מבקש עזרה עם ה devil של maekawa

yochaytzur

מבקש עזרה עם ה devil של maekawa

שלום אני מקפל את השד של jun maekawa מהספר viva origami. בשלב 41 יש היפוך מסויים שאני לא מבין. נראה שגם היוצר חשב שזה קשה להבנה ולכן הוסיף מספר הסברים מסביב לתרשים. חבל רק שההסברים ביפנית... מישהו יכול לעזור? תודה, יוחאי

גילה או

DEVIL

יש באינטרנט הוראות לקיפול הDEVIL.אני מקווה שמדובר באותו דגם מכיוון שמצוין שם שזה ה-DEVIL של MAEKAWA. בכל אופן מצורף גם קישור לדיון בנושא בפורום האנגלי.

yochaytzur

תודה.

תודה גילה. ההוראות באינטרנט הם לדגם קצת שונה (והרבה יותר ארוך - כמעט פי 3 שלבים). קראתי את הקישור, ונראה לי שגם שם ההתייחסות היא לדגם הארוך יותר (לא זה שאני עושה). בנתיים ניסיתי "לאלץ" את הנייר לעבור משלב 41 לשלב 42, והצלחתי (אבל הנייר קצת נקרע). הדגם הגמור חמוד והקרעים הם בחלקים שלא רואים.

bshuval

Which Devil are you folding?

Sorry for writing in English, but I am now at work and have no Hebrew on this computer. There are two devils in "Viva! Origami": one with a diaper and one without. For the one without a diaper, there are two variations, one with five fingers in each hand and one without. The best diagrams I know from the devil (without the diaper and with the five fingers) were drawn by Hideo Komatsu and appear in the Tanteidan magazine (volume 10 if my memory serves me right). It is well worth obtaining the Tanteidan magazines, even if (like me and many other Westerners) you cannot read Japanese. The diagrams in these magazines are top notch, from the world's top creators. I do not like the diagrams that Gila pointed us to. They contain some unnecessary modifications and are too complex without a good reason. I hope that otherwise all is well with you all; I am getting ready to the origami convention in New York next weekend... Boaz​

yochaytzur

תודה בועז, הצלחתי

קיפלתי את השד האחרון בספר, ללא מכנסיים, עם זנב משולש ו-5 אצבעות. התחלתי מדף 20x20 וסיימתי בדגם קטן (5 ס"מ) ומדהים. צבעתי אותו בלכה שקופה, וזה הפך אותו ליצירת אמנות מבריקה. ממש דגם עם אופי ממזרי כזה. עכשיו אני עובד על עוד אחד, יותר גדול. ויש גם תמונה!

למעלה