מבצע בקווים החלפת כיסאות נהג ב el

מצב
הנושא נעול.

gsx750f

New member
===

מבצע בקווים החלפת כיסאות נהג ב el
בכיסאות אויר של אספיר היום במוסך אזור
===
----------------------------
 

846

Active member
אגב, בעיקבות התחקיר בערוץ 2.

לצבוע בצהוב
ויש לנו סקול-באס. שונא אוטובוסים אמריקאים, נראים כמו אסבסטונים ניידים.
אגב, בעיקבות התחקיר בערוץ 2.
האוטובוסים לתלמידים בארה"ב הם בין הבטוחים ביותר בעולם! הם חייבים לעמוד בתקנים מחמירים מאד. עמידות בהתהפכות, חגורות בטיחות, שריפה, דלת חרום וכו'. אין כלכך דגש על העיצוב... (בלשון המעטה) אבל בבטיחות הם חזקים!
 

mucool2

New member
ויש להם גם...

אגב, בעיקבות התחקיר בערוץ 2.
האוטובוסים לתלמידים בארה"ב הם בין הבטוחים ביותר בעולם! הם חייבים לעמוד בתקנים מחמירים מאד. עמידות בהתהפכות, חגורות בטיחות, שריפה, דלת חרום וכו'. אין כלכך דגש על העיצוב... (בלשון המעטה) אבל בבטיחות הם חזקים!
ויש להם גם...
שלטי "עצור" מתקפלים, שיוצאים ברגע שהאוטובוס עוצר להוריד תלמידים, יחד עם מוטות ועם אורות מהבהבים. כל כלי הרכב ברחוב חייבים לעצור עד שהנהג/ת (שיוצא/ת כדי לוודא שכל מי שצריך חצה את הכביש) חוזר/ת לאוטו ומתחיל/ה לנסוע. ראיתי כאן שרשור על הסעות תלמידים בארץ, ואני רואה שיש לנו הרבה מה ללמוד מהאמריקאים בנושאי בטיחות.
 
מבחינה טכנולוגית

ויש להם גם...
שלטי "עצור" מתקפלים, שיוצאים ברגע שהאוטובוס עוצר להוריד תלמידים, יחד עם מוטות ועם אורות מהבהבים. כל כלי הרכב ברחוב חייבים לעצור עד שהנהג/ת (שיוצא/ת כדי לוודא שכל מי שצריך חצה את הכביש) חוזר/ת לאוטו ומתחיל/ה לנסוע. ראיתי כאן שרשור על הסעות תלמידים בארץ, ואני רואה שיש לנו הרבה מה ללמוד מהאמריקאים בנושאי בטיחות.
מבחינה טכנולוגית
הSCHOOL BUSים בנויים בטכנולוגיה של משאית והם לא נוחים בעליל (קפיצי עלים בלבד במקום כריות אויר לדוג') אבל מבחינת הוראות הבטיחות של הסעת תלמידים הם מתקדמים ביותר כל נהג צריך לעבור פעם בשנה מבחן כשירות רפואי ופסיכולוגי להסעת ילדים (אצלנו לעומת החתימו לא מזמן את הנהגים בהצהרה שהם מעולם לא הורשעו בעבירות מין גם אני חתמתי על הצהרה כזאת) כל האוטובוסים מצוידים בחגורות בטיחות ופתחי חירום מאחור ובצדדים וכמו במטוס על הנהג לודא ששום דבר לא חוסם את פתחי החירום (אסור לשים תיקים על הספסלים שליד פתחי החירום) לתמרור העצור שיוצא מגוף האוטובוס יש תוקף של תמרור עצור לכל דבר בחזית האוטובוס מותקן מוט מתקפל שנפתח לצד ימין ורק כאשר הנהג וידא שכל המכוניות מסביבו עצרו הוא פותח את המוט ומאפשר לילדים לחצות את הכביש באוטובוס חיבות להיות מותקנות מראות שונות ומשונות שמכסות את כל השטחים המתים (מרוב מראות רואים הכל לאחור ולצדדים ולא רואים כלום קדימה
) אסור לעקוף את האוטובוס בכביש דו נתיבי (נתיב אחד בכל כיוון) אלא רק בכביש רב מסלולי ולסיום הכי חשוב המשטרה שם מתיחסת בחומרה רבה לעבירות תנועה שנעברו על הSCHOOL BUS אם מצד נהג האוטובוס ואם מצד הנהגים האחרים על הכביש וזה מה שהופך את האוטובוסים האלה לבטוחים. כאחד שמתעסק בהסעות תלמידים אני מיחל ליום שנגיע לרמת בטיחות גבוהה מצד תקנות התעבורה (שלפעמים מפילים הכל על הנהג ללא כל הגיון רק כדי שיהיה את מי להאשים במקרה אסון ח"ו) מצד התיחסות מנהלי החברות להסעות ילדים (שלא תמיד גם להם אכפת ממה שקורה באוטובוס ולעיתים הנהג צריך להתמודד עם מצבים מעבר לכל דמיון) מצד בתי הספר וההורים שישימו יותר דגש על בטיחות בדרכים (לדוגמא ילדים שקופצים על האוטובוס כאילו אין מחר ולא מאפשרים לנהג לעצור בצד הכביש ובכךך מסכנים את עצמם ואת הנהגים האחרים בכביש ויוצרים עומסים מיותרים)
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif ותיקון קל:

