למען המשחק צריך להעיף דווקא את איתי

switzland

New member
למען המשחק צריך להעיף דווקא את איתי../images/Emo199.gif

צריך להודות על האמת ולהגיד שישנם דיירים שהם משעממים מוות ולא תורמים כלום לוילה, הם אלה שצריכים לפנות מקומות לפני כל אלה שאנחנו שונאים (שפרה, יוסי, צבר או עינב). אנחנו בתור שופטים שמחליטים (חלקית) מי נשאר בוילה צריכים לשחק את המשחק למה שטוב לנו בתור צופים ולהשאיר את אלה שאוהבים או שונשאים כאחד, כי זה בעצם מה שקושר אותנו לתכנית. האמינו לי שתהנו פחות אם תשאירו רק את אלה שאוהבים. מי שראה אז הישרדות שם לב שבשלבים הסופיים לא היה מעניין אחרי שנשארו רק אנשים מברית אחת ... היה שעמום מוות והכל ידוע מראש. מה בכלל איתי או ונסה או רנין תורמים לתכנית תהרגו אותי שלא מבין .... מה יקרה אם למשל היו נשארים רק שפרה, יוסי, לאון, צבר ורנין או איתי, ונסה, יוסי ועינב? לדעתי צריך להעיף את החדשים קודם כל ואחריהם את רנין, איתי וונסה, מה דעתכם?
 

ishba

New member
וואלה צודק אבל קשה

לך תשכנע את כל העולם עכשיו ... ברור שבלי שהם יעמדו להדחה אתה לא יכול לעשות כלום ... אני חושב שברגע שאחד המשעממים יעלו על הגריל לא יוכלו להתחרות מול הכוכבים ככה שהם יעלמו בצ'יק .... צריך לקוות שלמשל השבוע יעלה אחד מאלה כמו רנין, איתי או ונסה שהם ממש מיותרים וסתם קישוט מכוער לתכנית
 
ניסיון נואש לגייס קולות עבור שפרה וצבר

מניפולציה בגרוש! איתי תורם לוילה הרבה יותר משפרה צבר ורנין יחד!
 

יNOT

New member
את והקסם של אורי גלר ../images/Emo6.gif

איך בדיוק את מדיחה את שיפרה? בטוח יש לך איזו שיטה....
 

switzland

New member
מה הקשר?

אולי תפעילי את הגרם היחיד שיש לך בשכל כדי לפחות פעם אחת תלחמי נגד השפרה-פוביה שאת סובלת? באו הנה שאת בלתי נסבלת לפעמים. או קיי, נעיף את שפרה ואז? ממה תמלאי את החיים (הריקים) שלך?
 

switzland

New member
ההפקה דווקא בעד האשקלונים

ולכן כנגד החוקים, הם עולים לגריל יותר מ-2 מתמודדים כדי למנוע מצב שרק הבולבולים יעלו. טעות בקונספציה my darling שמת לב שלגריל רק עולים הבולבולים? או שגם את זה את לא רואה?
 

switzland

New member
כשהייתי בן 3 ולא היה לי מה להגיד

הייתי אומר בדיוק את אותו המשפט, עשית לי קצת נוסטלגיה וגעגעוים לילדות שלי, חן -חן ...
 
לא

מכל מי שנמצא שם עכשיו אני מעדיפה שיגיעו לגמר : יוסי, איתי וונסה. הם שלושת האנשים הכי נחמדים ולא אגואיסטים בוילה. אני מהמרת שיוסי יקח בסוף. ותגידו, זה שבתמונה לא דומה לו קצת? הוא מאד מזכיר לי את יוסי (גם במבטים, בחיוך \ בהליכה ועוד)
 

ח מ ס ה

New member
לא את איתי../images/Emo99.gif

שפרה מיצתה את עצמה ואת הסריגה ואפשר להיפרד ממנה ובשבוע הבא את אחד הדיירים החדשים. איתי חמודדדדדדדדדדדד
 
למעלה