מבצע קיץ- 5 ימים בלבד- SDL Trados Studio 2011

jongolan

New member
מבצע קיץ- 5 ימים בלבד- SDL Trados Studio 2011

תוכנת זיכרון התרגום המובילה בעולם
האם אתם מחפשים כיצד לזרז ולייעל את עבודת התרגום שלכם? האם קורה שאתם מתרגמים את אותו התוכן שוב ושוב... ושוב? SDL Trados Studio 2011 היא תוכנת התרגום האולטימטיבית, המספקת את כל הכלים הדרושים בכדי לבצע (וגם לערוך) תרגומים איכותיים, בזמן הקצר ביותר.

בהתבסס על טכנולוגיית זיכרון התרגום הנמצאת בשימוש על-ידי למעלה מ-80% משוק התרגום העולמי, SDL Trados Studio יכולה לסייע בעדכם לבצע עבודות תרגום 40% מהר יותר*! וכתלות בסוג התוכן אשר מתרגמים, מספר זה עשוי להיות אף גבוה יותר.

מהר יותר, יעיל יותר!
טכנולוגיית זיכרון התרגום המהווה את לב ליבה של תוכנת SDL Trados Studio, מאפשרת שימוש חוזר, זריז ונוח של חומר אשר תורגם בעבר, ומאפשרת לכם לסיים פרויקטים מהר יותר מאי פעם, עקב כך שלעולם לא תתרגמו שוב את אותו משפט פעמיים! תכונות רבות נוספות, כגון AutoSuggest ו-QuickPlace, ישפרו עוד יותר את יעילות עבודתכם.

תכונות נוספות:
- ניהול מונחי מונחים וגישה אליהם בזמן אמת, תוך כדי עבודת התרגום
- טיפול בעשרות סוגי קבצים, אשר אין באפשרותכם לתרגם ביעילות היום – XML, HTML, Excel, PowerPoint, קבצי גרפיקה ועוד – תוך שמירה על העיצוב המקורי

במסגרת מבצע הקיץ שלנו, ניתן לרכוש את תוכנת SDL Trados Studio 2011 Freelance במחיר מיוחד - החל מ-2,100 ₪, בשלושה תשלומים!
ניתן לרכוש שדרוגים לגרסאות קודמות במחירי מבצע – החל מ- 150 ₪!

* סקרי תעשייה עצמאיים מראים כי 65% מהמתרגמים שהשתתפו בסקרים טוענים שהשימוש בכלי זיכרון תרגום מאפשר להם לעבוד 40% מהר יותר.
* המבצע בתוקף עד 30.6.2012 בלבד.

לפרטים:
יונתן גולן תרגומים עסקיים בע"מ
[email protected]
 
למעלה