מגן דוד שבור לשניים

TIMMTOOM

New member
מגן דוד שבור לשניים

בתגובה להודעות שכבר נכתבו....
'המהפכה בקרוב' היתה להקה לזמן קצר. אחרי שהם הופיעו בתחרות להקות צעירות והקהל הגיב באלימות וגם אחרי זה הטרידו אותם ואת כל מי שקשור אליהם.
לסולן הלהקה היתה גיטרה אקוסטית שמצויר על כולה את דגל בריטניה- שם התחיל הפאנק בשנות השמונים, ובכל זאת גיטרה אקוסטית היא גיטרה חשמלית.... בהתחלה הם שרו כל מיני שירי רחוב שאנשים לפניהם המציאו סתם ובטח עוד אנשים לפניהם ....עד שהלהקה נוצרה עם שירים שלהם .
השם של הלהקה: כשהם חיפשו שמות ללהקה מישהו אמר בצחוק ובציניות : " הי חברה, המהפכה בקרוב!" וכך נוצר השם של הלהקה.
המגן דוד שבור לשניים ודעות של הרצל כבר מתו מזמן- השיר המקורי נמסר להם ע"י משורר אלמוני . השיר שנכתב באתר זה הוא לא השיר המקורי... בשיר היה משפט אחד בלבד שהיה בסלנג לא מובן ומכאן שהיה מקום לכל מי שמרגיש הזדהות עם השיר להתבטא במשפט ההוא, אך אנשים התחילו לשנות את השיר ולהוסיף דברים, השיר התעוות והשתנה ללא הכר, משמועות וכו'.
בעיקרון לכל אחד יש דעה משלו וזכותו להביע את דעתו, חופש הביטוי וכו'.
השיר התבטא כפוליטי ומכאן הבלאגן , ההטרדות , תגובות אלימות, ותגובות של שנאה כלפי הלהקה וחברים שלהם והם החליטו להיעלם.
אך רק המשורר הוא שיודע מה הוא כתב ולמה הוא התכוון...
למשל: מגן דוד בנוי משני חלקים - משולש אחד שפונה כלפי מעלה ומשולש שני שפונה כלפי מטה, זה די פשוט, כמובן כשאומרים " המגן דוד שבור לשניים" משתמע מזה מסר אחר ויכול להיות שהמשורר כתב את השיר בכפל משמעות, כאשר הרגיש יצירתי במיוחד! :)
ולמשל : כולם מכירים את המשחק 'הרצל אמר' , אז תמיד יש איזה הרצל אחד שחושב שהוא המציא את הגלגל! :)
כמובן שהמשורר הצעיר רצה חופש! וכשכתב את השיר חשב על העתיד המיוחל: להגיע לגיל 18 כשאתה בגיל שמותר לך לעשות מה שאתה רוצה עם חייך, להחליט בעצמך מה אתה מאמין ומה אתה רוצה לעשות, רק כדי להבין שגיל 18 המיוחל הוא לא החופש... אתה ישר מגיע לצבא והחופש נגמר ,אז החופש הזה שילדים מדמיינים הוא לא אמיתי לעומת המציאות , אז מתי אתה תהיה חופשי? וכמה זמן אתה צריך להמתין לחופש הזה? האם חופש זה משהו אחר? .... עכשיו אנחנו צעירים! לא מחר!.... עכשיו אנחנו עוד ילדים שיכולים להתמרד קצת לפני שנהיה בוגרים ואחראים. ואצל כל אחד זה מתבטא בצורה שונה ומיוחדת לו.
כולל פריקים פאנקיסטים וכל מיני אנשים לא מוגדרים בהכרח.... זה היה רעיון נאיבי במקצת הרבה.
אך הביטוי הזה נגמר.... באסון ,ע"י שיר אחד בלבד.... במקום לתרום שיר זה היה כמו לתרום דם להמון כועס שרוצה להרוג אותך ולרוץ על נפשך מדעותם של אחרים וחופש הביטוי שלהם, לברוח מהמציאות המחרידה - לשנות כתובת, אולי אפילו שם.... ולהמתין שישכחו שהיית קיים.
ובנוסף על כל זה חבורה של אנשים עם אג'נדה אחרת שינו את השיר והפכו אותו לשיר אלים, כמו גבר.... וכל זה, לא היה חלק מהשיר , תוספות מיותרות ולא קשורות, והם לא היו סימפטיים כלפי חברי הלהקה וחבריהם.
וזהו סיפורו של טימטום!
כך זה התחיל ,חבורה של נערים ונערות שרצו קצת לחיות.
 

