לעצמאיות שבחבורה-איך להתיחס לביקורת

לעצמאיות שבחבורה-איך להתיחס לביקורת

כיועצת עסקית המעמידה לרשותכן את כישוריי אני רוצה להנחותכן גם בעניין חשיבות הביקורת לעסק. לכל עסק הרוצה להשתפר חשוב לקבל פידבקים. הטוב והרצוי הוא לקבל פידבקים וביקורת מאנשים שאנו יודעים שכוונותיהם טובות- מכרים, חברים, בני משפחה, לקוחות ותיקים וכד'- אך להם לא תמיד נעים לתת ביקורת. חשוב שמעת לעת נדע לשאול באמצעות שאלון או שיחה את לקוחותינו במה לדעתם אנחנו צריכים להשתפר. לעיתים הפידבק מגיע באופן טבעי , לא כל האנשים יודעים להעביר ביקורת ופעמים רבות המסר מגיע בצורה של טרוניות ותלונות ולא כ"כ נעים לשמוע והדחף הראשוני הוא להתגונן ולפעמים גם להתעמת. כמו שאנו ממליצים לילדינו, כך אמליץ גם לכן, קחו נשימה עמוקה וספרו עד עשר... כמעט בטוח שבתוך הדברים הנאמרים ישנן גם טענות צודקות, וגם אם לא אז הרי משהו הציק למתלונן וגרם לו להתנהגות זו ורצוי שננתח לעצמנו ונלמד מכל תלונה כזו ונחפש לעצמנו את האמת בכדי שבעתיד נוכל להשתפר... נכון, לא נעים לשמוע ביקורת שלילית, אבל זכרו שאין בעולם רק טוב או רק רע ובכל טוב יש גם רע ולהפך, אז נסו תמיד להפוך את ה"רע" לטוב ולהפיק ממנו את המירב... בהצלחה , יעל גולדמן שי GOLD-WAY יעוץ, אימון והדרכה כל הדרך להצלחה. www.goldway.co.il
 
למעלה