לנסות ולעלות את המורל....

טומי*

New member
לנסות ולעלות את המורל....../images/Emo104.gif

גם אתמול ואפילו היום שקט מדי בחוץ. אני גר בקרבת מקום לאיזורי הבילוי של תל אביב.בכל פעם שמשהו נורא קורה כמו הפיגוע אתמול,כאילו הכל נעצר. ´ני לא אומר שמפסיקים לבלות בטח ישנם אנשים בפאבים ובמועדונים אבל בטוח שהרבה פחות מיום רגיל.אם כי כבר הרבה זמן אין כאן ימים רגילים,כבר יותר מדי קורבנות נפלו לריק. מצד שני חייבים להמשיך בחיים הרגילים שלנו כמה שזה קשה.להמשיך לטייל ולבלות,לשבת בבית קפה ללכת לתאטרון.כי אין לנו ארץ אחרת.
 
צודק טומי יקר..

החיים ממשיכים ויחד עם זאת יש את הפחדים קח אותי לדוגמא מזה כשנתים לא מסוגלת להניח את כף רגלי באוטובוס, נוסעת רק במוניות ומבקשת תמיד מנהג המונית לעולם לא להצמד לאוטובוס הפחד הפנימי הוא בלתי נשלט, לגבי בילויים אני ובעלי רבות חושבים אם לצאת או לא לבלות מפחד שמה אותו מקום שנצא אליו יקרה בו משהו והרי יש לנו שלושה ילדים לגדל לא היינו רוצים שיגדלו ללא אבא ואמא. מה עוד שהרבה פעמים עלו בראשי מחשבות לעזוב את הארץ כמו אחותי אני ממש מפחדת לחיות כאן, למרות שאוהבת את הארץ שלי עשיתי צבא שנתיים פלוס..ובכלל נולדתי כאן ואני צברית דור שמיני אבל יש חששות גדולות..ובכל זאת החיים חיבים להמשיך.
 

טומי*

New member
Eva שלום וברוכה הבאה !../images/Emo9.gif

ראיתך באמת אפילו פעם או פעמיים בפורומים בהונגריה לא יכולתי לסבול את האנטישמים ועזבתי. ראיתי שעזבת את פורום תל אביב גם או לפחות את הנהלתה אז ברוכה הבאה !
 

ישRאל

New member
שלום חברים הלילה אני טס לבודפשט

לשבועיים אחזור ואספר חוייות ,,BT1 צור קשר,,,
 

טומי*

New member
ישראל נסיעה טובה !../images/Emo160.gif

שמור על עצמך וקח רק בגדים חמים כי מאוד קר שם. ותבלה טוב, ותחזור בשלום אלינו
 

קרן משם

New member
ישRאל

אם תכנס לפה ורק לשניההההה אני מקווה שתיקח איתך גם בגדים קייציים! היום היה יום קייצי לכל דבר... נכון שרוב הימים כעת כבר קרים וחלקם עד מאוד עם זאת חבל שתתבשל בבגד חם כשה
החליטה לצאת וה
נחה צהריים.... טיסה נעימה לך ידידי
 
אך אני אוהבת את הצילומים שלך!

מפורום תל אביב התפתרתי, או אך שאמונית אמרה, עשיתי חרה-קירי, בליילה אחד, כי זה לא הייה, מה שרציתי. אבל את הפורום, בשם תכנון, שיפוץ...עדיין מנהלת, אפילו מחר יהייה לנו פגישה אמיתית, ראשונה, בתל אביב...מה דעתך לבוא?
 

טומי*

New member
תודה על ההזמנה...../images/Emo45.gif

אם זה בערב אז אני פנוי,אכתוב לך במסר האישי בכדי לא להטריד את כל באי הפורום בתמונה פארק הירקון היום אחה"צ
 
למעלה