מבקשת יעוץ בעניני עבודה

דנבי

New member
מבקשת יעוץ בעניני עבודה

אני עובדת ברשות מקומית במשרה מלאה מעל 10 שנים, ומבוטחת בפנסיה תקציבית. בשל בעיות רפואיות הנובעות מנכות (100% נכות שנגרמה לפני תחילת העבודה), אני מעוניינת לעבוד ב75% משרה. בהנחה שאקבל אישור מרופא תעשיה, האם שכרי ישולם לי במלואו ? תודה על התייחסותכם.
 
שינוי היקף משרה

אין כל קשר בין היותך מבוטחת בפנסיה תקציבית לבין רצונך לצמצם היקף משרתך. בכל מקרה אם תעברי ל-75% משרה הרי שמשכורתך תקטן בהתאם. זאת ועוד בבוא הזמן לאחר פרישתך לגימלאות תשולם גימלתך החודשית בהתאם להיקפי משרתך בתקופת עבודתך.
 

דנבי

New member
נסים מידן, אני מבולבלת

במועצת הפועלים נאמר לי כי בודאות אקבל השלמת המשכורת בהיותי מבוטחת בפנסיה תקציבית, בהנחה שאקבל אישור מרופא תעשיה למעבר לחלקיות משרה. במקום העבודה אמרו לי דבר דומה. אני מבולבלת, למי להאמין ? אנא, תשובתך
 
פנסיה תקציבית

מאחר ומדובר בפנסיה תקציבית, להבדיל מפנסיה צוברת (בקרנות הפנסיה) עליך לבקש אישור אצל מעבידך על הסכמתו להשלמת משכורתך אם וכאשר תצומצם היקף משרתך. אם תקבלי אישור מראש הרי כי אז לא תפגע הכנסתך.
 

דן ארז

New member
אני מבולבלת פנסיה תקציבית

חברים יקרים הנושא אינו כה פשוט. דנבי מספרת שנכותה נובעת מלפני שהתקבלה לעבודה. לכן יש ספק גדול לגבי זכאותה לתשלום חלק משכרה על ידי תשלום בשל העדרות בגין מחלה או תשלום בגין פנסיית נכות חלקית. ראשית חכמה עליך לברר זאת במינהל משאבי אנוש אצלכם ורק אחר כך נוכל לייעץ כמיטב ידיעתנו.
 
למעלה