למען ההגינות -

massage4you

New member
מי יפצה אותו על פגיעה בשמו ?...

כמו שכתבתי בעבר אולי צריך שכל מטפל יציג מסמך המדגיש את סוג הטיפול שהוא נותן ויבקש מלקוחותיו לחתום. לא נראה ריאלי העניין, אבל, יש כאן מצב לא נורמאלי, בעידוד של מטפלת עם אמות מידה אחרות, קולגה, רואה את עצמה "מומחית", עשתה רעש, כתבה בפורום והמשטרה התערבה ובצדק, אבל מי יתן את הדין על הסקנדל ? לא פעם ראיתי בפורומים מטפלות המשיבות על הודעות ומבקשות ליצור איתן קשר בפרטי, למה הכוונה, מי הסמיך אותן לתת חוות דעת ?, כן הבעיה היא עם מטפלות ממין נשי אשר עשו נזק לאדם טיפש שהאמין בעבודתו ובדרכו המקצועית.
 

0 אור 0

New member
שאלה אליך

אתה אדם שמאמין בעבודתך ובדרכך המקצועית. נכון? כתוצאה מכך אתה מפרסם ומציע את שירותיך כמטפל שנותן עיסויים טנטריים (הנה אפילו כתבת זאת כאן בפורום). לפי מה שכתוב באותו שרשור שיש אליו הפניה מכאן, מסתבר שאותו דולהרמה הידוע כתב רבות מאד בפורום של נשים בהריון בו פרסם את שירותיו, פרסם הרבה מאד על מה הוא מציע כדולה , אבל באף אחד מהפוסטים הרבים שלו, מעולם הוא לא פרסם ולו מילה אחת על הדרך הטיפולית שלפיה יש להעניק עיסוי שד לשאיבת קולוסטרום ועיסוי פיריניאום בשלבי הריון מוקדמים, מעולם הוא לא פרסם בפורום הנ"ל את העובדה שהוא מבצע עיסוי זה עבור המטופלות. מהשרשור הקודם שהיה עקב התפוצצות הפרשה סיפרו נשים רבות שהיו אצלו, כי הוא הציע טיפולים אלו רק לנשים שהגיעו אליו לבד וללא בעל, וזה לא היה משהו שהיה ידוע כאיזשהי גישה מקצועית שלו. אם זה אמנם נכון (ואין לאף אחד מאתנו סיבה לפקפק בכך שזה נכון - מה גם שאני מכירה אישית את אחת ממנהלות הפורום ואת היושרה המקצועית שלה כמטפלת ברפואה משלימה ויושרה האישית כאדם), תסכים אתי שזה שונה לחלוטין מאשר מה שקורה בינך לבין המטופלות שלך? אדם אשר מסתיר בפומבי את מה שהוא מציע בהסתר אינו מצטייר כ"אדם טיפש שהאמין בעבודתו ובדרכו המקצועית", אלא כאדם מתוחכם שיודע היטב את גבולות המותר והאסור ומשחק על הגבול שאיפשר לו לנצל את התמימים והחלשים. אז נכון שלא כל דבר אנו יודעים, אבל לחשוב שקבוצה גדולה של נשים שאינן קשורות זו לזו, באה והעידה על מעשים לא תקינים בגלל אגו של מטפלת אחרת, זו התממות או הסתה שמטרתה ליצור דעת קהל בעד הפוגע. כדאי שמי מאתנו שאינו קשור אל אותו אדם יזהר בדבריו ולא יפגע בנפגעות עוד יותר.
 

פולספגן

New member
יש לך אי דיוקים רבים -

1) היו חלק מהטיפולים שציינת שכן נעשו בנוכחות הבעל ואפילו כתבו על זה באתר Ynet וגם בפורום. כמטפל הוא בוחר את הגישה לפי הלקוח ללא קשר לערמומיות, אלא להבנה נכונה של שפת גוף בין מטפל למטופל. 2) אם הוא היה מנצל את החלשים, אז הוא היה מנסה לחדור עמוק יותר בנשים חד הוריות והיו אצלו הרבה כאלו. מדוע לפי דעתך הוא לא הלך עד הסוף? 3) הקבוצה כן קשורה ולא סתם קוראים להם עדר, או תרנגולות.
 

0 אור 0

New member
אני לא מכירה את פרטי הפרשה

אם שמת לב עד עכשיו הדיון פה היה יותר בהשלכות הנושא ומשמעוית רחבות יותר, ולא באדם עצמו. הסיבה שהתייחסתי לפרטים היא דוקא השרשורים שאת הבאת, ומה שעולה מהם. 1- כאמור לגבי הפרטים, ממה שאני קראתי התרשמתי כך, ואולי נאמרו דברים אחרים בדיונים הרבים שלא קראתי. מה שברור הוא שאם כמטפל היתה לו הבנה נכונה של שפת גוף עם המטופלות, אז זה לא היה מגיע למספר מטופלות שחשו נפגעות ונבגדות בעקבות הטיפול אצלו. גם אם תניחי שחלק התעוררו רק בעקבות הדיונים, עדיין יש כמות של נשים שמה שקרה הפריע להם מלכתחילה - זו בעייתיות מאד גדולה לגבי מטפל בתחום כל כך רגיש. 2. אם תרשי לי להגיד משהו בוטה מאד: קטונתי מלהבין את הסוטים. אני אמנם משאירה לו את זכות הספק, שמא הוא פשוט היה אדם שלא קרא נכון את שפת הגוף, שלא כיבד את האתיקה המקובלת ושנהג בפרוצדורות שאנשים נאמנים עלי (לא מהפורום אלא מהחיים) מעידים שהן מסוכנות לאשה בהריון. אבל מאחר ולצערי יצא לי לעבוד ו/או לדבר עם נפגעות אונס והטרדה מינית רבות, אני יכולה להגידלך שהפוגעים באים בכל מיני צבעים וווריאציות, והעובדה ש"לא הלך עד הסוף" לא מעידה מאום לגבי מניעיו. 3. כפי שאמרתי, אני מכירה אישית ומעריכה מאד את אחת ממנהלות הפורום ההוא . חלק מהכותבות האחרות גם הן מוכרות מביקורים בפורומי הורים שכתבתי בהן בעבר - לא נשים אשר נתפסות לתופעת העדר. ואני מוצאת את הנסיון לזלזל בהן ולהקטין אותך על ידי הכינוי המעליב, כאקט שוביניסטי דוחה. הופתעתי מאד לגלות שאת אשה לאור ההזדהות הפנאטית שלך עם אדם שפגע בכל כך הרבה נשים, בין אם עשה זאת בכוונה של הנאה מינית אישית ובין אם עשה זאת מטפשות וחוסר מחשבה ורגישות.
 
