לקרוא ולא להאמין

ליכודnick

New member
לקרוא ולא להאמין

מפלגת העבודה,כרגיל, במקום לנסות לפצות על הטעויות שלה עסוקה בלתקוף אחרים. במקום לאחד את העם, דווקא עכשיו הם באים ומנסים לפלג אותו עוד יותר. שימו לב לכתבה הבאה מאתר ynet, ובקשה תגידו לי מה דעתכם.
 

ראליסט

New member
תגיד להם תודה!

כשכנופיית שרון:עומרי,גלעד ושרון האב,משחקים משחקים במשטרה,שומרים על זכות השתיקה (כן-כולל עומרי החצוף,כשאביו שרון לא אומר לו מילה אחת),וכשברור שבנסיבות אילו הם מסתירים משהו,ומפלגת העבודה,שהיא האופוזיציה הראשית,שותקת-זה מחדל! לו הליכוד היה היום באופוזיציה,הרי היה עושה "מטעמים" מחקירה של "פרס בניו",לו היתה כזאת. אתה קובע שאם מפלגת העבודה "תעז" לתקוף את שרון,היא תעשה משהו לא לגיטימי?.אולי תבדוק מה התפקיד של אופוזיציה,לפני שאתה מאשים אותה בכל מיני האשמות שוא? לפצות על הטעויות שלה??? ממתי מפלגה שיושבת באופוזיציה צריכה לפצות על טעויות של השלטון???
 

ליכודnick

New member
תפקיד האופוזיציה...

האם אתה טוען שתפקיד האופוזיציה הוא להכפיש את ראש הממשלה ואת שמו? האם אתה טוען שתפקיד האופוזיציה הוא להפוך את ראש ממשלתה ללא לגיטימי בעיני העם וכך גם להפוך אותו ללא לגיטימי בעיני העולם? תראה לי עוד מדינה אחת בעולם שבה האופוזיציה מכפישה את שמו של הנשיא/ראש ממשלה שלה ובכך גם מכפישה את שמה של אותה מדינה בעיני העולם. זאת הבעיה במדינה שלנו- אנחנו לא מצליחים להתאחד כולנו ולעמוד מול העולם כמדינה אחת וכיחידה אחת. כאשר חלק מהציבור לא מכיר בראש ממשלתו ולא מסכים לתמוך בו, יש לנו בעיה. האופוזיציה בארה"ב מתנגדת אולי לדעות הנשיא, אבל לא מפקפקת בלגיטמיות שלו. רק בארץ כל הזמן מנסים לדפוק אחד את השני. ההתבכיינות הזאת של מפלגת העבודה שתוקפת אחרים כדי לנסות לשכוח את הצרות של עצמה ממש מיותרת. אם האופוזיצה רוצה להתנגד לשלטון, היא לא צריכה לעשות את זה ע"י הפיכת השלטון לכאילו לא לגיטימי אלא להתנגד לדעות בהצבעות בכנסת, לעשות הפגנות וכ'ו. אבל לא להשמיץ אחרים. זה פשוט מעורר זעם וגם מעורר קצת רחמים על מה שנותר מהמפלגה שזה מה שהם צריכים לעשות כדי למשוך קצת תשומת לב.
 

Roobie

New member
יפה יפה

נחמד לשמוע ליכודניק מתחסד, כשאת ההפגנות הכי מסיתות עשה הצד שלו, בראשות ביבי נתניהו - ראש מפלגתו באותה תקופה. כן, ממש הענקתם לגיטימציה מלאה לרבין... לגיטימציה להיות קצין אס.אס.
 

um21

New member
ביבי לא הסית

תפסיקו כבר עם השקר הזה את רצח רבין ביצע אדם אחד ואדם אחד בלבד החלאה יגאל עמיר בלי קשר לליכוד למפד"ל או לאיחוד הלאומי או לכל מפלגה כלשהי הוא פעל לבדו (או עם כמה שותפים חברים שלו) ולא בשליחות מישהו או בגלל שמישהו אמר איזו אמירה כנגד רבין כל הביקורות שהשמיעו אנשי הימין כנגד מעשיו המדיניים של רבין ז"ל הוכחו כנכונות פעם אחר פעם (לצערנו הרב כי למרות הכל כולנו רוצים שלום)
 

רונאל1

New member
ביבי מסית קטן

הוא ורבים מחברי הליכוד הבכירים הסיתו תמיד נגד תקשורת / רבין / שמאל וכו' ועכשיו כמה בכיינים כאן רוצים שהאופוזיציה תשב בשקט כשיש ראש ממשלה מושחת שמנהל את המדינה. למה לא.
 

עמרי ר

New member
ואתה מסית גדול

אין כמעט הודעה אחת שלך ושל חבריך שלא עוסקת בהסתה כלפי הימין בכלל, ומתיישבי יש"ע בפרט. העבודה ומר"צ מנהלות כבר כמה שנים קמפיינים מגעילים שמציגים את יהודי יש"ע כתתי-אדם (מתנחבלים, לא?), אבל כנראה שכשההסתה והרפש מגיעים מצד שמאל, זה בבחינת "אופוזיציה לוחמת" לגיטימית. אדרבא, שדליה איציק ומפלגת האבודה ייצאו בקמפיין המגוחך שלהם. זו מפלגה מרוסקת ועלובה, וגם השטות הזאת לא תציל אותם ואת המחנה שלהם.
 

um21

New member
אני רוצה דוגמא

אני רוצה ציטוט של בנימין נתניהו או של כל ח"כ בכיר אחר בליכוד שהיווה הסתה כנגד רבין ולא ציטוטים כמו התקשרות השמלאנית וכו כי הוכח במחקרים כי התקשורת בשנים 92 עד 98 נטתה באופן מובהק ביותר לכיוון השמאל ואם לא תמצא אז אתה זה שהסית
 
בטח שהוא לא יקבל

בדיוק כמו שאני ביקשתי כאן בפורום עשרות פעמים ציטוטים שלי אשר מוכיחים האשמות שיחסו לי, כביכול, ומעולם לא קיבלתי. השקר הוא חלק בלתי נפרד מתרבותם של חלקים נרחבים בשמאל (לא כל השמאל. יש גם שמאלנים שלא. הרי תכף יקפצו כל המתחסדים ויטענו שאני עושה "הכללות").
 

