לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
מישהו פעם עשה את כל המסלול שלו?

מת"א למפגש הבקעה. זה היה הקו הכי ארוך בדן.
עם השנים הקו קוצר ופעל מאריאל למפגש הבקעה. הוא קיים עד היום בהפעלת אפיקים.
מישהו פעם עשה את כל המסלול שלו?
חבר מהמחלקה אומר שהוא עשה בקו הזה ספירות , ולקחת להם 3 שעות להגיע למפגש הבקעה .
 

arielguelman

New member
הוא די ארוך..

מישהו פעם עשה את כל המסלול שלו?
חבר מהמחלקה אומר שהוא עשה בקו הזה ספירות , ולקחת להם 3 שעות להגיע למפגש הבקעה .
הוא די ארוך..
זה קו ארוך ואיטי משום שהכביש שמצומת תפוח לכיוון פצאל הוא לא הכביש הכי סימפטי למארס דיפנדר/B10B דיפנדר..או לא עלינו מאן ברק ממוגן של אפיקים שהם במצב תחזוקתי ממש ממש גרוע.. הכביש צר,בחלק של הירידה אפילו נוסעים בנתיב שהוא צמוד לתהום.. כביש בהחלט לא סימפתי לממוגן...
 

olli3

New member
מנהל
קומה 2 - חנות אחת מיני רבות - קסטות אודיו

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
קומה 2 - חנות אחת מיני רבות - קסטות אודיו
מפוזרות על הרצפה, נראה כתוכן שהיה בתוך ארגזים. האמת מעניין לראות מה תוכנן. כשנכנסתי לחנות הזאת, לא ראיתי כלום, הגעתי עד הסוף איפה שיש שם חדרון קטן. אבל לא הצלחתי לראות דבר מה של ממש. בבית כשעבדתי קצת על תאורת התמונות, גיליתי מה היא מכילה בעצם.
 

olli3

New member
מנהל
כאן מכבדים ויזה! היסטוריה שלא רואים כבר כיום.

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
כאן מכבדים ויזה! היסטוריה שלא רואים כבר כיום.
כשחנויות התהדרו בכך שהן מכבדות ויזה והיו כאלו שהתהדרו בויזה, ישראכרט ומאסטר קארד.
 

olli3

New member
מנהל
עדיין בונים בקומה 2

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
עדיין בונים בקומה 2
לא ניתן להגיע לצד השני, זה חסום מכל כיוון אפשרי. נשארו שם חומרי בניין שעבר זמנם והמקום נראה מוזר לחלוטין (אם כי דווקא מואר כשכל קומה 2 לא מוארת).
 

olli3

New member
מנהל
ירדתי מהאוטובוס ברציף ההורדה, איך נכנסים?????

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
ירדתי מהאוטובוס ברציף ההורדה, איך נכנסים?????
רציף ההורדה בקומה 2 - כל הכניסות לתחנה (לקומה 2 בפנים)- חסומות על ידי הסורגים האלו. לכן התקשנו מאד למצוא את הכניסה... חיפשנו וחיפשנו וחיפשנו אבל בסוף כמו שראיתם - מצאנו :)
 

olli3

New member
מנהל
קומה 2 - השילוט הזה בעצם אומר איך לצאת מהתמחת

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
קומה 2 - השילוט הזה בעצם אומר איך לצאת מהתמחת
המקדנולד'ס למי שמכיר נמצא בצמוד לרוב הכנסיות של קומה 4. מצאת את הדרך למקדונלד'ס - מצאת את דרך היציאה מהמרכזית. השלטים האלו עוד פזורים ברחבי המרכזית (המקדונלד'ס עוד פועל ממה שהבנתי), אך בקומות התחתונות (מלבד 1 שבהן השלטים כוסו או נצבעו), השלטים האלו מאד נפוצים. ברקע חנויות של קומה 2 שמועלם לא אויישו.
 

olli3

New member
מנהל
קורי עכביש במדרגות של קומה 1 או 2.

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
קורי עכביש במדרגות של קומה 1 או 2.
לפי הצבע זו צריכה להיות קומה 1 (קומה 3 הייתה תמיד בצבע ירוק, קומה 2 בצבע כחול, קומה 1 באדום וקומה אפס בצהוב).
 

olli3

New member
מנהל
קומה 6 - מסכי LCD חדשים הוצבו ליד כל רציף.