יצא המרצע מן השק

אור - למה שלא נודה באמת המצחינה? הפתיע אותך מאוד לגלות שהיא אשה. הגעת אפילו עד כדי לכנות את הזדהותה כפנאטית מה שלעניות דעתי מוגזם מאוד... זה בדיוק חוד החנית ועל וזאת בדיוק הסיבה שהרשתי לעצמי לזרום עם הכינוי "תרנגולות". הסולידריות האוטומטית של נשים והתמיכה שלהן זו בזו בכל פעם שיש אפילו רק רמז לסוגיה של הטרדה מינית - היא בעייתית מאוד. היא נהפכת לבעייתית עוד יותר כשמדובר בנשים שהיו (או הרגישו) בעצמן קורבן לסוג כלשהו של הטרדה מינית ולצערי זה כמעט כל הנשים בישראל. זה מונח לנגד עינינו מדי יום ביומו ובכל פרשה ופרשה שמתפוצצת בתקשורת בנושא הטרדה מינית בשנים האחרונות. מספיק שאשה תרגיש אפילו קצת מנוצלת או קצת מתחרטת על מה שהיא עשתה לפעמים מרצון אתמול בלילה עם גבר - ישר מחפשים דמות של זאב נצלן מתוחכם ומרושע שעולל לה את זה. ולמה זה ככה? בגלל נשים אחרות שנפגעו ומחפשות סוג של נקמה בכל המין הגברי עכשיו. אם יש אשה פגועה - חייב להיות גבר פוגע. יותר מכך - חייב להיות גבר שפגע מתוך רוע וכוונת זדון. במציאות זה רחוק מאוד מלהיות ככה לצערי. יש גם דבר כזה אשה פגועה שנפגעה כתוצאה מהתנהגות חסרת אחריות שלה בעצמה. אבל עדרים של נשים פמיניסטיות, במיוחד בעידן האינטרנט והטוקבק , לא יתנו לדבר כזה להתקיים. הם ישכנעו אותה שאם היא פגועה אז יש פוגע ויש לו בולבול בין הרגליים וצריך לחתוך לו אותו. ואז נוצר אפקט התרנגולות המדובר... אני מדבר על תופעה שהיא הרבה יותר רחבה מפרשה הספציפית של הדולה. ובגלל שהתופעה כלכך רחבה - נוצר באופן טבעי העיוות הנגדי. גברים שמגינים בחירוף נפש על כל גבר אחר שמואשם בהטרדה מינית ומתחילים להשמיץ את האשה הפגועה ולהניח שהיא סתם תרנגולת ממורמרת - אפילו אם היא ממש נאנסה באופן שלא משתמע ל2 פנים. כשאמרתי קודם שנשים כמו אורלי אינס הן בעיניי אוייב מספר אחת של נשים שנפגעו - בדיוק על זה דיברתי. מעשים כמו שלה רק מעבירים יותר ויותר גברים שפויים לצד הפנאטי של המתרס...לצד של אלה שרק שומעים "הטרדה מינית" וישר מחפשים אשה מניפולטיבית שמנצלת את החוק לטובתה. כמו בנושאי גזענות, חוסר סובלנות דתית\חילונית ולאומנות - גם בנושא הטרדה מינית החברה הישראלית הופכת מיום ליום לחברה בה הרוב הוא קיצוני ופנאטי (לא משנה כבר לאיזה צד) ומעט מאוד אנשים נשארים באמצע. אם את שואלת אותי מי האשם - תשובתי היא התקשורת וחופש הדיבור. קוץ בתחת - כבר אמרתי?
 