רונאל1

New member
השקר הוא חלק אינגרלי מתרבותך

וקומץ נוסף מקרב חבריך לימין הקיצוני.
 

ראליסט

New member
"חלקים נרחבים"-זו לא הכללה???

אוקיי-"התרבות האנטי-דמוקרטית,שהגיעה לשיאה בחיסול ר"מ במדינת ישראל,ע"י איש ימין,היא חלק בלתי נפרד מתרבותם של חלקים נרחבים בימין" ולא תאמר שאני מכליל....
 

ראליסט

New member
בבקשה:

שרון:"רבין בוגד במולדתו",בעת סיור עם חכי"ם מהימין ביש"ע. לנדאו:"רבין מורעל ניקוטין",בעת נאום בכנסת,ורבין עוזב בכעס את המליאה. ביבי:הולך מאחורי ארון שמסמל את מות הציונות!!! מנהיגי הליכוד: עומדים בבמה של כיכר ציון,נואמים כנגד ממשלת רבין,ולמטה המון חולה ומוסת,שמניף שלטים:"בדם ואש את רבין נגרש","רבין בתמונה עם כפייה יחד עם ערפאת" .(לא הכנסתי את מדי האס. אס. כי זו היתה פרובוקציה של רביב)-מישהו מהבמה מגיב?? כלום!!! אני מפנה אותך לאלפי ציטוטי גנאי,לא רק של הימין הפשיסטי,אלא של ליכודניקים,בכל סרט על רצח רבין-שמע,הקשב והסכת. אתם עושים פה רוויזיה של ההיסטוריה.אבל לא תצליחו לסתור את העובדה,שבמשך 3 שנות שלטונו של רבין,הביקורת עליו עברה מזמן לעבר גל של הסתות ,ואני לא מדבר על הימין החוץ פרלמנטרי,שעליו כבר נכתבו ספרים. הצרה היא שהחוק לא מיצא כלום כנגד המסיתים.לו היה כך,היום היו יושבים בכלא עשרות רבנים שהפיצו בשקריהם "ממשלת זדון תלך מהארץ","דין רודף" וכד.
 

ראליסט

New member
טוב שאתה מאמין בזה...

"הם מפחדים,הם מפחדים" "הם שונאים חרדים,דתיים ספרדים..." ביבי ממש לא מסית. מה שלא מפריע לליכוד בצביעותו כי רבה,להקים קואליציה אנטי דתית (עם שינוי),אנטי חברתית,ואנטי ספרדית. הפוסל-במומו פוסל!!
 

רונאל1

New member
השמאלנים שכחו מה זה להיות יהודים

ועכשיו הטמבל יכתוב שזה לא הסתה כי זאת האמת.
 

ראליסט

New member
זו הכפשה???

ראש הממשלה ושני בניו ,מסובבים את המשטרה והפרקליטות באצבע הקטנה שלהם,ומנסים בכל דרך למנוע מהמשטרה לשים יד על חומר מסויים.לא צריכים להיות חכמים גדולים,כדי להבין שהם עושים זאת כי יש להם הרבה להסתיר-אחרת אף אחד לא היה מתנגד לחיפוש של המשטרה במרכז המאפייה-"בית השקמים". אתה חושב שמישהו מאמין עוד ששרון ובניו אינם פושעים??? הנורא מכל,שמעולם לא היה ר"מ,שהסתייע במשפחתו,כדי להעלים מידע מהמשטרה.אני זוכר שהליכוד עלה לשלטון על הרבה פחות ב-1977. שרון יוצר תרבות פשע בארץ.הנה,גם אדם "קטן" כמו פליקס חלפון,טוען לזכותו על "זכות השתיקה"-בטח,אם מר גלעד יכול-למה שהוא לא יוכל? מחר גם רוצח ישמור על זכות השתיקה,וממש הגענו לימים טובים. אתה מעיז לאמר שמתקפה על כנופיית שרון,היא "הכפשה"? שכחת את "פרשת ווטרגייט"? שכחת את פרשת קלינטון? האופוזיציה בארה"ב לא תקפה אז את הלגיטימיות של קלינטון להיות נשיא,כשעומד מאחוריו כתם כזה? ובמקרה שרון ובניו,הפרשות רבות יותר וחמורות מניאוף. מצווה לתקוף את שרון בנושא זה.דווקא שתיקתה של מפלגת העבודה,בנושא זה,מביישת אותה.
 

רונאל1

New member
אתה לא מבין, שעד שהשלטון לא יהיה

מאפיוזו ב 100%, כל מה שנגיד על שרון המושחת והצבוע זו הכפשה. בכלל זו מילה ליכודניקית כזו. מילה של בכיינים שלא יכולים להתסכל במראה ולהגיד: וואלה אנחנו משוחתים וגם די מטומטמים.
 

Alexco

New member
תיקון קל

הבעייה עם קלינטון לא הייתה ניאוף, אלא עדות שקר כביכול.
 
למעלה