לפעמים צריך סדרות כמו Prey

לפעמים צריך סדרות כמו Prey

Prey היא מיני-סידרת אקשן מבית itv, בכיכובו של ג'ון-רוץ-מהר-קפוץ-למטה-סים, בתפקיד הבלש המשטרתי מרקוס פארו, שמואשם על רצח אשתו ואחד מבניו, כמובן שבלא עוול בכפו (ברור כאילו, הלו?! זה ג'ון סים!), ובורח על חייו מהבלשית שהופקדה על התיק שלו (רוזי קוולרו המצויינת), כדי לנסות לתפוס את הרוצח האמיתי ולהביאם לדין.
העלילה לא ממש מקורית ומזכירה יותר מדי את עלילת "הנמלט" בזמנו (הסידרה או הסרט לצורך העניין.) - יש לנו פה גבר הגון ושרמנטי, שנקלע למצב של חיים ומוות ומרדף אחרי הזמן כדי למצוא את הרשע האמיתי. ויש לנו כמובן כמו טוויסטים עלילתיים די צפויים. בנוסף, אין הרבה אמינות או הגיון בדרך בה שוב ושוב מצליח הבלש פארו להימלט מידי השוטרים, שיוצאים פה די נקניקים, האמת..
סך הכל, זאת עוד סידרת בידור קלה לעיכול, עם הרבה ריצות בין בתי דירות אפורים נוסח מנצ'סטר, והרבה אנשים שמסתובבים פצועים וחבולים.
אבל... אפשר גם להסתכל על זה מהמקום ההפוך: מי שמחפש להעביר ערב של אקשן עשוי לא רע, יכול להסתדר טוב מאד עם שלושת הפרקים ברצף. גם אפשר לתת ציון לשבח לדמותה של הבלשית סוזן ריינהארט, אישה קצת שרוטה, לא חתיכה ולא כריזמטית, אבל יש בה משהו שובה לב, ואני שמחה שהבריטים לא מהססים להציג דמויות נשיות כאלה על המסך.
שורה תחתונה: עוד ניסיון ראוי להערכה של הבריטים להביא קצת אקשן ישן וטוב נוסח הוליווד למסך הקטן באנגליה. וג'ון סים תמיד מוזמן אלי הביתה!

 

Y. Welis

New member
השם מבלבל כי היתה סידרת מד"ב באותו השם, על דינוזאורים.

אבל תודה על הפניה. נבדוק.
&nbsp
את סים ראיתי בפעם האחרונה בסידרה עם ג'ים ברודבנט המצויין, על בן שעוזר לאביו שהולך ונעשה דמנטי, ובתוך כך מגלה פרשיה מהעבר.
&nbsp
גם נראה שהזדקן קצת. לא עוד מה שהיה ב'החיים על המאדים'.
&nbsp
&nbsp
 

Y. Welis

New member
+ עוד מהדברים המעניינים ב-CBS - טורי איימוס בת 50...

זמן טס. חשבתי שהיתה צעירה יותר כשהחלה (ב-91').
http://www.cbsnews.com/videos/tori-amos-alternative-rocks-wild-child-turns-50/
&nbsp
נראה שהדמיון בינה לקייט בוש (שתמיד הוזכר) קרוב מתמיד, כי גם היא חיה באירלנד באיזור קסום (איך זה שלא עשו עדיין סידרה על בוש? מתבקש).
 
למעלה