0 אור 0

New member
מאחר שבניגוד לפולספגן

אתה קראת את תגובותי לנושא הזה החל מהשרשור הראשון שפתחה רביד בנושא, אני חושבת שאתה יכול להסיר את ענין הסולידריות האוטומטית. ואוסיף לך שני פרטי מידע שמן הסתם אין לך: האחד הוא שאני די נגמלתי מתקשורת. לא רק שאיני צרכנית אוטומטית של כתבות ושידורי טלויזיה, אלא כשאני קוראת, אני קוראת בצורה ביקורתית. השני הוא שאני מכירה היטב את הסיפורים מאחורי הקלעים במקרים רבים מאד של ניצול ופגיעה מינית (גם כאלה שנגמרו במשפט ומאסר וגם כאלה שנגמרו בכך שהפוגע המשיך להסתובב לו חופשי ומאושר והנפגעת שומרת צלקות ובושות וטראומות לאורך שנים). --- התגובות של פולספגן שהולכת במסע צלב ברחבי הפורומים להגנת הדולה, פשוט זהות לאותם טיעונים לעוסים היטב שאני מכירה עשרות שנים שבהם אנסים מגינים על עצמם, ולכן יצאה לברך ונמצאה מקללת - לולא מלחמת העולם שלה, לא היו מתעוררים האינסטיקטים המגוננים שלי, ולא הייתי הולכת לקרוא שוב את העדויות ומגיבה כנגדו. לא קראתי את כל הכתבות, ובודאי שלא קראתי את הטוקבקים. אבל כן קראתי עדויות של נשים שכתבו באותו פורום על מה שהם עברו. כן הלכתי ובדקתי מה מקובל ומה לומדים בקורסים של להיות דולה, מול דולה שאני מכירה היטב ואינה קשורה לפורום הזה ובעת ששאלתי אותה בראשונה אפילו לא שמעה על פרטי המקרה. בתגובות הנשים יש גם כאלו שמצדיקים תגובה כמו שלך - מי שאומרת שבזמן הטיפול עצמו היא הרגישה טוב, אבל אחר כך כשהיא שמעה מה קרה לאחרות היא הרגישה מנוצלת. זה ממש בעייתי. אבל יש גם כמה שכתבו במפורש שהם הרגישו לא נוח ולא בסדר, ולא העיזו לכתוב על זה בפורום שהיה כולו "שפוט" של המטפל הנפלא הזה. תגובות אותנטיות של פגיעה מינית. אז יכול להיות שיש פה בעיה להוכיח את הדברים מבחינה משפטית, אבל אין לי שום ספק שאותו אדם פגע לפחות בכמה נשים. גם אם לא ברור לי אם זה כתוצאה מסטיה מינית שלו, או כתוצאה מיהירות/טפשות וזלזול בכללי הזהירות והאתיקה המקובלים. ולכן מי שבחר לפרסם בפומבי את מעשיו ולהזהיר אחרות כדי שלא יפגעו ממנו, צדק. לגבי העליהום של התקשורת - אתה צודק. לתקשורת יש תפקיד חשוב ביותר להוציא את דברים אל האור. הבעיה היא שחוסר אמינות, התלהמות ונטיה לסנסציות גורמות לכך שהיא מעוותת את המציאות ויוצרת עולם מציצן , מרושע וסטיגמטי. איך פותרים? אין לי כרגע רעיון, חוץ מלגדל קהל ביקורתי בעל מחשבה עצמאית. מאד צר לי שאתה חש צורך להזדהות עם מפלגה כזו או אחרת, ולא מתיחס לנושא לגופו. אני לא שונאת גברים, ולא מדביקה על כל גבר סטיגמה של אנס או מטרידן. יחד עם זה, אני מאמינה באמונה שלמה, שזכותה של אשה לשמור על גבולותיה. וגם אשה שלובשת בגדים מחמיאים, נראית טוב, הולכת לעשות ג'וגינג בפארק בגופיה ומכנסים קצרים, מפלרטטת עם גברים, ואולי אפילו אתך או עם מישהו אחר בטווח ראייתך, אינה "מזמינה" כלום, ובודאי לא אונס. צר לי מאד שאתה חש בצורך להקטין את הנשים , לקרוא להם "תרנגולות" ולשמש בכך מגן תמים לתוקפים מניפולטיביים.
 
אור...

איבדת כיוון לחלוטין וזה לגמרי לא מפתיע אותי... את אומרת שאני יכול להסיר את עניין הסולידריות האוטומטית? אני לא חושב... בעיקר לאור העובדה שאת אומרת ואני מצטט: "צר לי מאד שאתה חש בצורך להקטין את הנשים , לקרוא להם "תרנגולות" ולשמש בכך מגן תמים לתוקפים מניפולטיביים." ברגע אחד הפכת אותי למקטין נשים סדרתי ולמגן תמים לתוקפים מניפולטיביים. ברגע אחד הפכת את הזרימה שלי עם הכינוי "תרנגולת" לאשה שהתסיסה את כל הפרשה של הדולה מבלי שהיא בכלל פגשה אותו למישהו שקורא לנשים באופן כללי תרנגולות ביוזמתו. בקיצור - הפכת אותי לחזיר שוביניסטי טיפוסי מהסוג הנפוץ והנלוז ביותר. אם זה לא מקרה קלאסי של סולידריות אוטומטית - אז מה כן? אגב, זה שאני חושב שאת לוקה בסולידריות אוטומטית לא אומר שאני חושב שאת שונאת גברים שמדביקה סטיגמה של אנס על כל גבר. אלה היו המילים שלך, לא שלי, ואני לא תומך במילים אלה. את אומרת שאני מזדהה עם מפלגה מסויימת ולא שופט את המקרה לגופו? אני דווקא לא מרגיש שאני מזדהה עם אף מפלגה או יותר נכון אני מרגיש שאני מזדהה עם כל המפלגות - כל מקרה לגופו...פעם עם זאת ופעם עם השניה... אם כבר מישהו מבין שנינו לא שופט את המקרה לגופו זאת את. את בעצמך אמרת שאת לא קראת את הכתבות אבל כן קראת עדויות של מתלוננות במקרה הזה. זה בדיוק מה שאני טוען... את קוראת רק את העדויות של המתלוננות ועל סמך זה את עושה את ההחלטות שלך. מה עם עדות הצד השני? מה עם עובדות מסויימות שעולות לא כלכך יפה מאותן כתבות שלא טרחת לקרוא? ואת מוסיפה לזה את ההכרות האישית שלך עם מקרים רבים של נפגעות ניצול מיני שבכלל לא שייכות לפרשה המדוברת ובדיוק על זה אני מדבר אור. זה לא שייך בכלל. ולצערי - זה מה שנותן פה את הטון ואולי זה אפילו הדבר היחיד שנותן פה את הטון. מה שגרם לי להטיל ספק בעדויות של המתלוננות זה לא היכרות מעמיקה עם מקרי עבר כאלו או אחרים ולא סולידריות אוטומטית לאנסים ומטרידנים שתאמיני לי שאם היו לי 5 דקות איתם בחדר לבד הם לא היו מטרידים זבוב בחיים שלהם יותר... זה לא בא מתוך הזדהות עם מפלגה מסויימת כזו או אחרת. אלה היו העובדות הקשורות למקרה הספציפי הזה בלבד. עובדות כמו זו שאותן נשים שעכשיו מתלוננות- לפני זמן מה שיבחו והיללו את אותו דולה והמליצו בחום לחברותיהן ללכת אליו. עובדות כמו זו שאחרי שהן חזרו אליו לפגישה שניה שלישית ורביעית הן "נזכרו" שכבר בפגישה הראשונה הוא הטריד אותן מינית. העליהום התקשורתי שנעשה במקרה הזה לא נעשה רק על ידי כתבים וגופי תקשורת. בעידן בו אנו חיים התקשורת היא כלי נשק בידי אנשים כמוני וכמוך, מהבית, בלי להקום מהכסא ואפילו בלי לחשוף את הזהות. זאת בעיה עמוקה מאוד שבסופו של דבר פוגעת בכולם - כל אחד נפגע מזה מכיוון אחר... את אומרת שהתגובות של פולספגן זהות לאותם טיעונים לעוסים של אנסים שמנסים להגן על עצמם? אני לחלוטין לא מסכים איתך! עובדה שאת בעצמך היית די בהלם מזה שהיא אשה. התגובות שלה הן תגובות של אשה מפוכחת שלא לוקה בסולידריות אוטומטית ושמה לב כמוני לזה שאנחנו בבעיה רצינית בלי קשר לפרשה הספציפית הזאת. הבעיה היא אפקט העדר והכח הבלתי נסבל שיש לתקשורת בימינו - אם זה לכתבים, ואם זה לטוקבקיסטים ופורומיסטים למיניהם. זה שאשה קמה להגן עליו זה רק אומר דרשני ואני חושב כמוה שיש מאחורי הקלעים עוד הרבה נשים שמסכימות איתה אבל שותקות... בסופו של יום כולנו אוכלים פה קש. נשים מפחדות יותר להתלונן מאשר פעם ובצדק, גברים מפחדים יותר לחזר מאשר פעם ובצדק, יותר אנשים נענשים בחומרה עוד לפני שנבדקו העובדות ויותר אנשים נפגעים מבלי שיוכלו להעשות כלום בנידון. זאת ישראל של 2011. הפתרון שהצעת - לגדל קהל ביקורתי עם מחשבה עצמאית הוא פתרון רע לדעתי. הוא בעצם המקור של הבעיה מלכתחילה. נתת לקהל יכולת להעביר ביקורת (טוקבקים, פורומים) ולחשיבה עצמאית (כל אחד ניזון ממקורות מידע אחרים ומפרש אותם על פי ההזדהות האישית שלו עם מקרים שקרובים לליבו) - ותראי לאן הגענו... אין לי פתרון יותר טוב להציע. מבחינתי החברה הישראלית עלתה כבר ממזמן על אוטוסטרדה חד סטרית לג'הנום. או כמו שאני נוהג לומר לאחרונה - לא ציחצחנו שיניים במשך 40 שנה ועכשיו אנחנו מתפלאים שהן נופלות ומנסים לחשוב מה אפשר לעשות כדי למנוע את זה... איך אומרים? זה קצת מדי מאוחר מדי...
 

0 אור 0

New member
יש הרבה דברים שעליהם אנחנו יכולים להסכים

כולל זה שאין לי מושג איך לפתור את הבעיה של האמינות וההתלהמות בתקשורת, אבל אני מתפלאה על זה שאני ממשיך להגן על ה"זרימה" שלך עם הכינוי תרנגולות, עם חוסר הספק שלך שמא אולי הוא פגע בנשים, שיפוט זה משני הצדדים, ואם אולי אני נסחפתי בכך שהשתכנעתי מדברי המתלוננות, ואולי באמת משפיע בכך הרקע של מקרים שאני מכירה ולא הגיעו לבית משפט, ומהעובדה שאני מכירה חלק מהכותבות בפורום מפורומים אחרים ודבריהן אמינים עלי. כדאי שתכיר בזה שאתה נסחפת בזה שלקחת את הצד שלו על סמך אמירות בכתבות. ללא שום ספק? ולגבי פולספגן : לא מדובר פה על משתתפת קבועה באיזשהו פורום שיצר ההגינות שלה התעורר בתגובה לאמירות לא הוגנות. מדובר במישהי שפשוט פתחה במסע צלב להגנה עליו בכל פורום אפשרי שבו הנושא עלה, תוך כדי הכפשה של הנשים. שוב, גם אם אתה צודק ואני נסחפתי ויש ספק באשמתו, אז איך אתה מקבל את ההסחפות הזו להכפשה טוטאלית של קבוצת נשים שהמשותף לה שהן או בהריון או מטפלות בנשים בהריון - כולן כולן "תרנגולות"? להוטות לנקמה?, שונאות גברים? אז איך בדיוק הן נכנסו להריון? ומצטערת אבל באמת כשאומרים על מישהי שהיא "אחראית למה שקרה לה" שהיא "ביקשה את זה" - זה מעורר אצלי הרבה מאד מטען. לא במקרה התגובה הזאת שלי לא התעוררה בדיונים הקודמים בפורום הזה שהיו עניניים ודנו במעשים, בהשלכותיהם, בצד של הדולה בצורה ענינית, בלי לערב את נושא המתלוננות. ולא במקרה גם לא מצאתי לנכון לפתוח דיונים עליו בפורומים שאני מנהלת ולא להצטרף לדיונים בפורומים שאינם הפורומים הקבועים שלי - כי הנושא שמעניין אותי בהקשר הזה הוא האתיקה הנכונה שלנו כמטפלים, התנהלות מול מטופלים, ולא נסיון לשפוט מה קרה במקרה הזה הספציפי. אלא מה|? כשמרגיזים אותי אני מתרגזת וכשלוחצים לי על טריגרים, כפי שעשתה פולספגן, אני קופצת.
 
בואי נעמיד דברים על דיוקם

אני לא לקחתי את הצד שלו ובטח שלא "ללא שום ספק" כדברייך. אני לא לקחתי אף צד בנושא הזה - רק הטלתי ספק באמינות חלק מהמתלוננות בגלל עובדות מסויימות שמערערות את אמינותן בצורה שאי אפשר להתעלם ממנה. הדבר היחיד שלא הטלתי בו ספק הוא שאותו דולה נענש באופן חמור עוד לפני שהגיע למשפט (וכנראה שהוא גם לא יגיע בסופו של דבר) ואני חושב שגם אם הוא אכן מפלצת כפי שעשו ממנו - עדיין העונש הזה לא הוגן. גם קצב לדעתי - למרות שהוא ככל הנראה אכן מפלצת - נענש כפליים בצורה לא הוגנת ומשפחתו נענשה עמו. מן הראוי שיקבל את העונש המוגדר בחוק מינוס פיצוי מסויים על העונש שהוא קיבל עוד לפני שיצא אשם בבית המשפט. לגבי פולספגן - את אומרת שהיא מכפישה באופן גורף ומלוכלך את כל הנשים שהתלוננו עליו וקוראת לכולן תרנגולות להוטות נקמה... אני לא ראיתי דברים כאלה, כנראה בגלל שלא ממש עקבתי אחרי כל מה שהיה לה לומר. קראתי רק את מה שהיא כתבה בפורום הזה פלוס קריאה מרפרפת של הלינקים שהיא שמה פה בלי להכנס לשרשורים הגדולים עצמם מהם הלינק היה חלק... אני ראיתי אותה מעבירה ביקורת רק על המתלוננת שבכלל לא נפגשה איתו. יכול להיות שבגלל זה קשה לנו להגיע להבנה... ולסיום : לגבי משהי ש"אחראית למה שקרה לה"... אני מבין שזה מעורר אצלך מטען כבד אבל לצערי גם זה קיים. אני לא אומר שבכל המקרים או אפילו ברובם זה המצב - אבל גם זה קיים. המטען שאמירה כזו מעוררת אצלך ואצל המון נשים אחרות הוא בעייתי. הוא בדיוק מה שיוצר את אותה סולידריות אוטומטית שאני לא אוהב ואני לא חושב שהיא עושה חסד עם נשים שלא אחראיות למה שקרה להן. לצערי הרב ישנם לא מעט מקרים בהם נשים מרגישות נפגעות ומוטרדות מינית וזאת בהחלט אחריות (או חוסר אחריות) שלהן! אני לא מדבר על מקרים בהם אשה התלבשה חשוף ואח"כ כל מיני חזירים מאשימים אותה בזה שהיא נאנסת... אני מדבר על מקרים אחרים ואני לא חושב שצריך להכנס לדוגמאות כדי שתרדי לסוף דעתי, נכון? ברגע שהן זוכות לסולידריות אוטומטית מנשים אחרות והגבר בצד השני הופך למטרת ציד אכזרי וחסר רחמים - אנחנו בבעייה רצינית. כולנו בבעייה רצינית. נשים שהוטרדו, נשים שלא הוטרדו, גברים שהטרידו, גברים שלא הטרידו - כולם אוכלים אותה. לכן אני חושב שאת הסולידריות האוטומטית (לא משנה לאיזה צד) יש לכבוש ולדכא ברגע שהיא צצה ולשפוט דברים בצורה נבונה, עניינית - ולא אוטומטית. אל תשכחי אור, שאת יכולה למצוא את עצמך גם בצד השני של המתרס פתאום... עוזי הרי מטפל בעיסוי רפואי וכולנו יודעים שלפעמים הוא צריך להכנס לכל מיני אזורים שעלולים להיות מעט שנויים במחלוקת... רק מעט... אני לא מדבר על חצייה גסה של הגבולות... מה יקרה אם משהי תכנס לפורום ותספר על טיפול שהוא עשה לה שכלל עבודה על שרירי העכוז והיא רק טיפטיפה בספק אם זה היה "במקום"? סביר להניח שיהיו בין המגיבות גם כאלו שידרבנו אותה לתבוע לו ת'צורה ולרמוס לו את החיים בגלל שזה יעורר אצלן מטען נוראי מחוויה שונה לחלוטין שהן עברו... ומה תגידי אז? האם גם אז המילה "תרנגולות" תהיה כלכך נוראית בעיניך?
 

0 אור 0

New member
האם התגובות שלי היו כאלה?