מבחינה טכנולוגית
הSCHOOL BUSים בנויים בטכנולוגיה של משאית והם לא נוחים בעליל (קפיצי עלים בלבד במקום כריות אויר לדוג') אבל מבחינת הוראות הבטיחות של הסעת תלמידים הם מתקדמים ביותר כל נהג צריך לעבור פעם בשנה מבחן כשירות רפואי ופסיכולוגי להסעת ילדים (אצלנו לעומת החתימו לא מזמן את הנהגים בהצהרה שהם מעולם לא הורשעו בעבירות מין גם אני חתמתי על הצהרה כזאת) כל האוטובוסים מצוידים בחגורות בטיחות ופתחי חירום מאחור ובצדדים וכמו במטוס על הנהג לודא ששום דבר לא חוסם את פתחי החירום (אסור לשים תיקים על הספסלים שליד פתחי החירום) לתמרור העצור שיוצא מגוף האוטובוס יש תוקף של תמרור עצור לכל דבר בחזית האוטובוס מותקן מוט מתקפל שנפתח לצד ימין ורק כאשר הנהג וידא שכל המכוניות מסביבו עצרו הוא פותח את המוט ומאפשר לילדים לחצות את הכביש באוטובוס חיבות להיות מותקנות מראות שונות ומשונות שמכסות את כל השטחים המתים (מרוב מראות רואים הכל לאחור ולצדדים ולא רואים כלום קדימה
) אסור לעקוף את האוטובוס בכביש דו נתיבי (נתיב אחד בכל כיוון) אלא רק בכביש רב מסלולי ולסיום הכי חשוב המשטרה שם מתיחסת בחומרה רבה לעבירות תנועה שנעברו על הSCHOOL BUS אם מצד נהג האוטובוס ואם מצד הנהגים האחרים על הכביש וזה מה שהופך את האוטובוסים האלה לבטוחים. כאחד שמתעסק בהסעות תלמידים אני מיחל ליום שנגיע לרמת בטיחות גבוהה מצד תקנות התעבורה (שלפעמים מפילים הכל על הנהג ללא כל הגיון רק כדי שיהיה את מי להאשים במקרה אסון ח"ו) מצד התיחסות מנהלי החברות להסעות ילדים (שלא תמיד גם להם אכפת ממה שקורה באוטובוס ולעיתים הנהג צריך להתמודד עם מצבים מעבר לכל דמיון) מצד בתי הספר וההורים שישימו יותר דגש על בטיחות בדרכים (לדוגמא ילדים שקופצים על האוטובוס כאילו אין מחר ולא מאפשרים לנהג לעצור בצד הכביש ובכךך מסכנים את עצמם ואת הנהגים האחרים בכביש ויוצרים עומסים מיותרים)
ותיקון קל:
תמרור העצור המתקפל, כל זמן שהוא בחוץ, הוא למעשה רמזור אדום, ולא תמרור עצור "רגיל". כל כלי הרכב חייבים לעצור עד שהתמרור מוחזר למקומו.
 

ה דרומי

New member
תמונות של הSCHOOL BUSים

מבחינה טכנולוגית
הSCHOOL BUSים בנויים בטכנולוגיה של משאית והם לא נוחים בעליל (קפיצי עלים בלבד במקום כריות אויר לדוג') אבל מבחינת הוראות הבטיחות של הסעת תלמידים הם מתקדמים ביותר כל נהג צריך לעבור פעם בשנה מבחן כשירות רפואי ופסיכולוגי להסעת ילדים (אצלנו לעומת החתימו לא מזמן את הנהגים בהצהרה שהם מעולם לא הורשעו בעבירות מין גם אני חתמתי על הצהרה כזאת) כל האוטובוסים מצוידים בחגורות בטיחות ופתחי חירום מאחור ובצדדים וכמו במטוס על הנהג לודא ששום דבר לא חוסם את פתחי החירום (אסור לשים תיקים על הספסלים שליד פתחי החירום) לתמרור העצור שיוצא מגוף האוטובוס יש תוקף של תמרור עצור לכל דבר בחזית האוטובוס מותקן מוט מתקפל שנפתח לצד ימין ורק כאשר הנהג וידא שכל המכוניות מסביבו עצרו הוא פותח את המוט ומאפשר לילדים לחצות את הכביש באוטובוס חיבות להיות מותקנות מראות שונות ומשונות שמכסות את כל השטחים המתים (מרוב מראות רואים הכל לאחור ולצדדים ולא רואים כלום קדימה
) אסור לעקוף את האוטובוס בכביש דו נתיבי (נתיב אחד בכל כיוון) אלא רק בכביש רב מסלולי ולסיום הכי חשוב המשטרה שם מתיחסת בחומרה רבה לעבירות תנועה שנעברו על הSCHOOL BUS אם מצד נהג האוטובוס ואם מצד הנהגים האחרים על הכביש וזה מה שהופך את האוטובוסים האלה לבטוחים. כאחד שמתעסק בהסעות תלמידים אני מיחל ליום שנגיע לרמת בטיחות גבוהה מצד תקנות התעבורה (שלפעמים מפילים הכל על הנהג ללא כל הגיון רק כדי שיהיה את מי להאשים במקרה אסון ח"ו) מצד התיחסות מנהלי החברות להסעות ילדים (שלא תמיד גם להם אכפת ממה שקורה באוטובוס ולעיתים הנהג צריך להתמודד עם מצבים מעבר לכל דמיון) מצד בתי הספר וההורים שישימו יותר דגש על בטיחות בדרכים (לדוגמא ילדים שקופצים על האוטובוס כאילו אין מחר ולא מאפשרים לנהג לעצור בצד הכביש ובכךך מסכנים את עצמם ואת הנהגים האחרים בכביש ויוצרים עומסים מיותרים)
תמונות של הSCHOOL BUSים
בקישור המצורף מגוגל יש כול מיני אתרים בלועזית
 

orensaab

New member
יותר בטיחותיים מאוטובוס אירופאי ???

אגב, בעיקבות התחקיר בערוץ 2.
האוטובוסים לתלמידים בארה"ב הם בין הבטוחים ביותר בעולם! הם חייבים לעמוד בתקנים מחמירים מאד. עמידות בהתהפכות, חגורות בטיחות, שריפה, דלת חרום וכו'. אין כלכך דגש על העיצוב... (בלשון המעטה) אבל בבטיחות הם חזקים!
יותר בטיחותיים מאוטובוס אירופאי ???
ממש לא נראה לי !!!
 

orensaab

New member
דרור, מה אתה מצלם ציוד צבאי ?

גם לצהל יש מה להציע
----------------------------
דרור, מה אתה מצלם ציוד צבאי ?
אנחנו עוד זוכרים את ההסעות במשאיות דודג' עם מנועי בנזין, שהתקינו להן בארגז כסאות ועשו מכן "כאילו אוטובוס". האינטר נש בתמונה אינו רחוק כל כך מאותן משאיות למרות מנוע הדיזל הרובץ לו מאחור. אגב, ברוב האינטרנשים האלו יש 35 מושבים בלבד.
 
אורן ב-D400 עם ספסלים לאורך נסעת?

דרור, מה אתה מצלם ציוד צבאי ?
אנחנו עוד זוכרים את ההסעות במשאיות דודג' עם מנועי בנזין, שהתקינו להן בארגז כסאות ועשו מכן "כאילו אוטובוס". האינטר נש בתמונה אינו רחוק כל כך מאותן משאיות למרות מנוע הדיזל הרובץ לו מאחור. אגב, ברוב האינטרנשים האלו יש 35 מושבים בלבד.
אורן ב-D400 עם ספסלים לאורך נסעת?
אני מאמינה שלא, אתה צעיר מדי
 

orensaab

New member
כן כן כן

אורן ב-D400 עם ספסלים לאורך נסעת?
אני מאמינה שלא, אתה צעיר מדי
כן כן כן
גם בכאלו נסעתי וגם בספסלי אורך של משאיות מאן ומרצדס ספארי גם בישראל, כולל השטחים וגם בלבנון. בדודג' נסעתי בספסלי אורך, בכסאות דמויי אוטובוס וגם באוטובוס דודג' ממש עם מנועי 6 ו 8 צילינדרים . נכון שאני צעיר, בהרבה מובנים עצרתי את התפתחותי עם הגיעי לגיל 16.
 

gsx750f

New member
מבט לאחור

דרור, מה אתה מצלם ציוד צבאי ?
אנחנו עוד זוכרים את ההסעות במשאיות דודג' עם מנועי בנזין, שהתקינו להן בארגז כסאות ועשו מכן "כאילו אוטובוס". האינטר נש בתמונה אינו רחוק כל כך מאותן משאיות למרות מנוע הדיזל הרובץ לו מאחור. אגב, ברוב האינטרנשים האלו יש 35 מושבים בלבד.
מבט לאחור
------------------
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה