מאמצת חתול קצת פחדן... :)

shani m1

New member
מאמצת חתול קצת פחדן... :)

היי לכולם... שבת שלום... ואני והחבר שלי החלטנו לאמץ חתול שהיה מסתובב אצלנו בגינה....ו כמובן ברגע שאתה נותן לחתול אוכל הוא שלך.... הוא נמצא אצלנו כבר כמעט חודש.... והבעיה היא שהוא ממש ממש פחדן.... הוא לא נותן סנטימטר להתקרב אליו, אם מתקרבים או ישר בורח או מתחיל לשרוט.... האם יש משהו לעשות כדי לקנות את אמונו??? :)
 
תשאירו אותו בגינה תשאירו אותו בחוץ ותדאגו לו. מנסיוני - חתוליים פחדנים נשארים קצת פחדנים כל החיים. יש אנשים בפורום שיש להם ניסיון אחר, זה הניסיון שלי. היו לי חתולים (חיו בבית אחד 10 שנים והשני כמעט 17 שנה) שכל פעם שהייתי מתקרבת , קודם כל הם היו בורחים! אחד מהם ברח ולא יכולתי להחזיר אותו בגלל זה. החתול הנוכחי למרבה המזל הוא לא פחדן וזה עדין מדהים אותי שהוא לא בורח כשאני ניגשת אליו.
 

GeJuFan

New member
מסכימה חלקית

לי יש חתולה מאד פחדנית והיא הייתה גם מאד פחדנית כשמצאתי אותה. מה שקרה זה שבמשך הזמן היא התרגלה אליי לדרי הבית וכן לאנשים שבאים אלינו הרבה (כמו המנקה) אך מאנשים זרים (כמו שליחים, שכנים וסתם זרים בכללי) היא מפחדת וברגע שהיא מבינה שזה מישהו זר היא בורחת להתחבא. היא פשוט יודעת (לפי חוש הריח אני מניחה) מתי מי שנכנס בדלת הוא אדם מוכר או זר. מה שצריך זה זמן הרבה סבלנות והרבה אהבה ופינוקים בצורת אוכל ומשחקים.
 

אופק417

New member
לא כל חתול ניתן לביות

ואם הוא לא מתקרב אליה, עדיף שתדאג לו כשהוא בחוץ. מים, אוכל וקופסא עם שמיכה חמה ללילות הקרים
 

GeJuFan

New member
לי לקח חודשיים וחצי, ולשני....

ואף שלושה עד שהצלחתי לרכוש לגמרי את אמונה של אנה, הפחדנית שלי. נכון שלא אצל כל חתול זה אפשרי אבל עם גורים יותר קל לרכוש את אמונם, אני לוקחת ניחוש שהחתול המדובר הוא גור. לשני- המלצה שלי אם יש לך ולבן זוגך לימודים או עבודה שאתם עושה מהבית ממליצה להיכנס עם זה לחדר שבו הגור שוהה ופשוט לשבת שם ולעשות את העבודה שיש לכם אפילו גם אם אתם סתם משוטטים באינטרנט (במידה ויש לכם מחשב נייד). כשאתם נכנסים תיכנסו בעדינות עדיף בלי נעליים מרעישות ובלי יותר מדי רעש וטררם, תביאו איתכם קצת אוכל רטוב טעים (כמו פנסי פיסט) ומשחק כיפי (עדיפות למשחקי חכה למיניהם) ברגע שהגור ילמד שעצם הנוכחות שלכם לא מאיימת הוא יתקרב אלייכם מעצמו. שאלה: האם הוא מראה סימנים שהוא רוצה לצאת החוצה או שמא הוא מראה סימנים שדווקא סבבה לו בבית והוא רק מפחד מכם?
 
למעלה