לשונית אנשי הקשר בג'ימייל נעלמה

evike

Active member
מנהל
מאז שגוגל שינו את פורמט ג'ימייל, אני לא מצליחה למצוא את לשונית אנשי הקשר שהיתה בצד ימין של הדואר. כך שאני לא מצליחה להוסיף איש קשר ידנית וגם לא להוסיף מתוך נכנס.
אומנם ג'ימייל הוא לא תיבת הדואר העדיפה עלי, אז אני לא מתעסקת איתו הרבה, אבל מידי פעם יש לי צורך להשתמש בו. בעיקר אני שואלת בשביל אחותי, שהיא משתמשת רק בג'ימייל, וגם אצלה הלשונית נעלמה פתאום.
אני עם יאהו הישן והטוב. נוח בהרבה. מיילים נכנסים ויוצאים יש להם לשונית לחוד, ולא כמו בג'ימייל שהם ביחד. לא נוח. מאד. ואם כבר, האם יש דרך להפריד בג'ימייל בין הדואר הנכנס והיוצא? אשמח לדעת.
תודה וסופ"ש נפלא.
 

HelpSupport

Active member
על-מנת להגיע לאנשי הקשר אפשר גם דרך הקישור המצורף כשהג'ימייל פתוח בדפדפן ->

קביעתך בנוגע לדואר הנכנס והיוצא שגויה - דואר נכנס נמצא ב"תוית" דואר נכנס או Inbox ודואר יוצא נמצא ב"תוית" Sent או בממשק עברי "נשלח".
 

evike

Active member
מנהל
תודה לך. לאחר שהוספתי את הקישור שהעלית, לשונית אנשי הקשר נוספה בצד השני של המיילים.

לגבי דואר יוצא ונכנס, כנראה לא הסברתי טוב את עצמי. ברור שאני רואה את הדואר הנכנס והיוצא. רק שהוא מופיע לי על אותה לשונית, זה לא מופרד. כשאני רוצה לראות דואר ששלחתי, או קיבלתי, אני נכנסת לאותו המייל, שם זה מחולק, ולא נוח לבדיקה. לפחות לי ולעוד כמה חברים.
קח את יאהו, שם אין קשר ביניהם. כל הדואר הנכנס נמצא תחת לשונית אחת, וכל היוצא תחת אחרת.
שבת שלום.
 

blzvi

Active member
לא היה מעולם
ברם כאשר פותחים הודעה חדשה יש אפשרות לקליק על ה to או אל ואז מקבלים רשימת אנשי קשר
 

evike

Active member
מנהל
אני לא יודעת מה אצלך, אבל אצלי היתה ועוד איך היתה קטגוריה של אנשי קשר. בצד, ליד הקטגוריות האחרות כגון דואר נכנס, נשלח, וכאלה שייצרתי בעצמי. גם אצל אחותי זה היה, עד שנעלם לאחר השידרוג. נכון, אנשי הקשר נפתחים לאחר הקלקה על TO, אבל לפעמים רוצים להוסיף, למחוק, לשנות אנשי קשר, ואת זה לא ניתן לעשות ב TO.
לאחר שהוספתי את הקישור שהעלה HELPSUPPORT, נוספה לי בצד השני של המיילים האפשרות לגשת לאנשי הקשר.
שבת שלום.
 
למעלה