מאה ושלושה תפוזים כתומים

Lilith46

New member
מאה ושלושה תפוזים כתומים

``לנגב את הנעלים`` היה כתוב ליד מדרגות העץ בכניסה לחדר ליד עץ התפוזים העמוס לעייפה. דלת העץ נפתחה והפתעה – עץ מלמעלה עד למטה וריח עדין של עץ מעובד. ``יש ימים כאלו של הכי`` אמרת. ימים שהכל הולך בהם טוב. שהכי קל לצאת מהבית, שהכביש פנוי ובבנק אין תור שיש פגישה שאפשר לבטל בשיחת טלפון אחת. אחר כך שאלת ``תגידי, מה היה לך הכי?`` אתה והשאלות שלך, חשבתי. הן מטלטלות את נפשי, מסיעות את מחשבותי אל עבר האופק. היו אולי 103 דברים שהיו הכי. היה הכי שליו, כי היה מין יום כזה מוצלח. היתה שיחת טלפון הכי שובבה. אמרת שאתה באמצע מעשה האהבה והוא חשב שאתה צוחק. היה הכי חשוף, כי צחקת עלי כשאמרתי שקר לי: ``את מתביישת`` אמרת, אז הראתי שלא וטיילתי ערומה לעיניך. היה הכי הרבה ממך שראיתי, אפילו נקודת חן אמיתית בפינה הנסתרת ביותר. היו הכי הרבה מראות, כי היה שם ראי גדול, עמדנו מולו, רקדנו, התחבקנו. היה פתח צר שהידק את שנינו בין משקופיו. היתה עוצמתך הגברית שהרגישה חופשי לטייל, להכנס, לצאת ולבוא. אולי אפילו 103 פעמים. היו ניחוחות אהבה וטעמים שעברו מפה לפה וממקום למקום. היה התה ששתינו ביחד, התפוז שאכלנו, היתה המקלחת עם מים חמים. היה מזג אוויר שאני הכי אוהבת, קצת קר, קצת רוח, קצת גשם. היה החדר הכי קר כשנכנסנו אליו והכי חם אחרי 103 דקות. היה חדר שכולו עץ. אתה יודע שאני אוהבת ריח עץ מעובד? אתה יודע שריח עץ מעובד זה ריח של ילדותי? אתה יודע שאם יגידו לי לבחור, אבחר בזה הריח? היה חדר שכולו עץ. בחדר העץ עם ריח העץ קרו הרבה דברים שהיו הכי הכי. היה היום הכי יפה שהיה לי. עד שיבוא יום עם 107 תפוזים כתומים היה חדר שכולו עץ. אתה יודע שאבא שלי היה נגר? שימים רבים מימי ילדותי ביליתי בין הררי הנסורת של הנגריה? אתה יודע שבכל מקום בו יש נגריה, אני מריחה אותה? שריח עץ מעובד זה ריח של ילדותי? שזה הריח של אבי החוזר מהעבודה? אתה יודע שאם יגידו לי לבחור ריח שאני הכי אוהבת אומר שזה ריח של נגריה. היה חדר שכולו עץ. בחדר העץ עם ריח העץ, קרו הרבה דברים שהיו הכי הכי. היה היום הכי יפה שהיה לי.
 

Lilith46

New member
נפלה טעות

הקטע האחרון לא שייך לעיניין למחוק, למחוק מהתודעה תודה
 

libertad

New member
הטעות

כנראה כדרכו של הלא מודע טעויות הן הרבה פעמים לא מקריות. וגם כאן. לא מוחקת את הקטע האחרון. הוסיף גם הוסיף ל-103 התפוזים שחלקת. נהנתי. תודה.
 

שרי41

New member
103 סיבות....

ואני יכולה לחשוב על 103 סיבות מדוע אני אוהבת את שכתבת, אבל לא אכתוב עכשיו מגילה רק אומר בקצרה: אני מרגישה שאני שם, מריחה את הריחות, חשה בתחושות, נמצאת איתך בכל מילה.
 

רותי ב.

New member
לילית, גם אני מרגישה

כאילו הייתי שם, עם כל הריחות, וההכי, בלי שום מרכאות. ולגבי התוספת, קראתי גם אותה, והיא לא מאד מפריעה. בעיני היא שייכת, ומאפשרת עוד ראיה. בעיני זה מקסים, ובהזדמנות מתנצלת על שהפכתי אותך בהודעה קודמת במחי-מקלדת ללילך. זו היתה האסוציאציה הראשונית שלי לסגול.
 
למעלה