לסטונטים של תוכנה

Ren83

New member
לסטונטים של תוכנה

האם הקורסים הבאים: טכנולוגיות אינטרנט גרפיקה ממוחשבת אסמבלי איזה מהם נחשבים לקשים ואיזה מהם עדיף לא לקחת בסמסטר קיץ כחלק מ5 קורסים סך הכל ? (אשמח לתשובה בהרחבה לגבי גרפיקה ממוחשבת)
 

omni4

New member
תיראה

בטכנולוגיות אינטרנט נותן תרגילים שמתאימים לקורס של 4 נקודות ולא של 2, בקיצור זו שחיטה. אסמבלי - ממחזר את התרגילים וחשוב לו רק הפלט. גרפיקה ממוחשבת - לא נראה לי שבוריס ייתן תרגיל שיקרע אותך. אגב, איזה עוד קורסים אתה לוקח כדי שאני אוכל לתת לך תשובה יותר עניינית?
 

Ren83

New member
אני לוקח

טכנולוגיות אינטרנט (אני יודע שמיכה שוחט אבל זה קורס שאני רוצה בשבילי) בינה מלכותית (עם בוריס) אסמבלי גרפיקה ממוחשבת פיזיקה מכניקה / תקשורת מחשבים (עם נודלר :\ ) מה לגבי גרפיקה ממוחשבת (עם ויקטור) ובינה מלכותית? יש לך מידע לגבי רמת הקושי של הקורס הזה? וקח בחשבון שזה סימסטר קיץ ככה שהמרצים ירוצו. ולגבי תקשורת מחשבים, אני צריך את הקורס הזה דיי דחוף, אבל השאלה אם זה סיבה מספיקה בשביל לקחת אותו עם נודלר או ששום סיבה לא תהיה מספקת בשביל לקחת קורס עם נודלר (כשיש ברירות אחרות (דור) בסימסטרים הבאים)
 

omni4

New member
אל תיקח נודלר

למרות שנודלר יודע את החומר, המבחן קשה ברמות, למרות שלפני שנה כשהוא ודור לימדו את המקצוע אז דור כתב את המבחן. גרפיקה עם ויקטור? בגלל שזה קורס חובה וויקטור הוא לא שוחט אז נראה לי שזה סביר, למדתי אצל שניהם קורסים שונים ולא ראיתי הבדל ביניהם. לגבי בינה מלאכותית זה קורס בחירה אז אפשר לוותר עליו, הוא גם 2.5 נק' כך שאפשר לוותר אליו אם אתה לוקח כזו כמות של קורסים, אנשים שעשו אותו אמרו לי שזה קורס קל, אבל לך תדע. אסמבלי זזה קורס חובה לכן אין פה מי יודע מה בחירה. התייעצת עם אביב?
 

Ren83

New member
בסופו של דבר

אני אהיה חייב לקחת כמות מסויימת של קורסי בחירה ובינה מלכותית זה אחד מקורסי הבחירה שאני רוצה. מה שמשונה שגרפיקה זה "קורס מרוכז" של 9 שעות שבועיות שלא ממש הבנתי מה זה אומר (מה זה אומר?) כי אם זה אומר שהוא יסתיים במחצית סימסטר אז זה שווה כי אז בסוף הסימטסר בזמן הלחץ ישאר לי רק עוד 3 קורסים. בקשר לאביב, פעם אחת הקשבתי להמלצות שלו, בכך שלקחתי את המערכת המומלצת של סימטר א שנה א ומאז אני בפיגור ענק כי נכשלתי ב3 מקצועות בסימסטר אחד וכנראה אסיים את התואר במינימום 5 שנים.
 
למעלה