מבחן אמיר/אמירם

white shadow 3

New member
מבחן אמיר/אמירם

שלום לכולם.
רציתי לשאול - האם קיימים בשוק קורסים ייעודיים להכנה למבחנים האלה, או שהם ניתנים רק כחלק מקורס כולל של הכנה לפסיכומטרי?
(אישית, אני יודע שככל הנראה לקחת קורס שלם רק בשביל החלק של האנגלית זה כנראה מיותר ובזבוז, אבל מנסה לבחון את כל מגוון האופציות)

תודה מראש,
 
הכנה למבחן אמיר

שלום לשואל,
&nbsp
ישנם בשוק קורסים המכינים למבחן אמי"ר, אך לדעתי הם מיותרים לגמרי.
הרי אם יש לך צורך לגשת למבחן אמי"ר, עליך לשפר אוצר מילים באנגלית ולהכיר את מבנה הבחינה. כדי להכיר את המבנה של פרקי האנגלית אין צורך בקורס. שיפור אוצר המילים - ממילא נעשה באופן עצמאי בבית.
&nbsp
האם כבר ניגשת בעבר לפסיכומטרי?
האם עליך רק לשפר ציון באנגלית?
 

white shadow 3

New member
הי, בוקר טוב

רק אציין - אני לא שואל בשבילי אלא "בשביל חבר" שבדיוק בשלב בחיים שמתלבט על הנושאים האלה ואני מנסה קצת לעזור לו

&nbsp
הוא לא עשה פסיכומטרי, התקבל ללימודים במסלול כלשהוא שאינו דורש פסיכומטרי אלא על סמך בגרויות בלבד. עשה פעם אחת את מבחן אמיר"ם.
הוא חושב לגשת שוב על מנת לנסות להעלות את הרמה הנוכחית (ואני גם חושב שזה רעיון טוב..), קצת התלבטות בין אמיר או אמירם (אני אישית נוטה יותר להעדיף את אמיר, לא יודע למה...אני יותר אוהב את האופציה שיש לעבור בין שאלות ולחזור אליהן בשלב מאוחר יותר מאשר להיתקע אם שאלה מסוימת ואו שאתה יודע או שאתה לא יודע..)
אני אישית גם מסכים שקורס באנגלית זה דבר מיותר, הבעיה היחידה שאולי קורס היה יכול (לנסות) לפתור זה (אולי) את המסוגלות להושיב את עצמך כל יום ללמוד בבית בלי הסחות דעת, לכן אני מנסה לבחון את האפשרות הזאת גם אם אני חושב שהיא לחלוטין מיותרת.....

&nbsp
&nbsp
 
זו נקודה שלא תמיד שמים אליה לב

שים לב לדברים שכתבת - "אולי קורס היה יכול (לנסות) לפתור זה (אולי) את המסוגלות להושיב את עצמך כל יום ללמוד בבית בלי הסחות דעת"..
לא מעט תלמידים חושבים כך, ולא שמים לב שאת רוב העבודה העצמית והתרגול העצמי הם יצטרכו בכל מקרה לעשות בזמנם החופשי בבית, ועליהם יהיה למצוא לכך זמן וכוח.
מילא בבחינה הכללית, שם יש יתרון במסגרת הלימודית שמקנה את החומר, ולא מעט תלמידים אכן זקוקים למסגרת זו.
אבל בלימודי אנגלית - היות ואין כאן יותר מדי "הקניית חומר", אלא יותר תרגול ושיפור אוצר מילים, וממילא רוב מוחלט של העבודה יהיה תרגול עצמי בבית של התלמיד, אני לא רואה כל יתרון בקורס פרונטלי למבחן אמיר.

אגב, אצלנו ב"שמשי פסיכומטרי" יש אפשרות ללמוד בצורה מקוונת את החומר התיאורטי הרלוונטי לפרקי האנגלית בבחינה. היתרון הוא שאין צורך לצאת לשם כך מהבית, ניתן לצפות בשיעורים ובהסברים בכל זמן ומכל מקום, וכמה פעמים שרק רוצים. וכמובן, גם החיסכון הכספי הוא מאד משמעותי.
 
למעלה