לתלמידי פסיכולוגיה באו"פ

eladyo2

New member
לתלמידי פסיכולוגיה באו"פ

יש לי התלבטות : עלי לבחור אחד מן הקורסים המתקדמים- שיפוט והערכה בתנאי אי ודאות, מול עמדות ושכנוע. אנא שכנעו אותי מה כדאי לי לבחור, כאשר הפרמטרים הם: רמת עניין, רמת קושי, ממוצע הציונים בקורס, ועוד ירקות. בברכה : אלעד.
 

orit49

New member
שיפוט והערכה

אני ממש אהבתי את הקורס. מאידך, לא לקחתי את עמדות ושכנוע. הקורס עוסק בהטיות החשיבה האנושית ביחס למודלים נורמטיביים (מודלים הסתברותיים ומתמטיים). אותי הקורס מאוד עניין. מבחינת מידת קושי- הוא לא קורס קל, צריך לחשוב, להסיק מסקנות ולא לשנן ולשפוך. יש כאלה שנרתעים ממספרים ויש בקורס קצת הסתברות (חוק בייז). הממוצע בקורס למיטב ידיעתי בינוני, קרוב ל-80 (לפחות בסמסטר שאני למדתי אותו). ממליצה בהחלט!
 

liatka22

New member
היי אני עכשיו לומדת את הרקורס

יש מצב שיש לך סיכומים או תירגטמים של הקורס הנ"ל? אני אודה לך מראש....עברתי אומנם את הקורס באנגלית אך עדיין אנגלית זה ממני והלאה...כך שאני במילים עדינות מתקשה לעבור על המאמרים.... בבקשה אם יש לך חומר עזר כלשהו טיפים.... מדבור בקורס שיפוט והערכה בתנאי אי ןדאות (לפסיכולוגים)
 

liatka22

New member
מקפיצה

שיפוט והערכה...למה זה לא קפץ בכל מקרה למי שיש סיכומים... בבקשה יש לי סיכומים במרוב הקורסים בפסיכולוגיה (גם בבין תרבותית והזדהות... המייל שלי הוא,: [email protected]
 
למעלה