מבקש את מחשבתכם למשהו יצירתי

  • פותח הנושא ori 6
  • פורסם בתאריך

ori 6

New member
מבקש את מחשבתכם למשהו יצירתי

אשתי עברה כמה שנים אישיות לא פשוטות עם עצמה. על פניו, הכל היה בסדר, אבל כאילו קצת ביטלה את עצמה. העלתה במשקל, לא עניין אותה כ"כ שום דבר, עייפות וכו'. זה כמובן התעצם אחרי שהגיע הילד.

היא עכשיו בעיצומה של סדנה כלשהי, שמטפלת בהיבט המשקל אבל בעיקר בהיבט המנטלי/נפשי. היא מתחילה לאט לאט להתחבר חזרה לעצמה והיא מנסה למצוא שוב את המקום של לעשות דברים עבור עצמה ולאט לאט לגבש את זה.

אני לא רוצה ללחוץ עליה ולרשום אותה למשהו או לקבוע לה עובדה, כי חשוב לה לעבור את זה לבד. אבל אני כן רוצה אבל לקנות לה משהו או להביא משהו, קטן, סמלי, שאומר בעצם, אני איתך בתהליך או משהו שיכול לסייע לה בגיבוש העצמי הזה.

אני יודע שזה מאוד נישתי, אבל יש אולי רעיונות כלשהם?
 

סיגלית 2014

New member
מנהל
בעיני אפילו פרח, נשיקה וחיבוק

מספיקים.
מה שחשוב בעיני הן מילים. יש למילים ולחיוך כח אדיר.
אתה יכול לחזק אותה בהרבה דרכים.
אם אתה נעול על קניית מתנה חומרית, אולי תקנה לה משהו שהיא אוהבת שיעודד אותה. אולי משהו שהיא מאד רוצה ולא קונה לעצמה.

בנוסף, זה יכול להיות גם משהו קטן שתוכל להניח על מדף (בבית או במשרד) שיזכיר לה אותך, אולי מחזיק מפתחות עם משפט חזק, ברכה יפה ומושקעת שניתן למגנט למקרר...

אתה מכיר אותה ויודע מה יוכל להשפיע עליה לטובה ולעודד אותה.

בהצלחה
 
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים"
ואנחנו הנשים(סליחה רוב הנשים)אוהבות מחוות של אהבה שמביעה רגש - תקשיב לאישתך תשים לב לדברים הקטנים שהיא אוהבת - סבון רחצה אהוב,צרור מפתחות עם סמל בעל משמעות,מחברת/יומן מחשבות מיוחד,שרשרת מיוחדת בטעם שהיא אוהבת והכי הכי חשוב תשומת לב אליה ולטבל את חיי היום יום במחוות קטנות ומרגשות ומלא חום,אהבה ומגע לא סתם אומרים "שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים" אתה רק צריך לשים לב מה הם הפרטים הקטנים שיעיפו את הלב של אשתך לחלל החיצון זה הכל
 
למעלה