לשלוח את חברי וינוגרד לפוליגרף

לשלוח את חברי וינוגרד לפוליגרף

ואם יכשלו, לפתוח בחקירה פלילית כנגדם בחשד להפרת אמונים. ההתנהלות של הועדה הזאת עוברת כל גבול. אני כבר מתחיל לחשוב שגם אם בג"ץ יוציא צו עשה רשמי הם יתעלמו וימשיכו במה שנראה כניסיון אומלל לשמור על התחת של אולמרט ושל עצמם. מה שמרתיח אותי זו הצורה, כל המשחקים העלובים האלו של דחייה ע"מ לייתר את העתירה. להגיד א' לבג"ץ להינצל מצו עשה ואז לנצל את זה. ועדה ישרה לא הייתה משחקת, אומרת ישר את עמדתה, נותנת לבג"ץ להחליט ולא הייתה משחקת בפוליטיקה. דפוס התנהגות שכזה מוכר לי מבית הדין במפלגתינו האהובה ומהתנהגות המפלגה בראשות פורז בעתירות שלי. הועדה הזאת נולדה בחטא וצריכה לעבור מהעולם. אני בהחלט מוריד את הכובע בפני זהבה גלאון על פעולותיה בנידון. כאשר מגיע, מגיע וצריך לתת לה את הקרדיט ואני ממש לא מאוהדיה. חבל רק שמפלגת שינוי לא עתרה בעצמה בנידון, זה היה יכול להחזיר אותנו למסלול.
 

omerlich

New member
וזה רע?

כדי ששינוי תוכל לעשות משהו,עליה קודם כל להתרכז בעצמה וכרגע זה מה שעושים.
 
היה פעם שהיא לא התרכזה רק בעצמה?

מאז ומתמיד היא התרכזה רק בעצמה. זו בדיוק היתה הבעיה עם שינוי, תמיד היה איכפת לה רק מעצמה. ושום דבר לא השתנה, למרות הסלוגן "שינינו את שינוי, נשנה גם את המדינה". איך שיניתם את שינוי, אם עדיין איכפת לה רק מעצמה?
 

omerlich

New member
תראה לי מפלגה שלא עוסקת בעצמה

חוץ מתלונות אין לך שום דבר מועיל להגיד.
 
אולי הספקת כבר לשכוח...

אך שינוי הציגה את עצמה כמפלגה אחרת, שלא כמו שאר המפלגות. רק שהתברר שלא רק שהיא לא מפלגה אחרת, כי אם אפילו יותר גרועה משאר המפלגות. זה לפחות מה שהיא הראתה עד עכשיו. ואם אתה לא מסכים איתי, תראה את תוצאות הבחירות האחרונות.
 

אשרת

New member
אז אתה אמור לדעת כמה דברים.

אתה תמיד יכול לשלוח את ההצעה שלך לגורמים הרלוונטים, לא? חוץ מזה, אתה בעצמך יכול להגיש בגצ נגד זה לא?
 
זה נכון. הבעיה שזה דורש זמן

מאז שהתחלתי לעבוד במשרה מלאה (מאוד מלאה...), הזמן העומד לראשותי מצומצם ביותר. ככה זה, נפלתי למלכודת הידועה. המושחתים עובדים בלהיות מושחתים. לעומת זאת, מפרנסים גם את עצמנו וגם את המושחתים כך שדיי קשה להילחם בהם. אל תחשבי שזה פשוט כל כך לכתוב עתירה לבג"ץ שבנויה כמו שצריך.
 

אשרת

New member
לא חשבתי שזה קל.

אבל אמרתי לך, שאם אתה מקבל את המיילים, אז אתה אמור לדעת על יוזמה שמתארגנת שם, ולכן לדעתי אתה יכול לנסות להעלות את זה כנושא לטיפול.
 

omerlich

New member
אפשר להביא אנשים שלא קשורים למפלגה?

אני אבקש מסבא שלי העו"ד,להפעיל קשרים.
 
למעלה