ושילוב עם YNSA

טיפול בטיניטוס הוא לא טיפול פשוט, אך ע"פ ניסיוני דרך דיקור סיני ושילוב עם נקודות קרקפת המשפיעות על האוזניים בשיטת YNSA, ניתן להשיג תוצאות. בהצלחה שחף
 
תודה

אני אנסה לשלב את העצות שלכם בטיפול. האסטרטגיה שלי לפחות במקרה הזה הוא לשחרר חסימות במרכז הגוף (ברום הבטן, קשור לבעיה המקורית של המטופלת) כי לדעתי הן הגורם להצטברות בפלג הגוף העליון שמתבטאת באוזניים - לשחרר את התקיעות ולאפשר לגוף זרימה בכל הכיוונים, ולהוריד את האנרגיה למטה. "לשחרר קיטור" כמו שאתם מציעים יכול רק להוסיף.
 
למעלה