מבקשת את חוות דעתכן

tofit

New member
מבקשת את חוות דעתכן

היי, אני מאפרת מקצועית בתחילת הדרך. לצורך שיווק עצמי חשבתי על מעין מכתב אישי שיחולק באולם ארועים שאיתו יש לי קשרים. רציתי לשמוע מה דעתכן על נוסח המכתב. אשמח להארות והערות. מזל טוב!!! ברגעים מאושרים אלה, כשאת עומדת בפני אחד מהרגעים המרגשים בחייך, אני רוצה להיות שם לצידך. אם את עומדת להתחתן, להשיא את ילדך או לחגוג את הגיע בנך או בתך למצוות מגיע לך להיות הכי יפה וזוהרת שאפשר. שמי טל, ואני מאפרת מקצועית בוגרת אחד מבתי הספר הטובים ביותר בעולם, make up for ever בפריז. אני בעלת נסיון רב באיפור לארועים וברשותי מגוון עצום של מוצרי איפור מהחברות המובילות בעולם. יחד איתי מובטחת לך חויית פינוק ויופי בתנאי הגיינה מוקפדים מאוד ואפילו ערכת טיפוח אישית מתנה. אשמח לקבוע לך איפור נסיון ויעוץ מקצועי ואישי. אל תהססי לפנות אלי בטלפון _____________ עד כאן המכתב, אז מה דעתכן?
 

beky1

New member
מה עם ברית/ה ?

הייתי הופכת את המשפט ליותר כללי : זה אמור להיות יום חג עבורך שבו את יכולה וצריכה להיות במיטבך
 
אם את בתחילת הדרך למה כתבת

שיש לך נסיון עשיר? למה לך להתחיל מארועים שזה כל כך מחייב ורגיש ?
 

tofit

New member
יש לי נסיון

אבל לא בארץ, זו בדיוק הבעיה שלי. מכיוון שלמדתי בצרפת, צברתי בעיקר שם נסיון, בכל מיני תחומים בינהם גם ארועים.
 
המכתב בסדר

אבל איפו תחלקי אותו? ואיך תגרמי ללקוחות הפוטנציאלים לקרוא אותו ולא לזרוק לפח?
 

tofit

New member
באולם ארועים

שיש לי קשר איתו. ואיך לגרום ללקוחות לא לזרוק אותו? אולי לכתוב משהו על המעטפה, שיגרום לאנשים לקרוא ולהתקשר. יש לכם רעיון?
 
תיקון קטן ברשותך ?

את כותבת "אני רוצה להיות שם לצידך" מה דעתך לכתוב "אני מבקשת להיות שם לצידך" ?
 

gamacom

New member
פירסום למאפרת מקצועית

היי אני הייתי מציעה לך לאתר רשימות של בעלי אולמות ארועים,צלמי חתונות,מפיקי אירועים,מעצבי שמלות כלה, נגנים ודי גי, כל אותם בעלי מקצוע שקשורים לחתונות ליצור איתם קשר, למסור להם כרטיס ביקור ולעבוד איתם כצוות . בעיקר אם ספרים וספריות העוסקים בתחום. באולם עצמו זה כבר בזמן האירוע ועם המאפרת קובעים הרבה לפני כן. חוץ מזה שזה עיסוק שעובר מפה לאוזן0 אולי תארגני גם ערבי הדרכה באיפור? בהצלחה גמאקום
 
למעלה