מבקשת את עזרת המין הנשי בכדי לסיים תואר 1

khsofia

New member
מבקשת את עזרת המין הנשי בכדי לסיים תואר 1

שלום לכל הנשים!! אני מנסה לסיים את התואר ועושה עבודה גמר בפסיכולוגיה בין תרבותית. אני ממש אשמח אם תוכלי למצוא זמן ולהיכנס ללינק למטה ולענות על כמה שאלות – זה לוקח כ-10 דקות ואנונימי לחלוטין! תודה תודה תודה, סופיה חנקין. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9hTFF5U0ZleFRvZGhZa3BVTkRBMmc6MA
 
אנימקווה שאת לא מתכננת להסתמך על הסטטיסטיקה

האוטומטית שנעשית ע"י גוגל מכיוון שיש שם כאלה שציינו בשלב מסוים שאין להם עוד מטרות, וכדי לשלוח את הטופס חייבים להמשיך ולדרג שם בין האפשרויות. אנשים סימנו סתם כדי שאפשר יהיה לשלוח אליכם את הסקר שלהם, אז קחו את זה בחשבון, תבדקו באופן פרטני מי ציין איפה שכבר אין לו מטרות ואל תקחו אותו שם כפקטור. אתם מבקשים 7 מטרות, לא לכולם יש 7 מטרות באופן כללי או בשלוף לתת. למה החלטתם דווקא על 7 מטרות אלוהים יודע. התבססתם על מחקרים קודמים שהעידו משהו על 7 מטרות או שזה באופן שרירותי? כי 7 מטרות זה מייגע ויותר מידי, במיוחד אם אין משהו שעומד מאחורי זה.
 

khsofia

New member
אם זה היה שרירותי, אז לדעתי 3 זה מספיק..

בנוסע לסטיסטיקה - אני לא ממש לא עושה את זה דרך גוגל וכן כבר ראיתי שאלונים שבשלב מסוים אנשים כותבים כמטרה 'לסיים את השאלון הזה' ואז מטרה הבאה 'אין לי יותר מטרות'. ברור שזה עובר סינון רציני - רק אח"כ זה נלקח לסטטיסטיקאי של האונ' שבעצם מוציא את הפלטים שאח"כ אני אנתח.. אני רוצה לציין שזה לא נכון ש'לא לכולם יש 7 מטרות' - כנראה היום (בחברה העכשיו שלנו) מטרות "חייבות" להיות משמעותיות כמו חתונה או ילד. את לא הראשונה שמגיבה לזה ככה ואני מבינה אותך וגם את השאר.. גם אני כזאת... אם תחשבי על זה, או אפילו תפתחי את היומן שלך, תראי שיש לך המון מטרות לשבוע: -ללכת לטיפול שיניים -לעשות כביסה -לחגוג לילד יום הולדת 3 -לשלם לועד בית בשאלון כתוב שהמטרות יכולות להיות מתחומי חיים שונים וגם כאלו שכבר הושגו כמו תואר ראשון או עבודה שממש רצית וקיבלת או אפילו מטרה כמו לפגוש חברה שאת מרגישה שאתן לא מתראות מספיק :) ** ע"פ המקור צריך לעשות 15 מטרות. קיבלתי אישור להפחית את זה ל-7 אבל מתחת לזה אין שום סיכוי למהימנות.. תודה לך! המשך ערב נפלא!
 
אם כך ברגע שלא ניתנו לך 7 מטרות

האם את פוסלת את השאלון כולו, או דווקא משתמשת בזה כדי להדגים דברים נוספים שאולי לא עלו כשהשאלון מלכתחילה תוכנן? זה נכון שמה שמנית נחשב לסוג של מטרות, אבל אנשים באמת חושבים על מטרות כעל דברים ארוכי טווח ולא על מטלות יום יומיות או דברים שחוזרים על עצמם באופן שגרתי כחלק מחיי היום יום.
 

khsofia

New member
אני פוסלת אותו בסטטיסטיקה

אבל אני מעלה אותו בפרק השיטה - ש X שאלונים נפסלו מאחר ולא מולאו ובנוסף, אם יש תשובות חריגות או מעניינות אז אני בהחלט מציינת בפרק הדיון, גם כמחשול - השאלון ארוך מדי ואפילו 'מטריד' (ככה הגדירה לי אחת המשתתפות כתשובה לשאלון). אבל גם אציין בעצם את ההבדל הגדול ביותר שאני מקווה לקבל (הרי הנושא העיקרי שלי הוא פסיכו' בין תרבותית), שהוא הבדל בין תרבותי. בסופו של דבר אנחנו ה'ישראלים' נוטים הרבה יותר לכיוון התרבות המערבית ולכן המטרות שלנו צריכות להיות 'הישגים רבי מאמצים אשר נותנים לנו סטטוס מסויים בחיים ואפילו לפעמים עוצמה'. תחשבי על זה - אם תשאלי ילד בקניה - מה אתה רוצה לעתיד? הוא יגיע לך: מים. זאת מטרה מס' אחת. ואז אוכל. אנחנו היום רואים כמטרות בעיקר דברים גרנדיוזים - השגת השכלה גבוהה, קניית בית, וכו' וזה נובע מהבדל בחשיבה בין תרבויות שונות (או לפחות ככה אני טוענת ומקווה למצוא לנכון
)
 
אני לא בטוח שההבדלים שציינת מקורם

בהבדלי תרבות בין המערב לשאר העולם. אני חושב שזה נוגע יותר להבדלים ברווחה כלכלית. מי שכבר יש לו כמעט כמובן מאליו קורת גג, אוכל, מים לשתייה והגיינה, טיפול רפואי בסיסי והשכלה בסיסית יכול להרשות לעצמו להתמקד במטרות לטווח ארוך יותר. כלומר קבצן בכל מדינה בעולם ישים כמטרות מקום לישון, אוכל וכו'. אבל בשכבה המבוססת מספיק מבחינת רווחה בכל מקום בעולם ידאגו יותר להשכלה מתקדמת יותר, חסכונות (ברוב העולם בעלות על אדמה = חיסכון לכל החיים) וכו'. לגבי אי קיום מטרות, נראה לי שזה מלמד על סוג של ייאוש עמוק מהחיים.
 

khsofia

New member
אני רק נותנת דוגמאות

בסופו של דבר - הדבר האחרון שאני רוצה זה להשפיע על התשובות. נכון שהדוגמאות שלי דווקא נוגעות לרמת חיים - אבל הכוונה היא לא לזה, ולא זה הדבר אשר נבדק בסופו של דבר הרי אני לא נוסעת להודו לאסוף שאלונים אלא אוספת אותם פה בארץ מנשים להן השכלה גבוהה (או בתהליך לכך) ומכאן אני גם שוללת את הקטע הכלכלי (כמובן שלא לחלוטין, אבל בהחלט מי שיכולה 'להרשות' לעצמה ללכת לאונ' היא לא אחת שצריכה לחשוב מאיפה פרוסת הלחם הבאה תבוא) - הניתוח יהיה על דברים הרבה יותר מינוריים ולא ממש מורגשים. ושוב, הדוגמאות שאני כתבתי הן גם נורא קיצוניות וגם לא ממש הרעיון הגדול - אבל אני לא יכולה לגלות את כל הקלפים ואז לקבלת תוצאות הכוללות 'רצייה חברתית' או תשובות הפוכות לחלוטין (או בכלל אנשים שנכנסים וכותבים 1 בהכל.....) **לגבי אי קיום מטרות - או ייאוש או אושר - תלוי איך מסתכלים על זה :)
 
למעלה