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
קומה 6 - מסכי LCD חדשים הוצבו ליד כל רציף.
הם עוד כבויים, אבל אם זה יהיה כמו בתחנה המרכזית שבנתניה - הרי זה מבורך. כמו כן עליי לציין שחל שיפור מהותי בניקיון התחנה המרכזית. לאורך כל הסיור הגענו למקום אחד בלבד שהייתה בו צחנה ודווקא זה בקומה 2 של החניון הפעיל. מעבר לכך כשהסתכלתי על קומות 3/4/6 הופתעתי לגלות שיש סדר וניקיון בתחנה. כנראה שהחליטו לעשות קצת סדר במקום.
 

DanBus43Maalit72

Active member
סוף סוף ההנהלה בתחנה המרכזית התעוררה!

קומה 6 - מסכי LCD חדשים הוצבו ליד כל רציף.
הם עוד כבויים, אבל אם זה יהיה כמו בתחנה המרכזית שבנתניה - הרי זה מבורך. כמו כן עליי לציין שחל שיפור מהותי בניקיון התחנה המרכזית. לאורך כל הסיור הגענו למקום אחד בלבד שהייתה בו צחנה ודווקא זה בקומה 2 של החניון הפעיל. מעבר לכך כשהסתכלתי על קומות 3/4/6 הופתעתי לגלות שיש סדר וניקיון בתחנה. כנראה שהחליטו לעשות קצת סדר במקום.
סוף סוף ההנהלה בתחנה המרכזית התעוררה!
 

itamo

New member
יש לדעתי עוד קומה תת קרקעית נסתרת

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
יש לדעתי עוד קומה תת קרקעית נסתרת
יש לדעתי מתחת לתמח"ת חניון תת קרקעי שלא נפתח מעולם. האם ניסיתם להכנס לאולמות הקולנוע?
 

DanBus43Maalit72

Active member
לא ראית שיש תמונות מאולמות הקולנוע במהלך

יש לדעתי עוד קומה תת קרקעית נסתרת
יש לדעתי מתחת לתמח"ת חניון תת קרקעי שלא נפתח מעולם. האם ניסיתם להכנס לאולמות הקולנוע?
לא ראית שיש תמונות מאולמות הקולנוע במהלך
השרשור?
 

olli3

New member
מנהל
אם אתה מתכוון מתחת לקומה 0 - אז לא מצאנו ממש

יש לדעתי עוד קומה תת קרקעית נסתרת
יש לדעתי מתחת לתמח"ת חניון תת קרקעי שלא נפתח מעולם. האם ניסיתם להכנס לאולמות הקולנוע?
אם אתה מתכוון מתחת לקומה 0 - אז לא מצאנו ממש
יש שטח מקלטים אטומי שהוא גם חניה בעצם בקומה 0. כל השלטים ההזוים של האחות הרופא, סמנכ"ל התחנה - נמצאים שם. בנוסף, מצאנו רק איזשהו פתח מדרגות בקומה 0 (כלפי מטה) שהוא סגור על ידי סורגים. זה נמצא בתמונה הזאת: http://img2.tapuz.co.il/forumsApps/resize.asp?image=1_158495861.jpg&width=200 מעבר לכך, אתה מוזמן לחפש כניסה סודית כזאת או אחרת למקום הזה, אנחנו לא מצאנו גישת כלי רכב כלשהי למקום הזה. ועברנו על קומה 0 לאורכה ולרוחבה (טיילנו בה כמעט שעה).
 

S o l l y

New member
אני רוצה להבין משהו...

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
אני רוצה להבין משהו...
אני מכיר ממש מעט את התחנה המרכזית, בעיקר קומה 6 ו7. לפי מה שאני רואה, קומה 1 ו-2 נראות די נטושות, לפי התמונה נראה כאילו אפילו אור אין שם. למה לא חוסמים אותם? כמו שזה נראה מישהו יכול להרצח שם ורק אחרי שנה ישימו לב שיש שם גופה... שלא נדבר על הומלסים, איך אין שם ? משהו לא מסתדר לי
 

