למי שהתגעגע... ובמיוחד לפארק דה פראנס -

  • פותח הנושא FDA
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

FDA

New member
למי שהתגעגע... ובמיוחד לפארק דה פראנס -
שליחנו המיוחד ב- Ynet. כתבה נוספת מבית המדרש לעיתונות חוקרת. פנינה אמיתית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3998060,00.html
אהבתי -בני ועקנין תמה
על התנהלות הרכבת בהשבתה הגדולה בדרום{הוא -ראש עיריית אשקלון היום} הוא ניהל את -הרכבת הקלה בת"א לא פחות ,במשך 3 שנים ובשום מקום בעולם לא פועלים ככה {על רכבת ישראל}
כמובן שבזמן ש"הוא" ניהל את הרק"ל בת"א -גם לא התנהגו ככה כנראה
 

raminec

New member
דווקא וואלה הבריקו היום
walla
גולת הכותרת:
"ראש עיריית אשקלון, בני ועקנין, תמה על התנהלות רכבת ישראל . "הייתי שלוש שנים מנכ"ל של הרכבת הקלה בתל אביב ולמדתי הרבה מאוד על ניהול מערכות כאלה בכל מיני מקומות בעולם. בשום מקום לא פועלים ככה"." פשוט גאוני... הבנאדם ניהל רכבת קלה שקיימת רק בתיאוריה ומשם הוא הפך להיות בר-סמכא באיך מבצעים עבודות לשדרוג קווים ברכבות כבדות במציאות. ובכלל, "ברור" שאין לו שום אינטרס בלהציג את עצמו כלוחם למען העיר שהוא הראש שלה.
 

טשאפק

New member
גולת הכותרת:
"ראש עיריית אשקלון, בני ועקנין, תמה על התנהלות רכבת ישראל . "הייתי שלוש שנים מנכ"ל של הרכבת הקלה בתל אביב ולמדתי הרבה מאוד על ניהול מערכות כאלה בכל מיני מקומות בעולם. בשום מקום לא פועלים ככה"." פשוט גאוני... הבנאדם ניהל רכבת קלה שקיימת רק בתיאוריה ומשם הוא הפך להיות בר-סמכא באיך מבצעים עבודות לשדרוג קווים ברכבות כבדות במציאות. ובכלל, "ברור" שאין לו שום אינטרס בלהציג את עצמו כלוחם למען העיר שהוא הראש שלה.
הרכבת הקלה בתל-אביב לא הושבתה אף לא יום אחד
 

raminec

New member
הרכבת הקלה בתל-אביב לא הושבתה אף לא יום אחד
היא גם מעולם לא סבלה מצפיפות, איחורים
וכל שאר החוליים הקשים ממנה סובלת ר"י. לדעתי חקי הראל צריך לקחת דוגמה אישית מראש עיריית אשקלון באיך לנהל קווי רכבת...
 

בועז ל

New member
גולת הכותרת:
"ראש עיריית אשקלון, בני ועקנין, תמה על התנהלות רכבת ישראל . "הייתי שלוש שנים מנכ"ל של הרכבת הקלה בתל אביב ולמדתי הרבה מאוד על ניהול מערכות כאלה בכל מיני מקומות בעולם. בשום מקום לא פועלים ככה"." פשוט גאוני... הבנאדם ניהל רכבת קלה שקיימת רק בתיאוריה ומשם הוא הפך להיות בר-סמכא באיך מבצעים עבודות לשדרוג קווים ברכבות כבדות במציאות. ובכלל, "ברור" שאין לו שום אינטרס בלהציג את עצמו כלוחם למען העיר שהוא הראש שלה.
סלח לי, רמי, אבל לי לא זכור שהיה אי-פעם מנכ"ל
לרק"ל ת"א.
 
דווקא וואלה הבריקו היום
walla
עוד "עתונות" אפסיים
הכותרת ללא מרכאות, כלומר האתר עומד מאחורי השטויות שכתובות בה! ממש קביעה מדעית ובלתי מעורערת. הבאתם מהנדסי תחבורה ומהנדסים אזרחיים שיבהירו איך "אפשר" לעבוד בלי להשבית את הקו? הלכתם לבדוק בשטח מה קורה? פניתם לחברות בארצות אחרות כדי לבדוק אם מדובר בטעות? לא - הרמתם כמה טלפונים לקרובי משפחה וחברים שלכם מ"איזור הדרום" (כנראה מבת ים ואזור), הוספתם פוליטיקאי מקומי בור ומניפולטיבי, והנה יש לכם כתבה - מופת של עתונות חוקרת.
 

nitsansh

New member
עוד "עתונות" אפסיים
הכותרת ללא מרכאות, כלומר האתר עומד מאחורי השטויות שכתובות בה! ממש קביעה מדעית ובלתי מעורערת. הבאתם מהנדסי תחבורה ומהנדסים אזרחיים שיבהירו איך "אפשר" לעבוד בלי להשבית את הקו? הלכתם לבדוק בשטח מה קורה? פניתם לחברות בארצות אחרות כדי לבדוק אם מדובר בטעות? לא - הרמתם כמה טלפונים לקרובי משפחה וחברים שלכם מ"איזור הדרום" (כנראה מבת ים ואזור), הוספתם פוליטיקאי מקומי בור ומניפולטיבי, והנה יש לכם כתבה - מופת של עתונות חוקרת.
זו ידיעה עיתונאית נפוצה: מה א' אמר על ב'
אין צורך לבדוק אם יש אמת בדברים. העובדה שהם נאמרו מספיקה כדי לפרסם את הידיעה, והמהדרין טורחים לבקש תגובה מהמואשם כדי לצאת ידי חובת תקנון האתיקה. 99% מהידיעות בתקשורת הן או דיווח על אמירות כאלו או ציטוט של הודעות לעיתונות.
 

megashock

New member
למי שהתגעגע... ובמיוחד לפארק דה פראנס -
שליחנו המיוחד ב- Ynet. כתבה נוספת מבית המדרש לעיתונות חוקרת. פנינה אמיתית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3998060,00.html
הבריטים בנו את מסילת החוף ?
מתוך הכתבה: "הבריטים הוסיפו קו אחד - זה שחיבר את חיפה, הבסיס הימי הבריטי הגדול של מזרח הים התיכון עם קו צינור הנפט שבא מעיראק, עם בירות וקהיר ובדרך עשו לנו את מסילה לאורך החוף." עד כמה שאני יודע ישראל בנתה את מסילת החוף מחיפה עד לת"א בשנות החמישים והבריטים בנו רק את החלק שמגיע צפונה דרך ראש הנקרה.
 

FDA

New member
הבריטים בנו את מסילת החוף ?
מתוך הכתבה: "הבריטים הוסיפו קו אחד - זה שחיבר את חיפה, הבסיס הימי הבריטי הגדול של מזרח הים התיכון עם קו צינור הנפט שבא מעיראק, עם בירות וקהיר ובדרך עשו לנו את מסילה לאורך החוף." עד כמה שאני יודע ישראל בנתה את מסילת החוף מחיפה עד לת"א בשנות החמישים והבריטים בנו רק את החלק שמגיע צפונה דרך ראש הנקרה.
אולי לא מסילת החוף של היום
אבל היו רכבות מלבנון למצרים דרך ישראל ,ועברה מסילה ממצרים דרך אשדוד רחובות ויבנה עד לוד ומחיפה ללוד דרך ראש העין
 

tanj

New member
אולי לא מסילת החוף של היום
אבל היו רכבות מלבנון למצרים דרך ישראל ,ועברה מסילה ממצרים דרך אשדוד רחובות ויבנה עד לוד ומחיפה ללוד דרך ראש העין
זה נכון, אבל וואלה התכוונו לקו החוף
והם ,מסתבר, לא יודעים כלום על ההסטוריה של סלילת המסילות.
 
