לפני כמה שנים החלה ההיפרדות בין

nכמ

New member
לפני כמה שנים החלה ההיפרדות בין

היבשות? שאטלנטיס נפרדה לאמריקה/אפריקה/אסיה/אוסטרליה? והאם הקטבים היו חלק מאטלנטיס?
 

dont bug me

New member
ליבשת הגדולה

לא קראו אטלנטיס....לא זוכרת את שמה...אבל זה לא היה אטלנטיס... הקטבים לא היו...הם נוצרו אחר כך...בתקופת הקרח....או שאולי אני מתבלבלת...ממממ...טוב אין לי זמן לבדוק את זה עכשיו... מחר. :)
 

nכמ

New member
תודה על הקישור...

קראתי למדתי הבנתי והפנמתי... אז ההפרדה החלה לפני 180 מיליון שנה ונעשתה בשלבים.. הסיבה ששאלתי את זה... איך האבולוציה התפתחה כלומר, איך זה שקלומובוס גילה את אמריקה הוא גילה שם אנשים שהם דומים לאנשים באפריקה/אסיה?? לפי ההגיון של תורת האבולוציה היו צריכים להיווצר שם אנשים שהם שונים מהאנשים באפריקה/אסיה..
 

neko

New member
הם לא התפתחו שם מאז,

נראה שהמין האנושי התפתח הרבה אחרי הפרדות היבשות. אבל קולומוס פשוט לא היה הראשון בעולם שהגיע מהיבשת המחוברת (אירופה-אפריקה-אסיה) לאמריקה...
 
הקופים דמויי האדם הראשונים

שנקראו אוסטרלופטיקוס התפתחו באפריקה , באזור שבו נמצאות היום קניה ואתיופיה לפני 2.5 מליון שנים בלבד. בני אדם "כמונו" , הומוספיינס , קיימים רק כ 120,000 שנים. הם גם התפתחו באפריקה ומשם דרך המזרח התיכון התפשטו לאסיה ואירופה בשלב ראשון. בשלב שני , לפני כ 50,000 שנים, הם הגיעו מאסיה לאוסטרליה ובשלב שלישי , לפני כ 12,000 שנים בלבד , הם הגיעו דרך הקצה של סיביר לאלסקה , דרך מיצר ברינג ומשם התפשטו לכל יבשת אמריקה עד הקצה הדרומי של ארגנטינה של היום.
 
האדם הגיע לאמריקות לפני כ-18,000...

... שנים. 18,000 שנים זה לא מספיק (ככל הנראה) ליצירת מינים חדשים. הם עברו מסיביר לאלסקה על גבי הקרחונים שהיו אז, באזור שנקרא ברינגיה. היום, נמסו הקרחונים ונשארו רק מיצרי בריניג. מעניין לציין שהסוסים והגמלים התפתחו באמריקה, עברו באותה דרך ממש לאירופה, ונכחדו באמריקה. כאשר הגיעו הספרדים על הסוסים, המקומיים חשבו שמדובר ביצור אחד- אדם-סוס. הומר
 
למעלה