חד משמעית כאשר היה דיון על הדולה עצמו לפני זמן קצר פה בפורום לא היתה פה שום סולידריות אוטומטית - לפחות לא מצדי. גם בשרשור שהפנו אותנו אליו בפורום שבו צץ הענין, לא היה עליהום עליו, ולא יצר נקמה כלפיו - הנשים היו בהלם והאשימו את עצמן בגלל הפרגון שנתנו לו קודם, אבל בהחלט לא ראיתי שם להט לנקמה ולהרוס לו את החיים. כן ראיתי הרבה אמפתיה ועידוד לנשים שהעיזו לספר מה קרה להן ואיך הן מרגישות. אם יש לך בעיה עם זה, וזה בעיניך סולידריות אוטומטית, אז יש בינינו פחות מהמשותף ממה שחשבתי. אני מודעת להשלכות לגבי העוסקים בעיסוי - ועל זה באמת היה הדיון הקודם - אבל האם העובדה שיש לי אינטרס למנוע מסעי צלב לא הוגנים נגד מטפלים צריך למנוע ממני מלקרוא ולראות מה שקרה במקרה הזה? אכן, ההבדל בינינו שאחרי התגובה השניה של פולספן עברתי (שלא כמנהגי) אל הלינקים שהיא שמה בדבריה וקראתי את כולם, בעיקר את מה שהיא כותבת בכל הפורומים הללו. אבל גם תשובות ראויות שקיבלה שם.
 
שוב אותה הבעיה אור../images/Emo13.gif

אני מדבר על כתבות בוואינט ואנרג'י ועל טוקבקים ואת מדברת על פורומים ובגלל זה אנחנו לא מסכימים. את העליהום עליו אני מדבר מצאתי איפה שאת לא חיפשת ואת האמפתיה עליה את מדברת את מצאת איפה שאני לא חיפשתי... נראה לי ששנינו צריכים להתעדכן זה במקורות המידע של זה
חשוב לי גם שתביני שאני לא חושב שאת ה-סמל לסולידריות אוטומטית עליה אני מדבר. את נגועה בה רק קצת, וזה טבעי ומובן... גם אני נגוע בה קצת - אני מוכרח להודות. אני משתדל לדכא אותה ואני חושב שגם לך כדאי. אבל היא קיימת בצורה קיצונית מאוד ופוגענית בטירוף לפחות במקורות המידע מהם אני ניזונתי בפרשה הזאת (ופרשות אחרות) ולא עושה רושם כאילו יש איזושהי מודעות אליה או נסיון לדכא אותה.
 

0 אור 0

New member
על זה אנחנו יכולים להסכים

אין שום ספק שהצד השני והמשלים של האפשרות לנשים לגלות את הדברים שעברו עליהן, חייב להיות פתיחות והגינות כלפי מי שמואשם, עלמנת לוודא שיש אכן ממש בהאשמה. אני מאד משתדלת לא להיות מאלו שקופצים ומשריינים את עצמם בצד מסויים ולא משנה מה העובדות אומרות. חלק מזה הוא בבחירה של מקורות מידע . אני לא אומרת שאני לא קוראת מדי פעם כתבות , אבל במקרה הזה כמובן שמתי דגש על דברים בפורומים וספציפית לתגובות של הגברת שהקפיצה פה את כל המהומה והצליחה להעלות לי את הראש לדם כמאמר הגשש.
 

0 אור 0

New member
את יודעת מה?

נכנסתי לשרשור הזה וקראתי את רוב התגובות בו - מתחילת השרשור ובערךעד הקטע שקישרת אליו ועוד כמה אחרי. חוץ מטל הטבע שממש קיצונית נגדו, אני רואה שם תגובות שקולות והוגנות. שום תופעת עדר, שום התלהמות. הנשים מספרות על החויה האישית שלהן, רבות מתלבטות אם המעשה סתם עבר את הגבול או גם פלילי, רבות מנסות להבין מה היו המניעים שלו - כשלפחות בשרשור הזה (וגם בקודם שקראתי) , מניחות שזה לא היה לצורך סיפוק מיני ומנסות להבין מה דחף אותו. בתגובה לקישור הספציפי - גם מנהלות הפורום וגם הגולשות הנוספות, פסלות את התגובה הזו ויוצאות נגדה. גולשת אחת שאיחלה לו להתאבד - וכמה וכמה שמתנגדות ונוזפות בה על התגובה הזו זה לא "גולשות איחלו להתאבדותו" - ממש לא, זו אחת שיצאה מכל פרופורציה, כמה וכמה מגולשות הפורום (כוללא חת שנפגעה) שלא הסכימו אתה וענו לה בתקיפות ואחת או שתים שהגנו עליה. הדבר הכי רחוק מתופעת העדר ומעשו עליו עליהום שניתן לראות. כן - סולידריות עם הנפגעות ראיתי שם - המון תמיכה והמון חיזוקים , אבל רובה לא מלווה בהתלהמות נגד הדולה, אלא בהאשמות עצמיות, בתהייה על מניעיו, בנסיון להבין מה היו המניעים שלו.
 

פולספגן

New member
עניתי לך בטעות בתגובתי בשעה 19:01 על התגובה

הזו גם (מתחיל בפיסקה "לעננינו, את מאוד מייפה את זה ...") הלוואי שזה היה איך שכתבת, כי אז בכלל לא הייתי מתערבת בשרשור כסולידריות עם הנפגעות.
 

פולספגן

New member
כנ"ל אני, "כשמרגיזים אותי אני מתרגזת

וכשלוחצים לי על טריגרים", "אני קופצת". כן, מדובר במשתתפת קבועה ואם את לא מאמינה, את יכולה לעשות חיפוש על שמי בפורומים האלו (יפה לך האימרה כל פורום אפשרי
) הנה אקל עלייך ואריץ חיפוש על שמי בפורום הורים לתינוקות ובפורום הריון ולידה. האם 2,744 תוצאות עבור פולספגן תחת הורים לתינוקות מספיק לך הכדי להגדיר אותי כמשתתפת פעילה?
האם 2,151 תוצאות עבור פולספגן תחת הריון ולידה מספיק לך הכדי להגדיר אותי כמשתתפת פעילה?
כאמור, אלו 2 הפורומים שהשתתפתי בהם להגנתו, למעט פורום זה. אני חושבת שמגיע לי התנצלות ממך ... אני רוצה לחדד את הדברים של נחום רוזנשיין, שבגלל שאני אישה, את מפקפת ביושרה שלי, למרות ששאלתי אותי ישירות והשבתי לך על כך מטה בשרשור בתגובתי שנושאה אין קשר לפעמים, אני אפילו מתביישת שאני אישה עם הבכיינות של הנשים סביבי שכל הזמן "דופקים" אותן כי הן נשים וזה מזכיר לי את הבכיינות של מפלגת ש"ס על רקע העדתי. מרגיז אותי מנטליות "המגיע לי" והסולידריות העיוורת עיקב מגדר מיני. האם ציפי ליבני נבחרה בזמנו כי היא יותר טובה משאול מופז או בגלל הסולידריות הנשית כלפיה? הסולידריות העיוורת הזאת הגיעה למקום שאפילו כבר בכנסת זה התפוצץ עם ח"כ שמאלוב.
 

0 אור 0

New member
כידוע לך אני לא מהמסתובבות הקבועות בפורומים

הללו, בדיוק כפי שאת אינך מהמסתובבים הקבועים בפורום הזה. התגובה שלך שהופיע פה, יצרה רושם מסויים שרק התחזק מהקישורים שאת עצמך הבאת לכאן. אם נפגעת מכך שלא חשבתי אותך לאשה בתחילה, והופתעתי לגלות את הזהות הזאת, אז אני מתנצלת, אבל כדאי שתביני שהטעות היתה מובנת מאד לאור הכניסה שלך לפורום הזה והדברים שכתבת בו. בניגוד לשאר הכותבים בשרשור, שרק אחד מהם אני לא מכירה אישית, וגם עליו אני יודעת משהו, נוחתת פתאום דמות לא ידועה ומתחילה "להפציץ" בקישורים ובאמירות מזלזלות על המין הנשי ("תרנגולות" להזכירך), שכביכול בתוכנית מאקויוולית התאגדו כנגד אדם חף מכל פשע שמעשיו כולם היו טהורים ורצויים. אפילו רק מתוך המידע שבקישורים שאת מצרפת, ניתן מיד לראות שהתמונה היא שונה: קבוצת נשים שאינה כולה מאשימה, ואינה כולה בדעה אחת. בסך הכל אין הרי ויכוח על המעשים שעשה - יש רק ויכוח מה היו מניעיו בעשיית אותם מעשים, עד כמה הוא הבין את חומרתם והאם הם נחשבים כברי ענישה פלילית או סתם מעשים חמורים. כמי שאינה עוסקת בעריכת דין, אני התעלמתי מהפן הפלילי, והתמקדתי והדגשתי את החומרה מהבחינה הטיפולית - גם החריגה מגבולות שהיתה לפחות אצל חלק מהמטופלות שלו, וגם המעשים שעלולים לסכן הריון שבחר לבצע אותם למרות שברור שהיתה לו ההכשרה המקצועית שאפשרה לו לדעת על הסכנה בהם. הרוגז שהתבטא בתגובותי בשרשור הזה , לא היה מגיע לולא תגובתיך שלך שהזכירו לי את כל האמירות של אנסים ומכחישי אונס לדורותיהם. כך שיצאת לברך ונמצאת מקללת.
 

פולספגן

New member
את ממשיכה להאשים אותו -

"שברור שהיתה לו ההכשרה המקצועית שאפשרה לו לדעת על הסכנה בהם"
יש המון דברים בתורות הניו אייג' שהם סכנה בריאותית ואני בטוחה שזה לא המצאה שלו, אלא הוא למד את זה ממורותיו בקורס הדולות. בחיי, שלא עולה לי לראש, למה את חושבת שהוא ידע שזה מסוכן ובכל זאת עשה זאת? בואי ניקח אפילו, דוגמא של חיסונים שאפילו התדיינתי איתך בפורום שלך על כך. כזכור לי, את בדעת הממסד הרפואי שחיסונים מועילים ואי מתן חיסון יכול לסכן חיים. אני לעומתך, חושבת ההיפך, שמתן חיסון יכול לסכן חיים. מי צודק? בקיצור, מה שאני חותרת, הוא שהדברים הם לא שחור ולבן אפילו מבחינה מדעית, כמו במקרה של החיסונים, למרות שיש רוב דעות. לעננינו, את מאוד מייפה את זה, כי אפילו נטען שהוא ניאו נאצי כאשר אמא שלו ניצולת שואה. בקיצור, אין דבר שלא ניסו להפיל עליו ... בכלל, תקראי את הפנינים של השרשור הזה. כמו שנראה לי, את מסתמכת על מילות קוד של צד אחד ועם זכרונותייך ההסטוריים. אגב, נטען שהוא מסוכן לציבור ופתאום
עכשיו הוא כבר לא מסוכן. האם לא יכלו לבצע את החקירה שהוא במעצר בית עם אזיקים אלקטרוניים? ההעלבות שלי לא היתה ממך על כך שלא ידעת שאני אישה, אלא על כך שפקפקת בי למרות שכתבתי לך את האינטרס שלי וטענת שאני הגעתי לשם בשביל להגן עליו כחלק ממסע צלב.
 

