מבקשת מידע על 2 בתי ספר ברחובות

ממולדה 9

New member
מבקשת מידע על 2 בתי ספר ברחובות

(לרגל מעבר) רמת אלון - זוכרת שפעם היה לו דימוי לא טוב. איך היום? מורים, הנהלה, אוכלוסייה? בי"ס השיטה תודה
 
איך בית ספר השיטה??

את בטוחה שזה מה שאת רוצה לילדים שלך? אני בתור תלמיד לשעבר שם (בערך 11 שנים) מתחרט על זה בתור ילד זה כיף שלא מכריחים אותך להיכנס לשיעורים ויצא שכל היום רק שיחקנו בייסבול המורים לא לוחצים על התלמיד בכלל להיכנס, משאירים יותר מידי אחריות לילדים קטנים וזה לא השתנה עד היום כי אני מכיר שם מורה אני לא הייתי רושם את הילדים שלי לבית הספר הזה..
 

ממולדה 9

New member
הי ../images/Emo13.gif אני ממש לא בטוחה שזה מה

שאני רוצה לילדי, לא בטוחה שזה מתאים, לכן אני בודקת, מבררת, שואלת. המון תודה על התשובה. אני מבינה שחווית שם חופש גדול מידי. אפשר לדעת למה אתה מתחרט שלמדת שם? כי בעצם לא למדת מרוב חופש? כך גם יתר הילדים לדעתך? או שזה משתנה מילד לילד? אשמח לפירוט, אפשר גם במסר. תודה
 
...........

אין משהו מיוחד בבית ספר "פתוח" זה סתם פלצני תשמעי את השלוש השנים של התיכון אני עשיתי אקסטרני וחלק עם מורות פרטיות שהייתי יכול לקבוע לפי הזמנים שלי אבל ההבדל בין ילד בן 16 לילד בן 8 זה שיש לך יותר אחריות, אני אמרתי לעצמי שעם אני רוצה תעודת בגרות אז אני צריך ללמוד ולא לנצל את החופש אז באמת למדתי והוצאתי בגרות אבל ב"שיטה" זה עד כיתה ו' ופשוט לא מכריחים אותך להיכנס לשיעורים, אצלי ואצל חברים שלי אפילו לא התקשרו להורים. הסתובבנו בשטח הבצפר במהלך היום וזה אשכרה היה כמו זמן ההפסקה הגדולה בבית ספר רגיל רק שאצלנו זה היה כל היום. כל התלמידים היו בחוץ והסתכלנו מידי פעם לכיתות היית רואה שם רק איזה 3 צדיקות יושבות עם המורה ולומדות. מה שכן כיתות ו' היו חצי מלאות (אולי בגלל הגיל) אני מתחרט שלמדתי שם כי זה עושה רק נזק, הייתי שם רק בכיתה ד' ושחזרתי לבית ספר רגיל אז כיתה ה' פשוט לא למדתי כלום מרוב שהייתי בהלם. זה לא מקום לילדים שבאים ללמוד, זה מקום שעושה בייביסיטר שילדים מאוד נהנים בו וזה לא המטרה.. תגידי לי לאיזה איזור את מתכוונת לעבור אליו ואני אגיד לך איזה בית ספר טוב יש בו.
 

ממולדה 9

New member
המון תודה לך, אתה מאוד נדיב ומקסים.

הבן שלי יהיה מיועד לבית ספר רמת אלון. אפשרות נוספת זה שז"ר במסלול תל"י (תגבור לימודי יהדות). אתה מכיר?
 
למעלה