לשכת החוקרים הפרטיים בישראל

לשכת החוקרים הפרטיים בישראל

שלום לקוראים ולסמי זיברט ידידי, אני מתפלא כיצד עד כה לא הוזכרה הלשכה ככתובת לנושא. הפורום מכובד ואיני רואה בו סתירה לפעילות הלשכה, כל הכבוד לסמי על היוזמה, אבל למה בהסתר ??
 
הזו תורה וזו שכרה ?!

גבי ידידי ועמיתי, תודה על הברכות ועל פנייתך לפורום. אני מסתייג מהערתך על ``ההסתר`` בעניין הפורום. הפורום קיים 10 ימים בלבד ואם תסתכל בדפים הקודמים שלו תראה כי סיפרתי על קיומה של לשכת החוקרים הפרטיים ואף צירפתי קישור לאתר. אין בכוונתי להסתיר את ``עניין הלשכה`` אלא נהפוך הוא, הלשכה ומטרותיה ידועות לי וחשובות לי ויש לציין שאני גם חבר הלשכה, אולם בל נשכח כי המטרה העיקרית שלי ביצירת הפורום הזה הוא לתת במה, עזרה ועצה לאזרחים הזקוקים לפתרון וכן לנהל דיונים פתוחים בכל הקשור לחקירות פרטיות. פעילות זו אינה סותרת את מטרות הלשכה אלא מקדמת את הבנת הציבור הרחב על קיומם של חוקרים פרטיים כבעלי רישיון כפי שדורש החוק, שיטת עבודתם החוקית והעצמת שמו והגדרתו של ``החוקר הפרטי`` כאיש חוק או לפחות כקרוב לזה. התנצלותך תתקבל בברכה.
 
סליחה :-()

קבל התנצלות . בכל זאת לא דיווחת בפורום הלשכה על פועלך הברוך בהקמת פורום זה. במעט שאני מצוי בחומר הרי אם זה לא הסתר אז זה בטח לא פורסם. לא באתי להתנגח איתך. אני גם לא מבין למה אתה נעלב. רק הארתי הארה . גם כתבתי שלא קראתי את כל ההודעות כתבת לי אי מייל קיבלת גם תשובה . אז מה אתה עושה מזה ענין ציבורי. נראה ממכתבך כאילו אתה מייחס לי כוונות זדון שמעולם לא היו לי. אז אחרי שהתנצלתי על כך שלא רציתי לפגוע ולא הייתה לי כוונה רעה. עכשיו תורך לתקן ! או שתזרוק את כל המכתבים שלנו בענין זה מהפורום ונגמור בזאת.
 
תגובת שרשרת

גבי שלום, תגובתי הייתה עניינית ונקודתית ואני בטח לא מעוניין לעשות ענין ציבורי משטות כזאת. מההיכרות ביננו, אתה יודע שלא קל להעליב אותי ואני תמיד פתוח לקבל ביקורת בונה. אז בנימה אופטימית זו, מי יתן שלכולנו יהיה שפע, אור ואהבה. איתך לאורך כל הדרך, סם זיברט
 

רב-און

New member
גבי בר שטויות

ממתי איגוד החוקרים מעוניין במשהוא יותר מפרסום וכסף רד מסם ותן לו לנהל משהוא מועיל שלא כמו הלשכה שלכם
 
קליניקה און

רב און- חבל שזאת הרמה שאליה אתה יורד, כי אם משחקים בשמות אז בשם שלך יותר כיף לשחק. ואם כבר מדברים על אימפוטנציה, אז מה אתה עשית למען החוקרים הפרטיים, חוץ מלהשמיץ?
 
למעלה