זה נכון, אבל וואלה התכוונו לקו החוף
והם ,מסתבר, לא יודעים כלום על ההסטוריה של סלילת המסילות.
הם לא יודעים כלום על שום נושא
חבורת שרלטנים אנאלפתביתים שלא פתחו ספר מימיהם. הם צריכים לחפש את פירוש המילה "הסטוריה" במילון.
 

tanj

New member
הם לא יודעים כלום על שום נושא
חבורת שרלטנים אנאלפתביתים שלא פתחו ספר מימיהם. הם צריכים לחפש את פירוש המילה "הסטוריה" במילון.
מאז כניסת האנטרנט לחיינו
העיתונות מדרדרת והולכת. כלום לא נשאר מהעיתונות של פעם. עכשיו מספיקים כמה משפטים וקליק קליק. העיקר שיש הרבה טוקבקים.
 
הבריטים בנו את מסילת החוף ?
מתוך הכתבה: "הבריטים הוסיפו קו אחד - זה שחיבר את חיפה, הבסיס הימי הבריטי הגדול של מזרח הים התיכון עם קו צינור הנפט שבא מעיראק, עם בירות וקהיר ובדרך עשו לנו את מסילה לאורך החוף." עד כמה שאני יודע ישראל בנתה את מסילת החוף מחיפה עד לת"א בשנות החמישים והבריטים בנו רק את החלק שמגיע צפונה דרך ראש הנקרה.
בעולם הפנטזיות של צור שיזף הבור
 

mastertheknife

New member
הבריטים בנו את מסילת החוף ?
מתוך הכתבה: "הבריטים הוסיפו קו אחד - זה שחיבר את חיפה, הבסיס הימי הבריטי הגדול של מזרח הים התיכון עם קו צינור הנפט שבא מעיראק, עם בירות וקהיר ובדרך עשו לנו את מסילה לאורך החוף." עד כמה שאני יודע ישראל בנתה את מסילת החוף מחיפה עד לת"א בשנות החמישים והבריטים בנו רק את החלק שמגיע צפונה דרך ראש הנקרה.
רכבת ישראל בנתה את מסילת החוף ה"חדשה"
בשנות ה50. המסילה התחילה כפיצול ממסילת החוף כמה קילומטרים צפונית לתחנת חדרה מזרח ומשם מסילה חדשה דרך ישובי החוף עד לאזור תל אביב. כיום התוואי הישן של מסילת החוף (חדרה מזרח-לוד) נקרא המסילה המזרחית, כנראה על מנת להבדיל מהמסילת החוף ה"חדשה" מאזור חדרה דרומה.
 

easylivin

New member
רכבת ישראל בנתה את מסילת החוף ה"חדשה"
בשנות ה50. המסילה התחילה כפיצול ממסילת החוף כמה קילומטרים צפונית לתחנת חדרה מזרח ומשם מסילה חדשה דרך ישובי החוף עד לאזור תל אביב. כיום התוואי הישן של מסילת החוף (חדרה מזרח-לוד) נקרא המסילה המזרחית, כנראה על מנת להבדיל מהמסילת החוף ה"חדשה" מאזור חדרה דרומה.
קודם כל, "המסילה המזרחית" כפי שאנחנו מכנים
אותה היום, לעולם לא נקראה בשם "מסילת החוף". נכון, זה היה הקו הראשי של הרכבת בארץ ישראל וקו האורך היחיד בה, אבל איש לעולם לא קרא לו "מסילת החוף הישנה" או משהו בסגנון. שנית, "המסילה המזרחית" מאזור טול-כרם צפונה לאזור חדרה/פרדס חנה, ודרומה ללוד, באר שבע, ניצנה והלאה לתוך סיני, לא נבנתה על ידי הבריטים אלא על ידי הטורקים במהלך מלחמת העולם הראשונה. הבריטים רק הסבו את הקטע שבין חדרה ללוד לרוחב תקני, ובנו את ההמשך צפונה לחיפה (ומאוחר יותר, במהלך מלחמת העולם השנייה הלאה לנהריה, ראש הנקרה, ביירות וטריפולי). הבריטים גם בנו את המסילה מסיני דרך עזה לאשקלון, רחובות ולוד - וגם המסילה הזאת לא נקראה בשם "מסילת החוף" בימיהם. בקיצור, הבריטים בנו רק את הקטע הצפוני של מסילת החוף - מנהריה ועד צומת רמז של היום. הטענה שהועלתה בכתבה איננה מדוייקת, וזה בלשון המעטה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה