למי שמבין במכונאות רכב

shedim

New member
למי שמבין במכונאות רכב

שאלה טכנית אם מישהו מכיר את התופעה: ברשותי רכב פיאט פונטו 75 שנת ייצור 1996 מזה כמה חודשים, לאחר נסיעה של כ-10-15 דקות , בד"כ בפקקים או ברמזורים, למרות שהרכב נמצא בניוטרל ואין מגע עם דוושת הגז, מד הטורים עולה ויורד בין 2000 ל-4000 סמ"ק וכמובן שגם הרעש הנילווה מופיע... זה מופיע ונעלם מעצמו כל כמה דקות אלא אם כן אני נוסע בכביש פתוח במהירויות 70קמ"ש ומעלה ביצעתי טיפול מקיף לפני שבוע וגם הופניתי למומחה קרבורטורים שניקה משהו וטען שזה יעזור - אבל לא עזר בטיפול גם החלפתי רצועת טיימינג (ללא קשר לבעיה) למישהו יש מושג מה הבעיה ולמי כדאי לפנות בקשר אליה ? תודה מראש
 

shedim

New member
צודק

לדעתי הוא ניקה משהו בדיסטריבוטור ובגלל שהוא "מומחה לקרבורטורים" הסקתי בטעות שזה היה קשור לקרבורטור כמו שאתה רואה - אני לא מבין הרבה אבל רוצה איזושהי הכוונה מושכלת למי צריך לפנות ואיפה יכולה להיות הבעיה...
 

רפי לין

New member
סל"ד מנוע

נסה לנתק כבל אחד מהמצבר למשך כחצי שעה ואז הרכב אותו בחזרה ובכך בצעת כעין RESET למחשב נהול המנוע. אם הבעיה לא נפתרת אז אין מנוס אלא לגשת למוסך שיש לו מחשב/סורק אבחון להתחברות אל מחשב נהול המנוע וקריאת כל נתוני המע'. נא עדכן בתוצאות. בברכה - רפי לין
 

shedim

New member
לגבי המוסך

אני גר באזור ר"ג-קרית אונו יש מוסך מומלץ (אמין) באזור - אני בד"כ מטפל באזור התעשיה קרית-אריה אבל המוסך שלי לא מכיר את הבעיה הזו. אני אנסה את הנסיון עם המצבר מחר בבוקר ואדווח על התוצאה - דרך-אגב : צריך לעשות את זה כשהאוטו כבוי או במצב אחר ? אני נשמע אידיוט בעיני עצמי אבל אין לי מושג מה לעשות...
 

איש שטח

New member
חייב רכב כבוי תעשה זאת עכשיו בלילה

ובבוקר תחבר את הקוטב של המצבר שניתקת בדרך כלל אחרי נסיעה של 30 -40 קילומטר, המחשב יחזור לתפקד בצורה תקינה כאשר אין תקלה במחשב באמת .
 

Interpack

New member
זה נכון גם לגבי לנטיס 2004?

ניתוק כבל (נאמר ה- +) מהמצבר ירסט את המחשב?
 
למעלה