846

Active member
חלק גדול מהמעברים והמסדרונות אכן חסומים

אני רוצה להבין משהו...
אני מכיר ממש מעט את התחנה המרכזית, בעיקר קומה 6 ו7. לפי מה שאני רואה, קומה 1 ו-2 נראות די נטושות, לפי התמונה נראה כאילו אפילו אור אין שם. למה לא חוסמים אותם? כמו שזה נראה מישהו יכול להרצח שם ורק אחרי שנה ישימו לב שיש שם גופה... שלא נדבר על הומלסים, איך אין שם ? משהו לא מסתדר לי
חלק גדול מהמעברים והמסדרונות אכן חסומים
אך קומות 1+ 2 משמשות בימי א' את מרכז הובלה הצבאי לכמרכז הסעות לחיילים ולכן אפשר עדיין להגיע אליהן. בנוסף קומה 1 משמשת כחניון של מטרופולין, ואוליה ונתיב אקספרס וגם שם אפשר להגיע, שאר המסדרונות משמשים את אנשי התחנה ורכבי הגולף בהם הם משתמשים, ניתן לראות את סימני הצמיגים על הרצפה המאובקת באחת התמונות. גם אני טוען שבעתיד הארכאולוגים ימצאו שרידי גופות של הומלסים וסתם אנשים שהלכו לאיבוד לפני המון שנים.......
 

stratomaximus

New member
תמונות מעניינות, ושאלה

לפני כשעתיים הסתיים הסיור בתמח"ת>>>
ויתרנו על הקומות המוכרות והתחלנו לחפש את דרכינו לקומות 1 ו2. ירדנו מקומה 7 ישירות לחניון שבקומה 2 ומשם ירדנו לחניון 1 וחניון 0. משם הדרך לרציפי דן של קומה 1 הייתה קצרה מאד, אבל מכיוון שראינו שם רכב נמנענו מללכת לשם וגם חשבתי שלוינסקי נמצא בכיוון ההפוך... המשכנו להסתובב בקומה 0 (בחניה). בסופו של דבר עלינו במעלית איתה ירדנו מקומה 7... עלינו איתה לקומה 3 ליד המגה בול. משם הלכנו לכיוון לויסקי (הפעם בכיוון הנכון). הגענו למעלית משא (אם נמצאים בקומה 6, זה המעלית שליד רציפי אגד (201) וויאולה. היא הביאה אותנו לקומה 0 ולמשתנה איך לא... (אבל לא אותה המשתנה שפגשו חברי הפורום ב2006). צמוד אליה יש מדרגות שמביאות אותך לקומה 1 והגענו לרציפים... נכנסו לשרוול הראשון שהיה מולנו, שרוול מספר 113 של קו 70 להפתעתנו ראינו אוטובוסים חונים בקומה. המשכנו להיכנס לשרוולים שונים והסתובבנו ברציפים עצמם. גילינו דברים נחמדים... הגענו גם לרציפי ההורדה של דן שבקומה 2 ולבסוף גם מצאנו דרך גישה לקומה 2. יש לציין שהתחנה המרכזית הרבה פחות מצחינה אבל ממש. מצאנו מקום או שניים שהיה ריח של צרכי אדם אבל גם קומה 1, גם קומה 2, גם קומה 3 ברמת הבסדר ואף מעבר לכך. ליד בתי הקולנוע, איפה שחברי הפורום פגשו ב2006 קונדומים ופרטי לבוש תחתונים - לא היה זכר לדברים. היה אבק ברצפה אבל מעבר לכך שום דבר אחר. צילמתי תמונות רבות וגם סרטוני וידאו (של המעלית שמכריזה על קומה 1 - דן וקומה 2 - דן... זה שעשע אותי). חברי הפורום שבאו לבקר צילמו גם הם תמונות ואני אתחיל במלאכת ההעלאה בעוד זמן מה.
תמונות מעניינות, ושאלה
אני זוכר שדיברו בזמנו שהסיבה לחסימת הקומות התחתונות הייתה בגלל שהשלד שלהן נבנה עוד בשנות ה- 60, והשתמשו באזבסט שעם השנים מתפורר ומסרטן. האם זה נכון? ואם כן, למה עדיין מאפשרים לחנות בקומות האלו, ואפילו מפעילים שם חניון ציבורי, משרדים ומועדון? הרי אם זה מסוכן לבריאות, יש צורך לחסום את הקומות בצורה הרמטית ולהכריז עליהן כמבנה מסוכן.
 

oschlick

New member
אני לא מבין איך עדיין לא הוציאו צו סגירה לדבר

תמונות מעניינות, ושאלה
אני זוכר שדיברו בזמנו שהסיבה לחסימת הקומות התחתונות הייתה בגלל שהשלד שלהן נבנה עוד בשנות ה- 60, והשתמשו באזבסט שעם השנים מתפורר ומסרטן. האם זה נכון? ואם כן, למה עדיין מאפשרים לחנות בקומות האלו, ואפילו מפעילים שם חניון ציבורי, משרדים ומועדון? הרי אם זה מסוכן לבריאות, יש צורך לחסום את הקומות בצורה הרמטית ולהכריז עליהן כמבנה מסוכן.
אני לא מבין איך עדיין לא הוציאו צו סגירה לדבר
הנוראי הזה. מה כל כך מסובך, הקווים שנוסעים צפונה יתחילו במסוף 2000, הקווים שנוסעים דרומה יתחילו בצומת חולון, וכחניה יחנו ברכבת דרום.
 

