למתענינים בגורן ארוונה

למתענינים בגורן ארוונה

גורן ארוונה הוא אזור הפולחן של ירושלים או המזבח המרכזי של היבוסים שוכני העיר התאור בא למעשה לאשר את חילופי השלטון בעיר היבוסית שדוד משטלת עליה זהוא למעשה התאור המקביל לכיבוש ירושלים הפעם התאור הוא קניה חוקית ללא קרב ארוונה מתואר כמלך רק כאשר הוא מעביר את כל זכויותיו במקדש או במזבח לדוד המלך החדש של ירושלים
 
תגיד לי סורי אל אתה מכיר את התנ"ך

לדעתי אתה מכיר את הפרשנות לתנ"ך
 

סוריאל

New member
לא קוראים לי סוריאל

אבל אני נוהג לכתוב את השם שלי בתכיפה אחת. אם אתה הולך להתעקש - בבקשה, אבל לא ממש ברור לי למה. מכל מקום, נניח למה שאני יודע או לא. מה שאתה כותב הוא המצאה משלך. אני מבין שלדעתך כל מה שלא מתאים להמצאות הללו הוא פרשנות, אבל אז יוצא שהקריאה הפשוטה של הפסוקים היא פרשנות והסיפורים היצירתיים ונטולי הבסיס שלך הם התנ"ך. בלית ברירה אני נאלץ להניח שאנחנו לא מדברים על אותו תנ"ך. אני יכול רק להתנחם בכך שהתנ"ך שאני מכיר זהה לתנ"ך ששאר העולם מכיר ולא לתנ"ך שלך. אז תמשיך להנות לך עם הספר האישי שלך, אבל אל תתפלא אם לאנשים אחרים קצת קשה להבין על מה אתה מדבר.
 
גם לי לא קוראים אברם

כבר אמרו חכמים ממני "נחמת רבים צרת טיפשים" נכון יש מתקשים בהבנה דברי כמוך(אתה עצמך מעיד על כך) אבל הרוב מבינים ואפילו היטב מתקשים להודות אבל מבינים היטב ועוקבים אחרי דברי וקוראים באדיקות את דברי בדיוק כמוך( רק מבינים )
 

Lakedaimon

New member
אני לא יודע...

אבל אם זה עושה לך טוב לחשוב על זה כך, לך על זה. אני בעד.
 
אני דווקא יודע

אכן זה עושה לי טוב בעיקר כשאני קורא שהירבים שלי גולשים לקללות או אז אני יודע שנגמרו להם המילים והתשובות והחלו הקללות
 

סוריאל

New member
האשמה מענינת.

הראשון שהשתמש בכינוי גנאי (מעודן יחסית) בשרשור הזה הוא אתה.
 

גרי רשף

New member
אני אומר לך

הטעות אינה בפרשנות עצמה, אלא ביחסך המזלזל לזולת, וזה מוציא את החשק להיכנס לדיון.
 

סוריאל

New member
אגב, אני לא יריב שלך

אני מניח שגם לקי לא, אבל צריך לשאול אותו. בכל אופןף כמו שהוא אמר, אם נוח לך להיות תמיד במתקפה - תפאדל.
 

Lakedaimon

New member
אני מניח כמו יופי

גם שאר הדברים. כמו שהיופי הוא בעיני המתבונן, כך גם באזניים. אני לא קיללתי, ההפך, תמכתי.
 
למעלה