0 אור 0

New member
אני דיברתי מאד ברור

הסברתי בדיוק לאיזה פעולות אני מתייחסת, את מעדיפה להתעלם ולשים את כל מי שאומר אפילו מילה נגדו בסל אחד עם כולם. ההחלטה לגבי חיסון לא ממש דומה, כי את החיסון לא נותן המטפל האלטרנטיבי אבל בואי אני אזרום אתך: נניח שאני חושבת שחיסון זה לא מסוכן ואת חושבת שהוא מסוכן. המלצתי לך לעשות חיסון ונפגעת בעקבות זה - לא תתבעי אותי? למה את חושבת שמחתימים אנשים על הסכמה שהתהליך שהם עוברים ברור להם ושהם מבינים את כל הסיכונים. אז אם הוא כדולה חושב בניגול לדעה המקובלת, שסחיטת קולוסטרום בחודש ששי/שביעי היא פעולה רצויה, או שצריך לבצע עיסוי פיריניאום למטופלות שלו בחודשים האלו מדוע הוא לא פרסם את דעותיו בפורום ? מדוע הוא לא הסביר למטופלות שיש הגורסים אחרת? ונזכרתי בדוגמא יותר מתאימה: בבתי ספר לרפלקסולוגיה מלמדים רפלקסולוגים מתחילים שאסור לגעת באשה ב 3 חודשי ההריון הראשונים. מאוחר יותר בלימודים אנחנו לומדים בדיוק איך לטפל בכל שלב של הריון , ואגב - אני אישית מניחה תמיד ולגבי כל אשה בגיל הפוריות שהיא עשויה להיות בתחילת הריון, גם אם היא עצמה לא יודעת על כך ולכן בטח שלא אעשה פעולות שעלולות להזיק. למרות הבטחון העצמי שלי בידע המקצועי, יצא לי לא פעם שהגיעו אלי מטופלות חדשות שמסרו בתשאול שהן בהריון - ואז תמיד דאגתי לציין שיש רפלקסולוגים אשר איהם מטפלים בחודשים הראשונים , אבל אין להן מה לחשוש כי הטיפול שאני אעשה אינו נוגע באיזור הרחם והשחלות או בכל איזור אחר שעלול להזיק להן. אני חושבת שזכותה של מטופלת לדעת שיש שאלה בכלל בנושא של עצם ביצוע העיסוי הזה והעובדה שלא מקובל לבצע אותו. אני בטוחה שלו המטופלות היו מקבלות ממנו הסבר שזה לא טיפול מקובל אבל עם נימוקים מדוע הוא חושב שבמקרה שלהן זה מתאים , אז כל הדיון הזה היה נראה אחרת. -- לגבי הדיונים בפורום: אני קראתילמעלה מ 80% מהתגובות בשרשור האחרון שהפנית אליו (עם ההתאבדות) ואחוז דומה של הודעות שהיו באותו יום שנכנסתי לדיונים קודמים בנושא. וזו ההתרשמות שלי. יש הודעות שטנה אבל הן בטלות בששים - בסך הכל למרות שהדיון מאד טעון ורגשי ומשולב ברגשות אשמה וב"איך לא ידענו" נראה כן מאוזן. לא ראיתי את ההודעה על אמו הנאצית שאולי באה משרשור אחר, אולי אני טועה ואין לי זמן להכנס לבדוק, אבל אני מניחה שאם אלך ואקרא את כל השרשור התמונה תהיה דומה. את לא יכולה לקחת כמה "פנינים" בשרשור של עשרות ומאות הודעות ולהחיל מזה על הרוב השקול. אגב, כשאני מסתכלת על תגובות, אני בדרך כלל מתעלמת מהודעות של כאלה שמגיעים משער תפוז ומופיעים בשולים של שרשורים גדולים - הם די מקבילים לטוקבקיסטים של הכתבות, שאכן אחוז האי שפיות והשנאה הבלתי רציונלית לכל הכיוונים חוגגים בהם. -- את טוענת כנגד העובדה שהוא הוכרז כמסוכן לציבור והושם במעצר - אני כמובן לא אחראית לכך, וזה באמת נראה לי תמוה לאור העובדה שגם המתלוננות סיפרו על ארועים שהיו תחומים בתוך טיפול. לא על אדם שאורב ברחוב ומתנפל על עלמות תמות שעוברות. אז הנה הסכמתי אתך במשהו.
 

פולספגן

New member
../images/Emo92.gif - רוצה ניו אייג'

אישום פלילי כנגד רופא מתחזה למען הסר ספק, מדובר בהומיאופט שהצהיר שהוא הומיאופט ולא רופא. אמשיך את הזרימה שלך עם החיסון, אז כן אתבע אותך, אם אנזק, אך במקרה שלו, הן לא ניזקו מכך, כי זה לא הביא לצירים מוקדמים וללידה. אגב, למה את חושבת שהם לא קיבלו הסבר למטרת הבדיקה של סחיטת קולוסטרום? קראת את הקישור בתגובתי הקודמת לתחילת הפרשה ששם היה את כל הרעל והשטנה? לגבי האגב שלך - לפי דעתי את טועה, כי הם משקפים את דעת הציבור ולא חיים בבועה של הפורום ובפחד מלינץ' של הארסיות.
 
למעלה