846

Active member
ע"מ לבצע את מה שאתה אומר יש להקים מסוף חדש

אני לא מבין איך עדיין לא הוציאו צו סגירה לדבר
הנוראי הזה. מה כל כך מסובך, הקווים שנוסעים צפונה יתחילו במסוף 2000, הקווים שנוסעים דרומה יתחילו בצומת חולון, וכחניה יחנו ברכבת דרום.
ע"מ לבצע את מה שאתה אומר יש להקים מסוף חדש
לחלוטין במסוף 2000, המסוף הנוכחי הוא אלתור של עירית ת"א שנשמש כבר כ 20 שנה בערך. למעשה יש להקים תחנה מרכזית חדשה במקום, מבנה מקורה עם קומות וכד' ע"מ שיוכל להכיל את כמות האוטובוסים והנסיעות. אותו דבר צריך לעשות באיזור צומת חולון. ואז כמובן אנו נתקלים במושגים שנקראים :תקציבים וכולי...... באיזור חניון רכבת דרום אין מספיק מקום, כבר כיום החניון של אגד צפוף מלהכיל את כל האוטובוסים של הסניף. השיטה שאתה מציע היא לא חדשה ועליה התבססה הרפורמה בגוש דן, לפני כ 10 שנים צפו שהתמח"ת תפונה ובמקומה יקומו תחנות מרכזיות בקצות העיר, זאת אחת הסיבות שניתקו אל חולון מהתמח"ת.....
 

oschlick

New member
כן, אבל מה יהיה בינתים? נחכה שיהיו תקציבים

ע"מ לבצע את מה שאתה אומר יש להקים מסוף חדש
לחלוטין במסוף 2000, המסוף הנוכחי הוא אלתור של עירית ת"א שנשמש כבר כ 20 שנה בערך. למעשה יש להקים תחנה מרכזית חדשה במקום, מבנה מקורה עם קומות וכד' ע"מ שיוכל להכיל את כמות האוטובוסים והנסיעות. אותו דבר צריך לעשות באיזור צומת חולון. ואז כמובן אנו נתקלים במושגים שנקראים :תקציבים וכולי...... באיזור חניון רכבת דרום אין מספיק מקום, כבר כיום החניון של אגד צפוף מלהכיל את כל האוטובוסים של הסניף. השיטה שאתה מציע היא לא חדשה ועליה התבססה הרפורמה בגוש דן, לפני כ 10 שנים צפו שהתמח"ת תפונה ובמקומה יקומו תחנות מרכזיות בקצות העיר, זאת אחת הסיבות שניתקו אל חולון מהתמח"ת.....
כן, אבל מה יהיה בינתים? נחכה שיהיו תקציבים
ותכניות מאושרות? אפשר גם לפצל את הקווים הבינעירוניים למסופי הצפון - חלק לרידינג, חלק לרכבת האוניברסיטה, וחלק למסוף 2000, ולמסופי הדרום - לכרמלית ולוולפסון.
 

darkshadow1

New member
למסוף 2000 כבר יש תוכנית מאושרת.

כן, אבל מה יהיה בינתים? נחכה שיהיו תקציבים
ותכניות מאושרות? אפשר גם לפצל את הקווים הבינעירוניים למסופי הצפון - חלק לרידינג, חלק לרכבת האוניברסיטה, וחלק למסוף 2000, ולמסופי הדרום - לכרמלית ולוולפסון.
למסוף 2000 כבר יש תוכנית מאושרת.
העניין הוא שהביצוע שלה כנראה לא נמצא בראש סדר העדיפויות של עיריית ת"א. מבחינת תקציב אין כאן בעיה- בנוסף לשידרוג המסוף יש שם אישור לבניית מאות אלפי מ"ר של משרדים שהמיסים וההיטלים שהבנייה שלהם תכניס לעיריית ת"א בקלות יכסו בקלות את עלות הבנייה מחדש של המסוף וגם הרבה מעבר לכך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה