ל-SHRlKE וגם ל--genotip שלום ובכן

avi k 2

Active member
ל-SHRlKE וגם ל--genotip שלום ובכן

קודם אתחיל עם --SHRlKE ראה:אמרת,ואני מצטט- "האבטלה בתקופת ביבי רק הצטמצמה וצמיחה עלתה לגבי העוני האם אתה יכול להביא נתונים כמה בדיוק עניים התווספו בגלל ביבי"סוף ציטוט תגיד אתה בטוח במה שאתה אומר שהאבטלה "ירדה" לא נראה לי מה שביבי עשה זה בסך הכל לעזור לעשירים ואילו את מעמד הביניים והתחתון נשאר ללא שום דבר,ראה דוגמא בתחילת השנה הבאה תהיה הגדלה במשכורת מי שמקבל שכר מינימום יקבל 30 ש"ח תוספת ואילו האחרים יקבלו כ-עד 300 ש"ח תוספת תלוי בגובה השכר מדוע זה, למה לא הפוך לכל הרוחות,למה לא לקחת מהעשירים ולתת לעניים,תענה לי על זה בבקשה,הכל הפוך במדינה הזו. אמרת ואני מצטט-"אז למה יש כל-כך הרבה עובדים זרים ומובטלים זה פשוט ניגוד צריך להוציא את העובדים הזרים ולשים ישראליים ומי שלא מסכים שלא מצפה שמדינה תתמוך בו",סוף ציטוט,פה אני מסכים איתך שמי שלא עובד לא צריך לקבל שום דבר מהמדינה, אין לי עם זה שום בעיה, אבל את הכסף שהוא לקח מהקיצבאות לאיפה הוא נתן?,לעשירים,למה,ככה............יש לך הסבר?. ועכשיו נעבור לידידנו genotip ובכן ציטוט שלך----"כרגע מה שאפשר לעשות זה רק לבדוק מה העובדות, והעובדות פשוטות. נתניהו קיבל משק בקריסה, עם זה אי אפשר להתווכח. המשק התחיל לצמוח, העלה נתונים יפים, הגיעו משקיעים, הייבוא והייצוא עלו - הצלחה בשורה התחתונה" סוף ציטוט,נו טוב נזקוף את הכל לזכותו של ביבי,אתה תעשה את זה, אני לא מסכים,מה שהביא משקיעים מחו'ל לפה זה המדיניות של רה"מ שרון שהחליט להתנתק וטוב שכך עשה,כך המשקיעים ראו שמשהו סוף סוף זז אצלנו, מדינה שכל הזמן תקועה במלחמה,אז אי אפשר לזקוף את כל מה שעשה ביבי רק לעצמו,זה קצת מעבר לזה. וכך אמרת ציטוט שלך"אבל אנחנו לא מדינה מתוקנת ולא משנה כמה כולם ירצו - אי אפשר להיות כזאת ביום (בעיקר כמובן ממחסור בכסף),סוף ציטוט,ואני אשאל אותך מענין למה יש לנו מחסור בכסף?,רמז,התשובה נמצאת בתשובה שנתתי לך בציטוט הראשון. ושבת שלום לכולם
 

genotip

New member
אין ספק בכלל ../images/Emo70.gif

לא היה ויכוח בנוגע לתרומתו האדירה של שרון בתור ראש ממשלה, להפך - אני אפילו מצביע "קדימה" בחודש מרץ ולא פעם כתבתי אודות שרון וגדולתו גם כאן בפורום. ושוב מגיע כאן השילוב ה"מנצח" בין שרון כראש ממשלה, וביבי כשר האוצר שעליו אני מדבר. זה לא שאני אוהב חלילה את ביבי, אבל הוא עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. ואין לי בעיה שייתן לעשירים, בדיוק כמו שאין לי בעיה עם זה ששרון נגוע בשחיטות בכל רמח אבריו. ככה זה בפוליטיקה, בלי לתת לאנשים שמשפיעים, אי אפשר לעשות הרבה. חומצזה, ביבי צודק *בחלק* מהדברים כשהוא נותן לעשירים, כי העשירים הם אלה שמושכים את המדינה קדימה ומשלמים את השכר לעובדים, לא העניים.
 

SHRlKE

New member
תשובה(אני מדגיש תשובותי)

"תגיד אתה בטוח במה שאתה אומר שהאבטלה "ירדה" לא נראה לי מה שביבי עשה זה בסך הכל לעזור לעשירים ואילו את מעמד הביניים והתחתון נשאר ללא שום דבר,ראה דוגמא בתחילת השנה הבאה תהיה הגדלה במשכורת מי שמקבל שכר מינימום יקבל 30 ש"ח תוספת ואילו האחרים יקבלו כ-עד 300 ש"ח תוספת תלוי בגובה השכר מדוע זה, קודם כל הוא הוריד דווקא מסים למעמד הביניים ובמיסים על מוצרי הצריכה גם למעמד הביינים לגבי עשירון תחתון למה שהם יקבלו יותר מהמהנדס עם השכלה עבודה לא מקצועיות צריכה להיות מתומחרת בהתאם. "למה לא הפוך לכל הרוחות,למה לא לקחת מהעשירים ולתת לעניים,תענה לי על זה בבקשה,הכל הפוך במדינה" לא ניסו את זה כבר וכולם זוכרים מה קיבלנו המהנדס שמרוויח 30 אלף שקל למד והשקיע זמן בלימודים ובקבלת השכלה עבודה שלו מקצועית בניגוד לפועל . "שעבודה שלו לא מקאבל את הכסף שהוא לקח מהקיצבאות לאיפה הוא נתן?,לעשירים,למה,ככה............יש לך צועית." כל הכסף לקצבאות הזקנה כבר הוחזר לגבי שער הקצבאות למה אני צריך לממן משהו שהוליד 10 ילדים ולא יודע לפרנס אותם.|סדגש |אנשים שהפסיקו לקבל דמי אבטלה כי סירבו לעבוד.אנשים שילדו 10 ילדים ומצפים שמדינה תממן אותם. השיטה הסוציאליסטית לא עובדת לפחות בחברות גדולות ולא הומוגניות כמו בישראל(היא יכולה לעבוד בחברה קטנה והומוגנית עם הסתייגויות כמובן שוודיה היא דוגמה טובה לכך למרות שיש להם בעיות אחרות כמו מספר התאבדויות גבוה בעולם) אנשים צריכים לקחת אחריות על מעשים שלהם ולא לצפות שהמדינה תתקן את השגיאות שלהם.אם ילדת 10 ילדים עז תדע לפרנס אותם.
 
למעלה