TIMMTOOM

New member
המשך

הרבה להקות רוק מתחילות בתור להקת פאנק וזה לוקח זמן. (רק למקרה שזה לא ידוע)
ההמשך הוא שלא נותנים לאנשים לחיות!
בהמשך חיי סבלתי מאנשים שמזהים אותי וזוכרים אותי בתור חלק מהחבר'ה , יש אנשים שמוצאים במי להתעלל , זה הגיע למצבים שגרמו לפיטורין שלי במקומות עבודה, לא ידוע לי מה הם אמרו בדיוק וזה לא משנה , העיקר הכוונה - להרוס למישהו את החיים. יש כאלו שהטרידו אותי בלצלם אותי ולאיים על חיי השלווים,לנסות לסחוט וכשזה לא עבד למרר את חיי. בקיצור באמת לא נותנים לחיות. אחרי שעברתי את תקופת הנעורים שלי בצורה לא נעימה בכלל,זה עדיין המשיך כאדם בוגר, לחיות בצורה כזאת?! להרגיש שאתה חייב לברוח ולפחד מאנשים, זה לא חיים.
ולכל המתפייפים למיניהם שיש להם דעה על "הדור הזה", הדור שלפנינו והדור שלפניהם וכן הלאה הם אלו שאת השירים הדפוקים שלהם שרנו...
ואתם לא יודעים כלום, רק רכילויות ושמועות , כל מה שאתם יודעים זה דעות של אחרים ,לא ממקור ראשון, המידע שלכם עבר תהליך ארוך של עיוות שהגיע לתת רמה ועל זה כתבתם את הספרים שלכם.
 

TIMMTOOM

New member
עכשיו בדקתי משהו...

במשך שנים היו בפורום פאנק אנשים שפרסמו הודעות לגבי השיר והלהקה.... מצאתי תגובות משנת 2007 ו2002 או 2003, בכל מקרה פעם במתישהו הייתי בודקת אם יש חדש... ועד לפני שכתבתי את מה שכתבתי כאשר עשיתי חיפוש בגוגל " מגן דוד שבור לשניים" הייתי מגיעה לפורום תפוז עם הודעות של אנשים שעד היום מעולם לא הגבתי אליהם, בעיקרון לא התחשק לי והשתעשעתי באופן חלקי מהתגובות למרות שזה לא משעשע... די מזעזע, ועכשיו כשעשיתי שוב חיפוש הגעתי להודעות שלי!
בכל מקרה, רציתי לכתוב את ההודעות האלה בתגובה להודעות הישנות ולא הצלחתי. תמיד התרחקתי מפורומים באופן אקטיבי ואני לא יודעת ממש מה אני עושה.... או שאי אפשר היה לכתוב תגובה ישירה בגלל שהם הודעות ישנות או שלא ידעתי איך לעשות את זה.
בכל מקרה עכשיו שאנשים מזמן שכחו והתיאשו החלטתי להגיב! :) .... המתנתי שכל מי שאני מכירה ישכח או כבר לא יעניין אותו או פשוט שיצא להם כל הרוח מהמפרשים.
ועכשיו לא מעניין אותי מה כתבתי... רוב הסיכויים שאף אחד כבר לא מחפש.... הזדמנות טובה לבטא את מה שהיה לי לומר והיה לי הרבה מה לומר, פשוט נמנעתי מעימותים בלתי נחוצים ובלתי רצויים בחיי.
קונפליקטים ואנשים שאני לא רוצה שיצרו איתי קשר.
אז ברוח טובה זו :) הייתי רוצה לשתף משהו קטן שמבטא את מה שאני מרגישה . תודה על ההתיחסות.
https://www.youtube.com/watch?v=4PkcfQtibmU
וגם
https://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ
וקצת נוסטלגיה אישית , זה משעשע אותי :
https://www.youtube.com/watch?v=eBG7P-K-r1Y
 

TIMMTOOM

New member
טימטום

טים וטום הלכו לטייל....
בא דוד אליקופטר והשכיב את המטומטמים הקטנים לישון.
איך נפלו גיבורים!
:)
 

TIMMTOOM

New member
מה הסיפור שלי?!

הסיפור שלי קצת עצוב :/
הייתי אולי הפנקיסטית הכי צעירה בתולדות ההיסטוריה, דודה שלי לקחה אותי איתה למועדונים כשיכולתי ללבוש את הצמיד ניטים מעור שלה סביב הצוואר שלי כקולר! בכל מקרה היא לא יכלה להפתר ממני אז היא פשוט לקחה אותי איתה. גם בני דודים שלי, המבוגרים שביניהם היו בפאנק ולמדתי לשקר מאז שאני מכירה את עצמי :) וגדלתי על דברים שהם לא מהדור שלי, לכן גם לא התחברתי כל כך לחברה.
היא שמרה לי חפצי לבוש (פאנק) מקוריים שלה משנות השמונים, ובמרד הנעורים הראשון שלי , להפתעתי היא נתנה לי אותם במתנה, לא ידעתי שהיא שמרה אותם בשבילי..., ואפילו בני דודים שלי, בקיצור כל הדפקות במשפחה חגגו את תחילת המרד שלי, אמא של אחד מהם נתנה לי במתנה ליום הולדת 14 מכונת קעקועים וחוברת ענקית של קעקועים מחו"ל... "כי אני כשרונית" :) !
ולא היה לי צורך בתעודת זהות מזוייפת ללכת לחלק ממעודנים ואחד חשוב במיוחד שהיה בו הכל , פאנק,מטאל..... וכל מה שבן אדם צריך בחיים .
זה היה... הזמן שלי, מסורת משפחתית, להעביר את הלפיד או משהו כזה.
כמובן שנהניתי מכל זה ומכל המותרות שהיה לי, ורוב החבר'ה שלי היו מבוגרים ממני, זה תמיד היה כך, והייתי אמורה להיות
"הצלחה גדולה" :) !!!!
אם בכלל ניתן להגדיר את זה כך אפילו בשיא הציניות וההומור השחור.
בכל מקרה, זמנים משתנים, דברים משתנים וזה לא היה בדיוק אותו הדבר., חבר'ה שהיו יותר קרובים לגיל שלי היו להקות רוק מתחילות שלרוב התפרקו מהר מאוד וחלק עוד לפני שהפכו להיות ממש להקה וזה לא היה כל כך פאנק כמו שקיוויתי, כמו שאמרתי זמנים שונים וכו' , האהבה שלי למוסיקה וליצירתיות היא שמשכה אותי לכל עניין הלהקות החדשות של הדור שלי - פחות או יותר ותוך כדי חיפוש הכרתי להקות פאנק ישראליות שכבר קיימות, ללא הצלחה למצוא משהו רציני יותר "בדור שלי", רציתי להיות חלק ממשהו, ועד כמה שזה נדוש... לתרום את תרומתי לחברה :)... להעביר את הלפיד , לבטא את עצמי ולהשאיר חותם! אך נהיה בלאגן כפי שצפוי שיהיה וחוסר היכולת שלי ללמוד לנגן בבית היה בזבוז של זמן יקר, כי זה היה הזמן! , אך כתבתי שירים, וחיפשתי שמישהו ינגן אותם או חלק מהם שיהפוך אותם לאמיתיים ולא רק למילים כתובות על דפים רבים, שאם אף אחד לא ינגן וישיר אותם הם סתם ימותו והתחלתי לחשוב על רעיון ששירים מסויימים שלי וגם של אנשים אחרים יהיו כתובים בספר ששמו יהיה בית קברות לשירים כי כך הרגשתי... (דרך אגב מישהו עשה זאת, הרעיון היה טוב,אז יש ספר כזה) , כמובן שלא מצאתי משהו מושלם, אך התחילה להתגבש להקה ורעיונות רבים, כמובן שלהקת רוק מתחילה נחשבת בהתחלה בתור הגדרה כלהקת פאנק, עד שמשהו יוצא כמו שצריך לוקח זמן ותרגול ועוד גורמים משתנים ואי היה אפשר לדעת מא יצא מזה בסוף אז הגעתי להחלטה, וכפי שכבר אמרתי - תרמתי דם!, זהו בעיקרון, התגובות לשירים של הלהקה היו אלימות ובגדול! אפילו מחבר'ה פאנקיסטים שהיו אמורים להיות בצד שלי ושינו את השיר איך שהם רוצים וכבר לא היה לי איכפת.
קיבלתי מתנה ליומולדת גיטרה מכל האנשים שהחשיבו את עצמם חברים שלי, הם קנו לי אותה ביחד כדי לעודד אותי ולא להתייאש, התאמנתי קצת אך הגיטרה הזאת נלקחה ממני ועשתה טיול ברחבי הארץ ולאחרונה חזרה אלי!
היא פשוט נשענת לה על שולחן המחשב שלי ועושה לי נוסטלגיה..... תחושה של משהו מהעבר! ובא לי להרגיש חופשיה שוב! ... למרות שהזדקנתי :) .
 

TIMMTOOM

New member
סורי

סורי שרפתי מזמן את כל כל השירים, יש כאלה ששרדו אצל אנשים אחרים וחוץ מזה אני לא מנדבת פרטים, אז פשוט תמצצו לי !
פאנק נשאר פאנק !
 

