לפני שהפורום משנה את פניו

יוליקה

Member
מנהל
לפני שהפורום משנה את פניו

כפי שכבר ידוע לכם, פורמט תפוז משתנה. אינני בטוחה, אם משהו מהעבר ישאר לזיכרון... בכל אופן הנטישה של הפורום ניראית בברור להלן הסטטיסטיקה לשנה האחרונה... יוני - 2020 161 מאי - 2020 178 מרץ - 2020 377 פברואר - 2020 316 ינואר - 2020 378 דצמבר - 2019 282 נובמבר - 2019 292 אוקטובר - 2019 235 ספטמבר - 2019 237 אוגוסט - 2019 333 יולי - 2019 466 יוני - 2019 581 כך שאני לא בטוחה בכלל שמישהו יכנס בפורמט החדש.
 

tamarsharoni

New member
שבת שלום , תסלחו לי , אבל אני חוזרת יומים אחורה .

שרונה , החוק במדינה שווה לכוווווולם . לעשיר ולמי שפחות . מי שמגיע לגיל המתאים , מקבל קצבת זקנה בלי שיבדקו את חשבון הבנק שלו . כך קובע החוק . כנ"ל לגבי בתי ספר , חוץ מבתי ספר פרטיים שלהם אין תמיכה , או תמיכה חלקית . לעומת זאת הסכום של 500 שח , שקיבלו כל ה"זקנים" במדינה , אינו חוק , זו פשוט החלטה מטומטמת של מי שמחזיק בארנק הציבורי , ולא חשב עד הסוף . לדעתי בעלי עסקים קטנים כמו מספרות מסעדות חנויות בגדים וכו , שהמדינה חייבה אותם לסגור את בדלתות ולהשאר בבית , היו עושים ב500 ש"ח שימוש טוב יותר ממך [אני משערת ומקווה] ,ממנו וממני .
 

שרון א77

New member
זו כול הבעייה תמר ,

כאשר מנכ"ל -בנק מרוויח מעל מאה אלף בחודש ,הוא יקבל כגימלאי פנסייה -ענקית וגם יקבל קיצבת זיקנה מהמדינה, ובנוסף גם מקבל סיבסודים והנחות מהמדינה, כאשר רוב הקשישים במדינה אין מי שידאג להם לקצבת -זיקנה מכובדת, ולכן אין באפשרותם לקנות תרופות כשהם חולים. למשל בחו"ל ,קצבת הזיקנה שמשולמת לקשישים הינה שוות ערך ל-15,000 ש"ח לחודש, סכום שיכול לתת לקשישים לחיות בכבוד כפי שהם ראויים לו,לאחר שעבדו 30 - 40 שנה, ושילמו את המיסים ממשכורתם למדינה. משהו בהתנהלות של הממשלה בנושא חשוב זה ,איננו עולה לסדר היום ,וחבל. &nbsp
 

tamarsharoni

New member
יוליקה , מה פרוש לפני שהפורום משנה פניו ?

אני כבר שבועיים נתקלת בבעיות כניסה . מה "הם" רוצים לעשות לנו ? מכיוון שאני לא כל כך מסתדרת עם המחשב , אני יוצאת כל יום יותר מתוסכלת מהפורום , פשוט כי אינני יודעת אם אצליח להכנס . ובקשה קטנה , אם הנהלת תפוז תצליח לבצע את מבוקשה ולשנות מה שרוצה לשנות , בבקשה שיצרו קשר עם חברי הפורום המבוגרים [כמוני למשל] שאינני יודעת , וכנראה גם לעולם לא אדע איך להתמצא בפורמט חדש, שיתקשרו , או ידאגו שמישהו ידריך את האוכלוסיה היותר בעייתית . אל תשכחו שם למעלה , בצמרת עץ התפוז , אנחנו , הקשישים , בהסגר והפורום זו אחת הדרכים היחידות , אם לא ה" שיש לנו לפגוש ולדבר אם אחרים . תודה , תמר .
 

יוליקה

Member
מנהל
אני מניחה שיסבירו לי...

ואזי אני אסביר לכם... זהו פורמט חדש לחלוטין, לא דומה בכלום לנוכחי אתמול נתנו לנו לטעום מעט... אבל הפורום שלנו עדין לא היה במדגם...
 

Buchachevsky

New member
הקישור שרשמתי מוביל ישירות לפורום "גימלאים יוצאים לדרך"

 

שרון א77

New member
משהו מבדח לסופ"ש :

מפגש מקרי: אתמול במכולת נפגשו אישה מבוגרת כבת שמונים, וגברת שהייתה צעירה ממנה. אמרה לה המבוגרת בת ה-80 :"את מאוד מוכרת לי מאוד ,אולי נפגשנו בחורף הקודם בטיול הגימלאים לאילת ? השיבה הגברת: צר לי ,אך אינני מטיילת זמן רב,כי אני עסוקה עם נכדיי הקטנים. השיבה בת ה-80 :בכול מקרה את נראית נפלא לגיל שישים , השיבה הגברת: למה גיל 60 ? - "אני סבתא צעירה בת חמישים -אבל מאוד אשמח אם בעוד עשרים שנה בגיל 70 - אראה בת שישים... וזה הזכיר לי מקרה הפוך, כאשר נכדי היה בן שנה וחצי ,ולקחתי אותו לנדנדה שבגן המשחקים, ולידינו הייתה סבתא שגם היא הגיעה עם הנכד,והיא שאלה אותי: "בן כמה הבן שלך" ? השבתי לה "זהו הנכד שלי" אך היא לא האמינה, - ואז היא שאלה את הנכד שלי ,"תגיד מי זאת" ,והצביעה עליי, והוא אמר " סבתא" ,וכך היא השתכנעה שאכן אני הסבתא, ולא אימו. תוך שיחה היא שאלה אותי : "מהו סוד עור הפנים הצעיר", "מים" , השבתי לה: 8 -10 כוסות מים ,עליי זה עובד מצויין.) בכול מקרה: "אם את/ה בגיל שישים פלוס,, -להיראות בן ארבעים זה נפלא."
 
למעלה