מבקשת את עזרת המין הנשי בכדי לסיים תואר 1

khsofia

New member
מבקשת את עזרת המין הנשי בכדי לסיים תואר 1

שלום לכל הנשים!! אני מנסה לסיים את התואר ועושה עבודה גמר בפסיכולוגיה בין תרבותית. אני ממש אשמח אם תוכלי למצוא זמן ולהיכנס ללינק למטה ולענות על כמה שאלות – זה לוקח כ-10 דקות ואנונימי לחלוטין! תודה תודה תודה, סופיה חנקין. https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dE9hTFF5U0ZleFRvZGhZa3BVTkRBMmc6MA
 

ק י ק ה

New member
יה וואלי

מה זה כל הסעיפים? מלאתי 2 ולא נתן לי לשלוח - אז וויתרתי בהצלחה
 

khsofia

New member
את בטח מתכוונת למטרות

בשביל שהשאלון יהיה בעל מהימנות גבוהה יש צורך למלא את כל הסעיפים - יחד עם זאת כאשר נמאס - תמיד אפשר ללחוץ על 'איקס' ולצאת מהחלון. אני מודה לך על שניסית :) ( בעיקרון - למרות שיש הרבה מטרות - ניתן לכתוב מטרות שונות, כמו מטרות ליום-יום, משימות שבועיות וכאלו שכבר סיימת) המשך ערב נפלא!
 

גיל1976

New member


 

layla8

New member
זה שמישהו לא יודע את שמי

עדיין לא אומר שאני מרגישה נוח לחלוק את סדרי העדיפויות והמחשבות האישיות שלי איתו. בעיקר כמו שזה מופיע כטקסט פתוח- זה לא בשבילי. זה דברים שאפילו ביני לבין עצמי אני מתקשה לעשות. אין לי מושג מה יעשו העיניים החוקרות עם ההעדפות והמטרות שאני מציבה לי בחיי הפרטיים ולא מתחשק לי לשלוח אותם לחלל בלתי מוכר ולכל דורש.
 

khsofia

New member
ראשית, מסכימה לחלוטין!

שנית - זה למה השאלונים האלה מתפרסמים באינט' (ולא ניסיתי את האפשרות של חלוקה אישית, פנים מול פנים עם משתתפות), כאשר יש את האפשרות הנפלאה הזאת - לסגור את החלון. השאלון פונה לכל אישה שרוצה לענות עליו וכמובן כזאת שיש לה את הסבלנות לשאלון - כי הוא אכן מעט ארוך ודורש קצת חשיבה ו'חפירה' של האדם בעצמו ובעתידו. שיהיה לך שבוע נפלא!!
 

somewoman

New member
אם

היה אפשר לשלוח גם רק חלק היה יותר קל.. יותר מידי מטרות בשביל הסבלנות שלי.. סורי
 

khsofia

New member
את לא מתארת לעצמך כמה שזה היה קל יותר בשבילי

הרבה נשים מפסיקות באמצע - ואני יכולה להבין אותן! לצערי אין לי שום אפשרות לקצר את הסיפור (התחננתי שבועות לפרופ' בכדי לקבל אישור לפחות מטרות ולא קיבלתי) תודה בכל מקרה, המשך ערב נהדר!
 

khsofia

New member
תודה רבה לך!!

אני מקווה שהשאלונים הבאים יהיו מעניינים יותר :)
 
למעלה