לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
דר"א אפשר לבנות בו בית כלא ענק :)

מה שעצוב הוא שיש פוטנציאל לא מגולם בקומות 1-3
במיוחד קומות 1-2 - כל החנויות הן לאורך שדרה אחת (מקבילה לרחוב לוינסקי). יש כאן מספר בעיות שמונעות הפעלת הקומות כעסק מצליח: 1) האיזור בו התחנה יושבת והתדמית השלילית שלו. אם התחנה היתה במקום אחר לחלוטין הקומות הללו כבר מזמן היו קניון. 2) צורת הניהול/בעלות. בקניונים נהוג להשכיר חנויות לעסקים בתנאים מחמירים. כאן כל חנות היא בבעלות פרטית. חלק ניכר מהקונים המקוריים עברו מן העולם, ויורשיהם ממש לא בעניין. כמו כן, די לראות מה קורה עם הקומות הפעילות ואווירת הבאסטה של כל חנות שם - בקניון עזריאלי זה לא היה קורה. אולי אפשר להקים מרכז מסחרי תוסס שישמש את אלפי העובדים הזרים ויכלול מזללות אתניות... אני לא חושב שהשטח העצום הוא בהכרח הבעיה העיקרית. הרי בתנאים אחרים חנויות קטנות היו מתאחדות לחנויות גדולות שהיו משמשות מותגים מובילים כמו H&M וזארה.
דר"א אפשר לבנות בו בית כלא ענק :)
תראה לי אסיר אחד שיצליח לברוח :)
 

olli3

New member
מנהל
אי אפשר להרוס מסנה בסדר גודל כזה בלי לפגוע

גם לא
צריך להעיף את המבנה הזה ולבנות משהו בקנה מידה סביר ולא מפלצת בטון לא מועילה ואף מזיקה.
אי אפשר להרוס מסנה בסדר גודל כזה בלי לפגוע
בסביבה. העריכו שזיהום האוויר מהעלמת המפלצת יימשך 30 שנה. הכוונה מענני האבק וחומרי הבניין.
 

alantan

New member
אפשר גם אפשר

אי אפשר להרוס מסנה בסדר גודל כזה בלי לפגוע
בסביבה. העריכו שזיהום האוויר מהעלמת המפלצת יימשך 30 שנה. הכוונה מענני האבק וחומרי הבניין.
אפשר גם אפשר
מדובר במבצע הנדסי מסובך ויקר למדי עם הרבה חומר נפץ, אבל בהחלט אפשרי.
 

olli3

New member
מנהל
מעניין מדוע טוענים אחרת.

אפשר גם אפשר
מדובר במבצע הנדסי מסובך ויקר למדי עם הרבה חומר נפץ, אבל בהחלט אפשרי.
מעניין מדוע טוענים אחרת.
בכלליות אם יפנו אותה, ניתן יהיה להתחיל מהריסת הגשרים המפלצתיים, ככה היא עוד תיראה יותר נורמלית.
 
אין (כמעט) שום דבר שלא אפשרי הנדסית,רק כלכלית

מעניין מדוע טוענים אחרת.
בכלליות אם יפנו אותה, ניתן יהיה להתחיל מהריסת הגשרים המפלצתיים, ככה היא עוד תיראה יותר נורמלית.
אין (כמעט) שום דבר שלא אפשרי הנדסית,רק כלכלית
 

846

Active member
נידמה לי שאין עונש

דר"א אפשר לבנות בו בית כלא ענק :)
תראה לי אסיר אחד שיצליח לברוח :)
נידמה לי שאין עונש
מוות בישראל... מי שיכנס לא יחזיק מעמד בחיים....
 
ומי ידאג לביטחון שם...

מה שעצוב הוא שיש פוטנציאל לא מגולם בקומות 1-3
במיוחד קומות 1-2 - כל החנויות הן לאורך שדרה אחת (מקבילה לרחוב לוינסקי). יש כאן מספר בעיות שמונעות הפעלת הקומות כעסק מצליח: 1) האיזור בו התחנה יושבת והתדמית השלילית שלו. אם התחנה היתה במקום אחר לחלוטין הקומות הללו כבר מזמן היו קניון. 2) צורת הניהול/בעלות. בקניונים נהוג להשכיר חנויות לעסקים בתנאים מחמירים. כאן כל חנות היא בבעלות פרטית. חלק ניכר מהקונים המקוריים עברו מן העולם, ויורשיהם ממש לא בעניין. כמו כן, די לראות מה קורה עם הקומות הפעילות ואווירת הבאסטה של כל חנות שם - בקניון עזריאלי זה לא היה קורה. אולי אפשר להקים מרכז מסחרי תוסס שישמש את אלפי העובדים הזרים ויכלול מזללות אתניות... אני לא חושב שהשטח העצום הוא בהכרח הבעיה העיקרית. הרי בתנאים אחרים חנויות קטנות היו מתאחדות לחנויות גדולות שהיו משמשות מותגים מובילים כמו H&M וזארה.
ומי ידאג לביטחון שם...
בקושי בקומות המרכזיות אפשר לדאוג לבטיחות העוברים והשבים..
 

olli3

New member
מנהל
דווקא נראה שהתחנה ריקה מכל הבררה שהיה בה.

