מאבק למען סבסוד אימוצים

מיכל@ל

New member
מאבק למען סבסוד אימוצים

אם מעניין אותכם להצטרף למאבק למען מימון\סבסוד אימוצים ע"י המדינה,אתם מוזמנים לדון איתנו .
 

tofo

New member
הודעהחשובה לגבי אימוץ

עולה יוזמה להתחיל מאבק לקראת הכרה של המדינה באימוץ וקבלת סבסוד של המדינה לאימוץ (כיום אימוץ חו'ל עולה מינימום 22,000$) לאור האפליה לעומת פוריות שמקבלת סבסוד מאד נרחב. מי מכם/ן שמתלבט/ת לגבי אימוץ והנטל הכלכלי כבד עליה/ו ומוכנה לבוא לפגישה ביום שלישי ב12:00 אצל עו'ד ידועה בתחום - מוזמנת/ן. אפשר לשלוח לי מייל ל- [email protected] ונוכל להמשיך לדבר. להתראות.
 

tofo

New member
כל הכבוד לכם על ההצלחה בפוריות

אנחנו בפורום אימוץ בתפוז מנסות לרכב על הגל של הזכות להורות, ולתקן את העיוות בין הפריות לבין הנטל הכלכלי של אימוץ חו'ל. אשמח אם תעזרו לנו אנחנו באותו צד של המתרס. ראו הודעה קודמת שלי ליציאה למאבק של האימוץ.
 

tofo

New member
עדכון לגבי הפגישה

אני רוצה לעדכן אותכם שהיתה לנו ביום שלישיפגישה עם עו'ד שירה דונביץ בעניין האפליה בין מימון טיפולי פוריות לבין מימון אימוץ חו'ל. נכחו בפגישה: ג'סיקה נבו, עו'ד יצחק סימן טוב, דנה שלמון ועו'ד שירה דונביץ. הכוונה היא לא לפגוע בטיפולי הפוריות ובמימון שלהם אלה להגיע להסדר שגם משפחות שפונות לאימוץ, מכל מיני סיבות, ויש להם בעיה כספית לממן אימוץ חו'ל, יוכלו לקבל סיבסוד. ההתארגנות היא ממש בחיתוליה, אנחנו כרגע מחפשים אנשים שמרגישים שהם נפגעו מהמצב הקיים וקשה להם (לא בלתי אפשרי)לעמוד בנטל הסכום. אני כותבת לא בלתי אפשרי כיון שאנחנו רוצים אנשים שיש להם יכולת השתכרות ואולי אפילו קצת חסכונות, אבל מימון האימוץ משאיר אותם בלי רזרבות לגידול ילד. אפשר לשלוח לי מיילים ואנחנו נמשיך לעדכן. יכולים לפנות משפחות, חד הוריות, אנשים עם בעיות מכל סוג ומחלות פיזיות אשר הריון מסכן אותם, וכל אחד אשר מרגיש נפגע מהמצב. אנחנו מקווים להצליח וצריכים עידוד תמיכה ועזרה.
 
למעלה