לעשות כסף טוב באינטרנט מתאים לכולם, ובפעולות

Yanivlandoy

New member
לעשות כסף טוב באינטרנט מתאים לכולם, ובפעולות

אני שמח לבשר לכם על הדרך הטובה ביותר לעשות את הכסף המכובד ביותר והאמין ביותר באינטרנט, אכן זה בדוקק!!! שווה לכולם!! ואין מה להפסיד. בסה''כ צריך להיכנס כל יום למספר מודעות באתר, לחכות 20 שניות על כל מודעה. והחברה משלמת לכם על זה סכום של מינימום 4$ למודעה!!!!! זה אמיתי לגמרי אנשים יש אפילו הוכחת תשלום באתר אז קדימה היכנסו עכשיו חבל על כל רגע של הפסד!! :)) הקישור לאתר בהמשך המאמר למעטה. בהצלחה לכולם!!! :))

אפשר להרוויח 200 – 300 (ויותר) דולר ליום, יום יום, 30 יום בחודש באופן קבוע ללא השכלה, מאמץ או אפילו עבודה, אלא אם אתם קוראים לפחות מ 10 הקלקות על העכבר ו 20 שניות בהייה במסך בהמתנה אחרי כל הקלקה ועוד פעולות דומות, עבודה.

ובכן יש לכך כמה סיבות.



1. הראשונה היא חוסר ידע – רוב האנשים פשוט לא יודעים שזה אפשרי.

2. השנייה היא חוסר אמון – בטח לא באמת משלמים וכו'.

3. השלישית היא פחד – מה יקרה אם מחר החברה תסגר, ממה נתפרנס אז?

4. הרביעית היא גם פחד – אבל לא ריאלי כמו השלישי אלא מה יגידו וכו'.

5. החמישית היא ההרגשה שאנשים רודפים אחריה, זו שהזכרתי בכותרת וזו לשונה: שאני,… שעשיתי תואר ראשון, שני, שלישי, פוסט וכו' אקליק בשביל לקבל כמה דולרים?????

עכשיו, בשביל שכל הקוראים ירוויחו כסף, אני אתחיל לפתור את הבעיות אחת אחת.

הנה עכשיו אתם יודעים, אני מספר לכם שאפשר לפתוח עסק מהבית ובתחתית הכתבה יהיה לינק להרשמה לחשבון חינמי לחששנים וחשבון בתשלום לאנשים שבטוחים ורוצים להרוויח פי 5 יותר כסף.

כמו שכתבתי, זה פחד ריאלי. כמוהו יש פחד שהחברה בה אתם עובדים מחר תסגר, תפשוט רגל, המנכ"ל יעשה תרגיל עוקץ ויעלם או שסתם יפטרו אותכם שלא לדבר על הדרדרות במצב הבריאותי שלכם כך ששום דבר לא בטוח.

אם הייתי מחפש דרכים להרוויח עם השקעות של מאות דולרים הייתי ממליץ לכם לחשוב פעמיים, אבל מאחר ורוב מה שאני מחפש ובודק הוא או חינמי או השקעה של כמה עשרות שקלים, אין לכם סיכון או כמעט אין סיכון.
אז מה הבעיה? אין בעיה.

ואם אין בעיה אז אפשר עכשיו לפתוח עסק מהבית, אבל רגע יש עוד שתייםוחצי סיבות שצריך להזים.

אפשר להגדיר את העסקים שאני מחפש ובודק עסקים ללא סיכון כספי עם הרבה רווח כספי. איזה כייף.

למקרה שאתם לא מאמינים שיש כאלו דברים אני מציע שתחשבו כמה אנשים היו מצטרפים היום לעסק אינטרנטי שהם לא מכירים את המקימים, לא יכולים לבדוק את הרקע הפיננסי שלו ובכל זאת היו משקיעים הרבה כסף.
נכון, מעט מאוד. גם בעלי העסקים חשבו על זה ויודעים את זה ולכן מצאו דרכים להקטין את ההשקעה והסיכון ולתת לנו את הרווחים הכי גבוהים שאפשר.

הפחד של מה יגידו הוא לא פתיר מבחינתי. אם יש לך חשש מה יגידו כשתביא/י עוד 2000$ לחודש הביתה בדרך חוקית וקלה שלא דורשת השקעה יתרה לא של זמן ולא של כסף… אני באמת לא יכול לעזור לך.

הסיבה החמישית היא הסיבה הרגשית של אני טוב מדי בשביל זה והאמת, גם אני מרגיש ככה, מצד שני 2000$ לחודש עוזרים לי לטשטש את ההרגשה ולמי שזה ממש מפריע, יכול להשאר אנונימי, לא חייב להצהיר, לבד ממס הכנסה ובן / בת הזוג מאיפה מגיע הכסף.

אפשר גם להחליט שזה לזמן מוגבל עד שתגיעו ל – 150,000$ ואז תתחילו להשקיע בבית השקעות או משהו דומה.
הכל פתוח והרשות נתונה.
ואם זה ממש אבל ממש לא מתאים לכם, אל תעשו, אני את הכסף מרוויח ולא מכריח אף אחד להרוויח יותר כסף בקלות.

פתרתי לכם את הבעיה?
רוצים גםלראות איך להרוויח כסף מהבית? [URL]http://www.milliondollarbuxx.com/?ref=yanivlandoy[/URL]
 

IritandLior

New member
שאלה קטנה אם אפשר...

האם במסלול החינמי על מנת לקבל את התגמול צריך לצרף 5 אנשים שמשלמים ? על פי חוקים שקראתי והבנתי באתר ?
או שאין חובה
 
למעלה