מבקש את עזרתכם בדחיפות>

hani0202

New member
מבקש את עזרתכם בדחיפות>

היי. אני מתגייס ב25.1 לחיל החימוש ומהרגע שקיבלתי את הזימון אני מנסה בכל דרך אפשרית לצאת משם. בגלל שאמא שלי נפטרה לפני שנתיים אני מספר שיש לי פחדים מכל המערך הטכני בחימוש שאליו אני משוייך אני סהכ רוצה תפקיד פשוט,קרוב לבית ולא משהו כמו חיל חימוש שאני יודע שאני לא יוכל לעמוד בו ויסבול בו . אבל הצבא אטום וקשה מאוד לדבר איתו רק אחרי הרבה מאוד ריבים וויכוחים איתם הצלחתי לקבוע פגישה עם משקית תש ביום שני הקרוב ואמרו לי שאני אבקש באותה הזדמנות לראות גם קבן ולדבר איתו. אני פונה אליכם לעזרה בקשר לפגישות עם הקבן והמשקית תש. מה בידיוק כדאי להגיד למשקית תש? איזה נקודות להדגיש? מה צריך להגיד למשקית תש כדי לעבור שיבוץ ובאיזו דרך צריך להגיד את הדברים? אני אשמח ממש אם תרשמו לי בקצרה מה להגיד לה. לקבן אני יודע מה להגיד ,אני אגיד שיש לי פחדים מנשק,טנקים,חשמל וכל דבר שעלול לגרום מוות באופן הכי קטן, בגלל מה שקרה לאמי. אשמח מאוד לעזרה בדחיפות מכם בשאלה של איך משכנעים משקית תש בדרך או במילים שייעזרו לעבור שיבוץ? תודהה
 

kdani

New member
משקית ת"ש לא ממש יכולה להשפיע על שינוי שיבוץ.

אתה קד"צ ? לא ברור לי איך הגעת למשקית ת"ש... בכל מקרה - לא כל מקום בחימוש זה חור, ולכן, מה שכן משקית תש יכולה לעזור זה לקבוע לך הקלות ת"ש, בכפוף למצב שלך בבית, ואז אולי תקבל תנאים יותר טובים.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קב"ן ומש"קית ת"ש

hani0202 היקר, מבינים שאתה מחפש תשובה לשאלה מסוימת, חושבים שאולי תוכל לנסות ולמצוא תשובות כאן ומזמינים אותך להישאר איתנו פה בפורום, לקרוא ואולי ללמוד מניסיונם של אחרים..
 
למעלה