לקראת יום הזכרון לחללי מערכות ישראל

אלמרה

New member
לקראת יום הזכרון לחללי מערכות ישראל

חברים יקרים! בהתרגשות רבה והמון פרפרים בבטן אני מציג לכם תוצר עבודה שנעשתה בחודשים האחרונים ביוזמת גלי צהל. הפרוייקט כלל הלחנת שירים של חללי צהל ובו נוטלים חלק מיטב האמנים שתרמו מזמנם ומרצם ועמלו בהתנדבות וללא תמורה. גל שלי כתב מספר "שירים" אך מעולם לא עלה בדעתו או בדעתנו להביאם לידיעת הציבור שכן לא שירים היו אלה אלא כתבי מחאה, ביטוי של תסכול, בעקבות הסיור במחנות ההשמדה בפולין. הזמר דודי לוי שהעניק לנו את הכבוד והלחין את שירו של גל עשה עבודה נפלאה וערך מתוך שני שירים של גל את "ההרגשה הזאת", ממנו הפקתי תקליטור שהופץ לעורכי המוסיקה בתחנות השידור והעיתונים השונים. השיר יושמע בתכנית הרדיו של גלי צהל "עוד מעט נהפוך לשיר" שתשודר ביום רביעי 11.5 בין השעות 14:00-16:00 ובערוץ 2 ב-18:30. גם ערוץ הילדים ישדר ביום הזיכרון בשעה 18:30 כתבה בנושא. חוץ מזה, יום קודם, בערב יום הזיכרון, תהיה כתבה בידיעות אחרונות, במוסף 24 שעות, על הפרויקט. אני מקוה שהשיר "ההרגשה הזאת" ימצא חן בעיניכם והזמר דודי לוי יצליח בעוד להיט ישראלי. פרטים נוספים באתרי האינטרנט הבאים: http://glz.msn.co.il/glz/guide/nahafoch+leshir/12B9FE78993C441297284F1FDBA12A3A.htm http://www.mooma.com/news.asp?pgId=5632&CatId=4# http://www.musictalk.co.il/forums/showthread.php?s=49a656d9f13c7c80726f15110b90564a&t=6576 ניתן להאזין לשיר ולהורידו מ: http://users.tapuz.co.il/monument/ההרגשההזאת.MP3 ההרגשה הזאת מילים: גל לב-רן לחן עיבוד וביצוע: דודי לוי יושב פה עכשיו בתוך החממה האישית שלי, בחדרי ומנסה להזכר בתקופה ההיא שבה הרגשתי כלכך שונה כל כך לא בטוח לא מוגן, לא מוכן כל כך שונה מעכשיו עכשיו אני מצטער אני מצטער על דברים שלא עשיתי שלא אמרתי שלא חיבקתי אני מצטער לא רשמתי יומן לא יכולתי חשבתי לעצמי מה כבר אוכל לרשום שעוד לא נרשם מה בכוחן של מילים לתאר להסביר ללמד חשבתי שזה יהיה מביש החלטתי לצלם, לצלם והרבה אולי הלכה כאן איזו נשמה עכשיו אני מצטער אני מצטער על דברים שלא עשיתי שלא אמרתי שלא חיבקתי אני מצטער, מצטער עכשיו אני מצטער אני מצטער על דברים שלא עשיתי שלא כתבתי שלא אהבתי אני מצטער, מצטער.
 

צלליתה

New member
השיר יפהפה

ונכנס ישר ללב, כמו כל הפרויקט הזה. איני יודעת מי הגה את הרעיון, אבל זו הנצחה נפלאה, הפרויקט היפה והנכון ביותר שהיה פה (לדעתי). עצוב פה במדינה הזאת. עצוב לכולם.
 

אלמרה

New member
../images/Emo104.gif תודה צלליתה

המפעל הזה הינו פרוייקט מיוחד במינו של גלי צהל ומתקיים כבר פעם שניה. החברה שם בתחנה לא חסכו מאמץ וטרחו והקדישו המון... כל הכבוד להם.
 

מיי לי

New member
שיר נוגע ללב

ומרגש עד דמעות. יהי זיכרו של גל ברוך
 

maxima

New member
אלמרה...שיר מרגש מאד

ממחיש את תחושתו העמוקה יהי זיכרו ברוך...
 

אלמרה

New member
../images/Emo104.gif תודה שושה...

חומו של חיבוק וטוהר הכוונה - הם העיקר.
 

raam6

New member
לזכר כל חללי מערכות ישראל../images/Emo16.gif

יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו אשר נפלו בשרות החוץ של מדינת ישראל. יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו עלומים וקדושת הרצון ומסירות הנפש. ויצרור בצרור החיים את נשמותיהם, בגן עדן תהיה מנוחתם, וינוחו בשלום על משכבם, ויעמדו לגורל קץ הימים. אמן. רעם
 

raam6

New member
אלמרה ידידי היקר../images/Emo24.gif

איתך באבלך הכבד. ריגשת אותי עם מילותך. חיבוק ענק, רעם
 
למעלה