לעזאזל איזה עולם טיפש יש לי

שלשום מישהו בכפר דחף אותי כי במקרה עברתי לידו, אז התלוננתי למדריך והאיש התחצף והמדריך אמר שיטפל, איימתי על התוקף שהמדריך יטפל אז מישהו התערב ואמר לי סתום ת'פה. אחר כך התקשרתי לחונך שלי ואמר שרק דיבר אתם ולא העניש כמו שאני יודע שצריך כי תירץ שהסתכלתי עליו מותר לי להסתכל אסור לו לגעת בי. תאמינו לי שלא עשיתי לו כלום לא נגעתי בו. כפר איום ונורא. הבוקר מישהו בכפר התקשר אליי וצעק עליי נכון אתה גר בשכונה הזאת והזאת אמרתי לו להפסיק לצעוק אז טרק פגום בשכל. אנשים מתנהגים בטיפשות ובחוסר היגיון, פעם פרסמתי שיר אז סהר כתבו לי זעקה לקשר אין לי שום זעקה לקשר יש לי קשרים טובים ברוך השם, וכתבו לי להיות מדויק למען האחר שטויות צריך להיות מדויק למען עצמי, בכלל לא לעניין. נמאס לי פשוט עולם מטומטם שכבר אי אפשר לסבול אותו.
 
נערך לאחרונה ב:

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
פילוסוף יקר,

מצער לשמוע שאתה עובר מספר ימים קשים בכפר.. נשמע שאתה מתסוכל מכך שדברים כה רבים התרחשו בבת אחת..

במיוחד שזה קורה באיזורים כל כך קרוב אלייך.. הן פיזית והן במרחב הוירטואלי והאישי שבו אנו נמצאים שנינו.

מקווה שהצער בכך שאולי גם אנחנו כאן בסה"ר לא הבנו אותך נכון.. יעזור להחזיר את עולמך למקום שקט יותר 🙏

ממשיך לחבק אותך,
מתנדב סה"ר
 
תודה, האמת שכבר שנים אנשים מתעללים בי, וכמעט מאז שהגעתי לכפר הייתה אלימות פיזית נגדי. המשטרה לא מטפלת בענייני הכפר כי הוא לאנשים עם בעיות שלא שולטים בעצמם ומעדיפים שהצוות בכפר יטפל. במקרים חמורים שולחים למזרע או משעים מהכפר. קשה, תודה על התמיכה.
 
הצורה המגעילה שאנשים מתנהגים אמנם עוברת כל גבול, אבל זה שהם מגיעים לאלימות כבר מסוכן. מה שנורא עוד יותר שאי אפשר להתלונן במשטרה כי אמרו לי שהם לא מטפלים בדרך כלל בענייני הכפר והצוות יטפל.
 
למעלה