TIMMTOOM

New member
:)

תקרא לזה איך שבא לך....
דבר אחד בטוח , אני לא יכולה להפסיק לאהוב מטאל , רוק , פאנק וכל השילובים האפשריים , אני מי שאני וזה לא ישתנה, זה משהו שנשאר תמיד.
השיר המדובר לא היה בסגנון פאנק רוק מבחינה-מוזיקלית בהתחלה לפחות, אבל הוא בהחלט גרם לתגובות רבות ובלאגן!
השאלה, חוץ מגיטרה חשמלית והציוד הנכון, מה מגדיר פאנק?
כי אם שואלים את השאלה על אנשים?! האם מישהו הגדיר אותך בתור פאנק! בהגדרה של המילה.... בכל זאת אנחנו ישראליים ולא גדלנו באנגליה.
!OY! PUNK
נכון שהתחברתי לכל מיני סגנונות של אנשים ומוסיקה, ההמשך היה שהחבר'ה מצאו מקום שקט לעשות רעש וציוד נכון! וללמוד מלהקות ישנות וכו' , למרות שהם כבר לא נקראו "המהפכה בקרוב" וחוץ מאנשים בודדים כמוני שידעו איפה הם ומה קורה,הם "נעלמו" וגם אני.
חוץ מזה לסתובב ברחוב עם גיטרה חשמלית ולשיר זה לא כזה פשוט, אז כן זו היתה גיטרה אקוסטית שמצויר עליה דגל בריטניה וזה היה אחד השירים הדפוקים שלי שעשו בלאגן! ושנאו אותנו והגיבו באלימות וכו' וגרמנו להרבה פרובוקציה והמוטו היה שכל דפקט יכול להצטרף לבלאגן
בכל מקרה, ניתקתי קשר לפני הרבה שנים, בלי לנסות למצוא אותם, כבר לא עניין אותי ממש.אבל זה עדיין מעצבן מה שכל מיני
אידיוטים למינהם הביעו את דעתם וכל אחד חושב שהוא יודע, בקיצור הרצלים! כמו בשיר... אני חושבת שאין צורך לכתוב את השיר המקורי, שתי המשפטים הראשונים מבטאים את כל הטימטום שיש במדינה הזאת או גורם למטומטים פשוט להגיב! וזה מה שהיה משעשע!
והקטע שהחלטתי להגיב זה בגלל שבא לי לומר לכולם שילכו להזדיין ושהם כולם מטומטמים! וזהו בעצם....אבל אנשים כתבו אפילו ספרים על "הדור" ההוא על סמך כל מיני פיסות מידע שלא קשורות אחד לשני ואינטרפטציה שלהם והסנוביזם שלהם עד היום מוכיח משהו...
כל אחד מגיב לחרה שמישהו אחר עשה או הכין, מאיפה הם יודעים שלא חירבנו על כולם? .... והם פשוט אכלו את את מה שהכנו להם :) כמו ילדים טובים .... והשמש זורחת להם מהתחת! תמיד נכון! זה שהם בכלל תרחו להגיב ולהשקיע אומר שבלי לדעת הם מנשקים לנו את התחת!
מתחת לתחת ... מתחת לתחת ... מאיפה כל אחד כל כך בטוח שהוא לא מנשק את התחת של אחרים! תמיד נכון! השאלה האם אנחנו מודעים לזה או לא, פשוט מאוד, איך חבורה של דפוקים גורמים לאנשים שמחשיבים את עצמם האליטה של המדינה הזאת להגיב?!
 

TIMMTOOM

New member
איך חבורה של דפוקים ?!

איך חבורה של דפוקים גורמת לאנשים שמחשיבים את עצמם האליטה של המדינה הזאת להגיב?!
(נ.ב על הבמה היה ציוד טוב אבל הקהל קצת השתולל על הציוד).

https://www.youtube.com/watch?v=RvMxqcgBhWQ
 

TIMMTOOM

New member
זה עשה רעש

חלק בלתי נפרד מהמשמעות היה שכל דפקט ודפקה יכלו לשיר את השיר ולהיות חלק מזה, זה עשה יותר רעש שהשיר היה שייך "לעם" ולכל מי שרוצה לאמץ אותו, לכן המשורר היה אלמוני ולא נכתבו זכויות יוצרים, ומי שחיפש אותנו ממש יכול היה לחפש!
אז שימצצו לי.

https://www.youtube.com/watch?v=yqrAPOZxgzU
 

TIMMTOOM

New member
קבלו תיקון

הגיטרה הידועה חזרה אלי.... שוב!.... :) !!!!!!!!!!!!
אתם חייבים להודות שזה היה סיפור מרגש :)
אני פשוט אוהבת אותי!
זה כמו משחק שהיינו משחקים - להעביר את הכובע, רק שבמקרה הזה זה היה כובע אמיתי שכל אחד לבש אותו קצת זמן והעביר אותו הלאה, והעבירו אותו הלאה, והעבירו אותו הלאה.....
 

TIMMTOOM

New member
טוק טוק מי שם?

טוק טוק מי שם?
מה הסיסמה?
עדיף להשאר אנונימי, אבל כל מי שחושב שהוא מכיר אותי ורוצה ליצור קשר איתי חייב להזדהות בדרך כלשהי.
אחרת אני יגיב כמו שאני יודעת להגיב
ollo
 
למעלה