לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
תחנת אחיהוד.

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
תחנת אחיהוד.
בתמונות הקודמות הבחנו שעיקר ההתקדמות בתחנה הושג בהקמת מבנה השו"ב. במבנה התחנה עצמו ההתקדמות קצת פחות נראית לעין מבחוץ והיא קיימת בעיקר בחלליו הפנימיים של המבנה.



 

בועז ל

New member
רציפי תחנת אחיהוד.

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
רציפי תחנת אחיהוד.
על הרציפים סימנים ראשונים לצמיחת הממ"דים ופתחי היציאה מהמעבר התת"ק. (3 תמונות)





 

itamo

New member
תחנה באמצע שום מקום

רציפי תחנת אחיהוד.
על הרציפים סימנים ראשונים לצמיחת הממ"דים ופתחי היציאה מהמעבר התת"ק. (3 תמונות)
תחנה באמצע שום מקום
לא נמצאת במרחק הליכה מצומת אחיהוד וגם לא מאזור התעשיה בר לב.
 
מי החכם שהחליט להקים תחנה באמצע שום מקום?

תחנה באמצע שום מקום
לא נמצאת במרחק הליכה מצומת אחיהוד וגם לא מאזור התעשיה בר לב.
מי החכם שהחליט להקים תחנה באמצע שום מקום?
ולמה אין תחנות בכפר מכר ובמגד אלכרום?
לא באמת, את מי התחנה הזאת תשרת?
 
כבר בתכנית החומש בקיץ 03'

מי החכם שהחליט להקים תחנה באמצע שום מקום?
ולמה אין תחנות בכפר מכר ובמגד אלכרום?
לא באמת, את מי התחנה הזאת תשרת?
כבר בתכנית החומש בקיץ 03'
נקבע שבקו לכרמיאל תהיינה תחנות בנעמן ואחיהוד. זה הופיע באתר הרכבת הישן, ונמחק עם המעבר לאתר החדש (בעיקר כדי שלא יישאר זכר למועדי סיום העבודות...)
תכנית החומש גובשה בתקופה שבה אפרים סנה היה שר התחבורה וסילבן שלום היה שר האוצר. היא יצאה לדרך בתקופה שביבי היה שר האוצר וליברמן שר התחבורה.
אבל למיטב הבנתי התכנית איגדה תכניות מאושרות (מי יותר ומי פחות) שמקורן עוד בתקופת ממשלת ברק ואפילו ממשלת ביבי הראשונה, כך שלא ידוע מי החליט על מיקום התחנות.
אגב, על פני הדברים נראה שלא תהיה תחנת נוסעים בנעמן...
לפי הלו"ז המקורי של תכנית החומש, הקו נועד לפתיחה בשנת 07'. כך שהוא ייפתח כנראה באיחור קל של 10 שנים.
 

בועז ל

New member
אם בעדשת 200 מ"מ אני מצליח לקלוט את רציפי התחנה מגשר בר-לב,

מי החכם שהחליט להקים תחנה באמצע שום מקום?
ולמה אין תחנות בכפר מכר ובמגד אלכרום?
לא באמת, את מי התחנה הזאת תשרת?
אם בעדשת 200 מ"מ אני מצליח לקלוט את רציפי התחנה מגשר בר-לב,
אזי התחנה לא נמצאת באמצע שום מקום. ואגב, מיקומה הנוכחי הוא תוצאה של מגבלות הנדסיות ולא מבטאת איזשהו רצון להרחיק את מיקומה מאזור התעשייה.
 

בועז ל

New member
מבט מגשר הכניסה לאזור התעשייה בר-לב.

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
מבט מגשר הכניסה לאזור התעשייה בר-לב.
ותחילה, מבט מערבה לכיוון רציפי תחנת אחיהוד. (שתי תמונות)



 

בועז ל

New member
גשר הכניסה לאזור התעשייה בר-לב.

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
גשר הכניסה לאזור התעשייה בר-לב.
שתי תמונות של הגשר ותוואי הרכבת לכיוון כרמיאל.



 

בועז ל

New member
מבט מזרחה לכיוון כרמיאל

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
מבט מזרחה לכיוון כרמיאל
עדיין מגשר אזוה"ת בר-לב.

 

בועז ל

New member
בכניסה לרציפי תחנת כרמיאל

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
בכניסה לרציפי תחנת כרמיאל
תחילתה של עבודה על יסודות רציפי התחנה. (2 תמונות)



 

אבישי ק

New member
עם כל הכבוד לנוף, עדיף לצלם מהכיוון השני

בכניסה לרציפי תחנת כרמיאל
תחילתה של עבודה על יסודות רציפי התחנה. (2 תמונות)
עם כל הכבוד לנוף, עדיף לצלם מהכיוון השני
כך יהיה אפשר לראות את הקישור לתחנה המרכזית של כרמיאל
והקירבה למרכז כרמיאל שיהיה מאד משמעותי ליעילות של התחנה
בניגוד לתחנות אחרות שנבנו
התחנה הזאת תהיה במרכז העיר והשירות יהיה יעיל לתושבים

 

בועז ל

New member
פיקוח איכות

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
פיקוח איכות
באדיבות תור הצווארון (צווארון כחול, כמובן!
).

 

בועז ל

New member
עוד מכרמיאל

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
עוד מכרמיאל
טוב, אז עדיין אין סימנים למבנה התחנה, אבל טוב לראות התקדמות מסוימת גם כאן. ובאשר להנחת המסילות, החשש שהובע כאן בעניין "סטארט-אפ שלושת המגה פרויקטים" התברר כמוצדק למדי והנחת המסילות בקו לכרמיאל מתחילה באיחור מסוים. לא מדובר באיחור שלא ניתן להתגבר עליו, אבל עדיין איחור, מה גם שבשונה מפרויקטים אחרים בהם השתתפה "לסיכו", הפעם, ולראשונה, היא תצטרך גם להביא את המסילות למצבן הסופי. משמעות הדבר היא בין היתר גם ביצוע רכש ו/או השאלת ציוד הנדסי. יהיה מעניין לראות איך העסק הזה עובד בהמשך. (3 תמונות)





 

בועז ל

New member
לסיום

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
לסיום
אי-שם באופק של הנוף הגלילי הנפלא הזה מסתתרת לה חומוסייה מעולה.

יאללה ביי.

 

nOnAmE134

New member
תחנת אחיהוד מזכירה את תחנת אופקים. הלא כן?

לרגל תחילת הנחת המסילות בקו לכרמיאל...
אפשר להניח שאת הכתבה הזאת מעטים בלבד פספסו. אוסיף עליה מספר תמונות מהפרויקט. אפתח בתחנת אחיהוד. (3 תמונות)
תחנת אחיהוד מזכירה את תחנת אופקים. הלא כן?
תודה על התמונות, בועז! :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה