מבקש להתייעץ עם חברי הפורום על טיול בסין בבקש

RoyceGracie

New member
מבקש להתייעץ עם חברי הפורום על טיול בסין בבקש

מקווה שזה בסדר לשאול פה. שלום לכל חברי הפורום, סין תמיד סיקרנה אותי, ממה שלמדתי והבנתי מדובר בתרבות שונה מאד משלנו ולכן אני מאד רוצה להגיע לשם. בחודש הבא אני מתכוון לטוס, עדיין לא החלטתי סופית לאן אבל הכיוון הכללי הוא לסין. המחשבה היא על דרום סיוון מכיוון שברמה הגיאוגרפית אני מניח שיהיה שם חמים יותר, ואני מעוניין בטיול קייצי עד כמה שניתן. אני מעוניין בטיול של נופים, כפרים, אנשים פשוטים, טבע.. פחות בטיול של ערים גדולות אבל לא אסרב לבקר בעיר ענקית. אשמח אם תוכלו לספר לי קצת על סין במובן הטיולי, לאן כדאי לטוס, איפה יש מזג אוויר טוב בתקופה הזאת של השנה, לאן טסים מישראל, אזורים יפים שכדאי לבקר בהם. אשמח גם אם תוכלו לענות על מספר שאלות מכוונות: 1) יש לי רישיון לאופנוע, הרעיון הוא להגיע לשם, לרכוש אופנוע ולטייל איתו כך שאהיה נייד- האם עלולה להיות בעיה עם זה או איפה אפשר לברר ? 2) אשמח לעזרה בנושא המזג אוויר, אני מעוניין בטיול קייצי עד כמה שניתן. תודה לכל חברי הפורום
 

happydog23

New member
אנחנו נענה בשימחה על שאלות שיהיו לך

אבל בתור התחלה אני ממליץ לך להיכנס לאתר למטייל/lonelyplanet/chinabackpacker ולחפור קצת. תמצא שם תשובות לרוב השאלות הנפוצות. אם אחרי זה יהיו לך שאלות ממוקדות יותר אז אתה מוזמן לשאול.
 

RoyceGracie

New member
אוקיי תודה

ת'אמת שאני כל כך לא סגור על מה אני רוצה שקיוותי לקצת דיאלוג
 

NoaHK

New member
כמה המלצות

נשמע לי שאזור יונאן מאוד מתאים לטיול שלך. זה מחוז שבדרומו גובל בוויאטנם, בורמה ולאוס, מזג האויר שם טרופי, יש הרבה כפרים של קבוצות מיעוטים מעניינים וציוריים. האזור הדרומי נקרא שי-שואנג-באנה, או סיפ סונג פנה, נדמה לי שהעיר הגדולה שם היא ג'ינהונג (כלומר לשם מגיעים רוב האוטובוסים). זאת לא עיר גדולה כמו ערי בירה של פרובינציות, אבל בעיני היא הייתה מאוד נחמדה. משם אפשר לקחת אוטובוס לכל מיני כפרים ולטייל בהם ליום או יותר. בצפון יונאן קר יותר, ויש גם כמה עיירות תיירותיות נחמדות - ליג'יאנג, דאלי וכדומה. אילו איזורים נעימים מאוד למטיילים משום שהם יותר, ובכן, מותאמים לתייר. אוטנטי זה לא, אבל לי היה שם מאוד כיף. גם במחוז גוי ז'ואו יש מקומות מעניינים לטייל בהם שיכולים להתאים למה שאתה מחפש - כפרי מיעוטים בלי סוף. לא אמרת לכמה זמן הטיול - צריך לקחת בחשבון שהמרחקים בסין עצומים והנסיעות יכולות לקחת הרבה זמן.
 

RoyceGracie

New member
תודה רבה ! אשמח להתייחסות לנושא האופנוע

האם יש בעיה לתייר לרכוש אופנוע בסין ? תודה
 

NoaHK

New member
אין לי מושג

אני רק יודעת שמפחיד לנהוג בכבישים שם ושכמעט נדרסתי פעמים רבות כשהייתי על אופניים. אבל אני לא הרוכבת הכי מוכשרת שיש
 

BenBaryo

New member
בכלליות, אסור לזרים לנהוג בסין

אך אם אתה גר שם תוכל להוציא אישור נהיגה, אך זה כרוך במבחן בסינית. תוכל למצוא מישהו שיבחן בשבילך, אבל כפי שאמרתי, זה בלאגן. יש גם מקומות בהם אופנועים הם בלתי חוקיים. אני מציע לך להתחיל להתעניין ברכבות ואוטובוסים :)
 

kogawa

New member
בדיוק בשבלך הוצאתי מגזינים

קרא את מגזין "יוננאן המחוז שמדרום לעננים" שאך יצא, או את מגזין "מערב סין וערבות מונגוליה", או את מגזין "ההימלאיה גג העולם" - בכל אחד מהם 15-20 כתבות צבע על מקומות וטיולים בסין, ובטוח תמצא מקומות שמעניינים אותך. חזור לכאן עם שאלות ממוקדות וודאי יוכלו לעזור לך בהמשך.
 

RoyceGracie

New member
אעשה כך, למרות שעניין האופנוע דיי הוריד אותי

מסין לצערי.... אני רוצה לקנות אופנוע ולעשות עליו מסע....
 

BenBaryo

New member
יש מדינות באסיה שקל להשיג בהן אופנוע ולטייל

סין היא לא אחת מהן... אבל אולי בכפרים הקטנים יתנו לך אופנוע.. אני אבל לא הייתי בונה על ביטוח..
 

orbarvaz

New member
אל יאוש

פגשתי אנשים בטיול שקנו אופנוע תוצרת סין, זה משהוא באיזור האלף עד אלפיים שקל, ופשוט נסעו עם קסדה. זה אמנם לא חוקי אבל אכיפת החוק בסין בניגוד לדימוי שלה היא מאוד נמוכה. וגם הם לא יודעים איך להתעסק עם זרים שלא לדבר על אנגלית. אז אם אתה ממש רוצה זה אפשרי. אבל אסור כבישים מהירים בכל מקרה לאופנועים, רק דרכים רגילות. מה שאומר הרבה סיבובים ומשאיות. שא ברכה
 
למעלה