לפי מאקו הקווים הבינעירוניים יפסיקו לשמור שישי ומוצ"ש

Ccyclist

Well-known member

ההחלטה האווילית למנוע תח"צ בינעירונית בשישי ומוצ"ש בוטלה. משפחות שבהן סטודנט (בייחוד כזה שגר בעיר אחרת בקרבתם לצורך הלימודים) או צעיר תלויי תח"צ עוזרים לקרוב זקן יכולות לעשות זאת שוב.

הממשלה היתה צריכה להבין שמבני תמיכה חברתיים ומשפחתיים תלויים ביכולת הניידות של מי שנחשבים לבעלי זמן פנוי. היה אפשר לכבד את העובדה שאף אחד לא מסתכן בנסיעה בתח"צ בעת מגיפה אלא אם יש לו סיבה טובה לכך. תח"צ היא שירות חיוני למי שחייב אותו, לא טובה שעושים ולא בסיס להנחתות נוסח "תתקלחו בשלשות".
 

מיקלוש77

Well-known member

ההחלטה האווילית למנוע תח"צ בינעירונית בשישי ומוצ"ש בוטלה. משפחות שבהן סטודנט (בייחוד כזה שגר בעיר אחרת בקרבתם לצורך הלימודים) או צעיר תלויי תח"צ עוזרים לקרוב זקן יכולות לעשות זאת שוב.

הממשלה היתה צריכה להבין שמבני תמיכה חברתיים ומשפחתיים תלויים ביכולת הניידות של מי שנחשבים לבעלי זמן פנוי. היה אפשר לכבד את העובדה שאף אחד לא מסתכן בנסיעה בתח"צ בעת מגיפה אלא אם יש לו סיבה טובה לכך. תח"צ היא שירות חיוני למי שחייב אותו, לא טובה שעושים ולא בסיס להנחתות נוסח "תתקלחו בשלשות".
זו הבעיה הכי גדולה של התח"צ בארץ. שעושים לנו טובה שיש אותה. אף פוליטיקאי או ראש עיר לא מחוייב אליה, אף אחד לא מתנצל כשמקצצים אותה שלא לצורך.

זה נכון גם לגבי זה שרכבות נפסקות שעות ארוכות מאוד לפני כניסת השבת (ואני מדבר לפני הקורונה) ומתחילות בשעה מגוחכת אחרי שיוצאת השבת.

רואים את זה גם בתחנות העלובות... התחנה של 347 ליד הבין תחומי עוד בימים שהמקום המה סטודנטים... עשרות סטודנטים מחכים לקו שמגיע מלא פעם ב 20 דקות ועומדים עד תל אביב. תחנה שבקושי מכילה מקום ל 5 איש. בלי שילוט סטטי. בלי שילוט אלקטרוני. פלא שאחר כך סטודנטים בורחים לפרייבט... משאירים להם טעם רע כאילו זה עדיין השירות הסדיר שלהם ואין ברירה אלא לנסוע בתח"צ.

נגמרו ימי מדינת צה"ל ואנחנו לא בשנות ה 60. תח"צ זה שירות חיוני כמו חשמל ומים. די לביזיון!
 

ההחלטה האווילית למנוע תח"צ בינעירונית בשישי ומוצ"ש בוטלה. משפחות שבהן סטודנט (בייחוד כזה שגר בעיר אחרת בקרבתם לצורך הלימודים) או צעיר תלויי תח"צ עוזרים לקרוב זקן יכולות לעשות זאת שוב.

הממשלה היתה צריכה להבין שמבני תמיכה חברתיים ומשפחתיים תלויים ביכולת הניידות של מי שנחשבים לבעלי זמן פנוי. היה אפשר לכבד את העובדה שאף אחד לא מסתכן בנסיעה בתח"צ בעת מגיפה אלא אם יש לו סיבה טובה לכך. תח"צ היא שירות חיוני למי שחייב אותו, לא טובה שעושים ולא בסיס להנחתות נוסח "תתקלחו בשלשות".
אנשים נוסעים בתחץ כי הם רוצים להגיע ממקום למקום, לא נראה שהקורונה משפיע על רבים, חלקם אפילו לא שמים מסכות נכון. ובמקרים רבים נוסעים עולים לנסיעה של מספר תחנות. חשש מקורונה באוטובוסים זה בעיקר לנוסעים ברכב פרטי.
 

ארסני

New member

ההחלטה האווילית למנוע תח"צ בינעירונית בשישי ומוצ"ש בוטלה. משפחות שבהן סטודנט (בייחוד כזה שגר בעיר אחרת בקרבתם לצורך הלימודים) או צעיר תלויי תח"צ עוזרים לקרוב זקן יכולות לעשות זאת שוב.

הממשלה היתה צריכה להבין שמבני תמיכה חברתיים ומשפחתיים תלויים ביכולת הניידות של מי שנחשבים לבעלי זמן פנוי. היה אפשר לכבד את העובדה שאף אחד לא מסתכן בנסיעה בתח"צ בעת מגיפה אלא אם יש לו סיבה טובה לכך. תח"צ היא שירות חיוני למי שחייב אותו, לא טובה שעושים ולא בסיס להנחתות נוסח "תתקלחו בשלשות".
השאלה היא האם זה אומר גם שהקווים יחזרו לפעול גם אחרי 22:00 למשל קו 445 מת״א לנתב״ג עכשיו שחזרו הטיסות
 

Ccyclist

Well-known member
השאלה היא האם זה אומר גם שהקווים יחזרו לפעול גם אחרי 22:00 למשל קו 445 מת״א לנתב״ג עכשיו שחזרו הטיסות

השבת יוצאת ב 19:00 אז קשה לי לראות איך יתחילו תח"צ ב 20:00 ויסיימו אותה ב 22:00. בקווים בעלי אופי בינעירוני בתוך אותו מטרופולין שהנסיעה אורכת חצי שעה עד שעה ההבדל בין לו"ז רגיל שמסתיים בסביבות חצות הוא בין יכולת להגיע למקום כלשהו ולחזור לבין נסיעה חד כיוונית אם התח"צ תסתיים ב 22:00 גם במוצ"ש.
 
למעלה