לפני שסוגרים את הבסטה,ניסיון לפתוח בית חד

elitp

New member
לפני שסוגרים את הבסטה,ניסיון לפתוח בית חד

פתחתי קומונה חדשה בתפוז בשם "טרנר" . השם "תסמונת טרנר" היה תפוס (מישהי מכן?). הקומונה היא ציבורית, ואם מתחשק להמשיך לכתוב שם אז בכיף : לא נראה לי שהנהלת תפוז תוכל לסגור קומונה בגלל חוסר פעילות. אשמח לשמוע מה דעתכם. בכלל, היו הרבה מאד קוראות פאסיביות שקראו את הפורום וקיבלו ממנו כוח. ויש עוד הרבה שמעדיפות להישאר במרחב הוירטואלי ולא להיפגש פיזית. אני עדיין חושבת שחשוב מאד שפורום תמיכה כזה ישאר פתוח גם אם הפעילות בו דלה. http://www.tapuz.co.il/Communa/usercommuna.asp?CommunaId=28737
 

elitp

New member
תודה. אני מקווה לראות את כל הבנות שכותבות פה.

הרגע הוספתי המון קישורים עם מידע בעברית ואנגלית לקומונה החדשה. לא שכחתי קישור לפורום הזה שישאר בתור ארכיון. אני אתחיל לפרסם את הקומונה ולהוסיף הודעות רק אחרי שהפורום הזה ייסגר סופית. אגב,האם דיון הסגירה הוא סופי ומוחלט, או שיש זמן לחזור בתשובה עד יום הכיפורים?
 
כל הכבוד לך

אני מאוד שמחה שדרך הקומונה נמשיך לכתוב ולהיות בקשר זה מאוד חשוב
 

barbushi

New member
היי לכולן!

הילית כל הכבוד .תודה רבה. חיכינו עם פתיחת הקומונה כי אני עוד מאוד מאוד מקווה שעדיין לא יסגרו את הפורום. אנחנו ננסה לשפר את המצב בעזרת תפוז אם יאפשרו. מאוד מקווה שכן. זה כל כך מרגש שהפורום עזר לך ושינה אצלך דברים. באמת משמח. הרי זאת כל הכוונה. אני חושבת בדיוק כמו שאמרת שהיתה ויש חשיבות לפורום גם אם הפעילות לא תמיד גדולה. יש חשיבות לכל אחת שכתבה ותכתוב. באמת יהיה עצוב מאוד. אז עוד לא "נפרד" ו"נסגור" ואני אעדכן, ונקווה שנמשיך הלאה. שנה טובה מאוד לכולן עם הרבה אהבה ושמחה !
 

elitp

New member
כמו שאמרתי,

את הקומונה אני מתכוונת להפעיל רק במקרה שהפורום ייסגר בפועל. אם הפורום הזה ימשיך להתקיים, ממש אין צורך.
 
למעלה