ומי ידאג לביטחון שם...
בקושי בקומות המרכזיות אפשר לדאוג לבטיחות העוברים והשבים..
דווקא נראה שהתחנה ריקה מכל הבררה שהיה בה.
גם רמת הניקיון עלתה משמעותית (פעם אחרונה לפני שביקרתי בה הייתה לפני חודש - חודש וחצי ורמת הניקיון לא הייתה גבוהה בלשון המעטה). נראה שבחודש האחרון נעשו שיפורים בתמח"ת. אולי איזה מבצע ניקיון מסיבי וסידור של דברים. גם אנשי ביטחון נראים מסתובבים בה בתדירות גבוהה למדיי.
 

alantan

New member
יתכן וזה קשור לתביעה המתגבשת נגד חברת האחזקה

דווקא נראה שהתחנה ריקה מכל הבררה שהיה בה.
גם רמת הניקיון עלתה משמעותית (פעם אחרונה לפני שביקרתי בה הייתה לפני חודש - חודש וחצי ורמת הניקיון לא הייתה גבוהה בלשון המעטה). נראה שבחודש האחרון נעשו שיפורים בתמח"ת. אולי איזה מבצע ניקיון מסיבי וסידור של דברים. גם אנשי ביטחון נראים מסתובבים בה בתדירות גבוהה למדיי.
יתכן וזה קשור לתביעה המתגבשת נגד חברת האחזקה
 

olli3

New member
מנהל
סרטון כריזת מעלית: קומה 1 - דן.

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
סרטון כריזת מעלית: קומה 1 - דן.
http://www.youtube.com/watch?v=cP3zcLv0XE0
 
תודה על התמונות המעניינות והאם קומות 0-2,

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
תודה על התמונות המעניינות והאם קומות 0-2,
נמצאות מתחת לאדמה,מתחת לרח' לוינסקי? האם ניתן לקבל מעיריית ת"א שרטוט של המבנה על כל קומותיו? לפני הסיור הבא? ושאלה אחרונה, האם קומות 0-2 היו מוכנות כבר ב 1976 כשהופסקה הבנייה או שבנו אותן רק אחרי חידוש הבנייה ב 1983? כך גם המעליות? תודה רבה על התמונות המעניינות,יישר כח!
 

DanBus43Maalit72

Active member
המעליות נוצרו בשנת 1983 ע"י נחושתן שינדלר

תודה על התמונות המעניינות והאם קומות 0-2,
נמצאות מתחת לאדמה,מתחת לרח' לוינסקי? האם ניתן לקבל מעיריית ת"א שרטוט של המבנה על כל קומותיו? לפני הסיור הבא? ושאלה אחרונה, האם קומות 0-2 היו מוכנות כבר ב 1976 כשהופסקה הבנייה או שבנו אותן רק אחרי חידוש הבנייה ב 1983? כך גם המעליות? תודה רבה על התמונות המעניינות,יישר כח!
המעליות נוצרו בשנת 1983 ע"י נחושתן שינדלר
והותקנו גם שנה זו. מעליות הנוסעים עברו מודרניזציה ע"י שינדלר בתחילת שנות ה 2000. באותה שנה הוסיפו את כריזת הקומות. לפני המודרניזציה היו למעליות לחצני מגע היחודיים לישראל. כיום למעליות הנוסעים שעברו מודרניזציה יש לחצנים חדשים יותר של שינדלר היחודיים לישראל.
 

olli3

New member
מנהל
קומות 0-2 נמצאות מתחת לאדמה.

תודה על התמונות המעניינות והאם קומות 0-2,
נמצאות מתחת לאדמה,מתחת לרח' לוינסקי? האם ניתן לקבל מעיריית ת"א שרטוט של המבנה על כל קומותיו? לפני הסיור הבא? ושאלה אחרונה, האם קומות 0-2 היו מוכנות כבר ב 1976 כשהופסקה הבנייה או שבנו אותן רק אחרי חידוש הבנייה ב 1983? כך גם המעליות? תודה רבה על התמונות המעניינות,יישר כח!
קומות 0-2 נמצאות מתחת לאדמה.
גם חלק מקומה 3 נמצאת מתחת לאדמה (בקצה הרחובות לוינסקי פינת צמח דוד). בעבר הייתה מנהרה שהובילה מקומה 3 ישירות למדרחוב נווה שאנן. מעל המנהרה זה לוינסקי.
 

stratomaximus

New member
לא בטוח שהמנהרה הזו הייתה פתוחה מתישהו

קומות 0-2 נמצאות מתחת לאדמה.
גם חלק מקומה 3 נמצאת מתחת לאדמה (בקצה הרחובות לוינסקי פינת צמח דוד). בעבר הייתה מנהרה שהובילה מקומה 3 ישירות למדרחוב נווה שאנן. מעל המנהרה זה לוינסקי.
לא בטוח שהמנהרה הזו הייתה פתוחה מתישהו
אולי רק בשנים הראשונות של התחנה. אני זוכר שעוד לפני שנת 2002, כשהקומות התחתונות עדיין היו פעילות, היה כבר שער ברזל שחסם את הכניסה מכיוון המדרחוב.
 

olli3

New member
מנהל
הייתה פעילה לפחות 5 שנים - עברתי בה המון.

לא בטוח שהמנהרה הזו הייתה פתוחה מתישהו
אולי רק בשנים הראשונות של התחנה. אני זוכר שעוד לפני שנת 2002, כשהקומות התחתונות עדיין היו פעילות, היה כבר שער ברזל שחסם את הכניסה מכיוון המדרחוב.
הייתה פעילה לפחות 5 שנים - עברתי בה המון.
איפשהו בשנת 99 לדעתי היא נחסמה, אבל לא בטוח בזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה