מדוע אין טורנירים בשקל גם בסוף שבוע זה?

מדוע אין טורנירים בשקל גם בסוף שבוע זה?

מדוע אין טורנירים לאמצע השבוע? מתי יגיע תורי לקבל משהו?????????. אין מתנות לותיקים ונאמנים, ל"נודניקים" בצורת שואלי שאלות תמימות ולא תמימות שממשיכים לשחק כאן? שבת שלום :) אליסיה
 

aaa123

Member
רוב גדול של האנשים לא יקבלו דבר מלבד כסף שאפו

וגם כסף שאפו הם צפויים לרוב להפסיד בטורנירים ברמת מתמלא. זה לא רק בגלל שיש אנשים שמנצלים באגים שאפשר לנצל בחלק מהמשחקים אלא גם בגלל סיבות אחרות. רוב גדול הם פשוט לא מספר אחד במשחק כלשהו,וגם אם את טובה יותר מ90 אחוז מהמתחרים מספיק 10 אחוז שטובים יותר ממך כדי שלא תקבלי כלום. אני מעולם לא השקעתי שקל ,והדבר היחיד שהשקעתי זה כסף שאפו. הייתי מספיק חכם לא לאבד את כסף השאפו שלי כך שאני יכול להמשיך לשחק אם כי בזמן האחרון כמעט לא שיחקתי. הייתי מציע למי שכסף שאפו חשוב לו ,וחושב שאין לו סיכוי גבוה לזכות בטורנירים ברמת מתמלא פשוט לחפש משחק ברמת קבוע שהוא יכול להרוויח ממנו יותר ממה שהוא מפסיד.
 
למה שכסף שאפו יהיה חשוב למישהו?

הבנתי שכשהקופה נגמרת ממלאים אותה שוב, לא?
 

aaa123

Member
הדרך החוקית היחידה שידועה לי למלא את הקופה

היא פשוט לשלם כסף אמיתי ,ועל כל הפקדה של כסף אמיתי מקבלים כסף שאפו. לא כתוב בשום מקום שממלאים קופה שהקופה נגמרת ,ולא שמעתי על אף אדם שמלאו לו את הקופה. אפשר כמובן להחליף שם משתמש כדי לשחק בכינוי אחר ואז הקופה מתמלאת אבל זה אסור לפי הודעה של המנהל.
 
אז מה קורה אם נגמר הכסף?

אי אפשר לשחק יותר באתר? אני לא חושבת... בטח השבוע המנהל יפתור לנו את הדילמה הזאת.
 

AG151

New member
כסף שאפו

ברגע שנגמר כסף שאפו, כלומר הגעת לאפס מתווסף לחשבונך עוד כסף שאפו :)
 

kd78

New member
טורנירים בשקל

הטורנירים מסוג זה לא זכו להצלחה מרובה, בלשון המעטה. בטורניר יום העצמאות (4 ימים לפני ואחרי החג) בפרפרים ובטורניר הסוליטר בסוף יוני הפרס המצטבר בקופה היה 11-13 ש"ח, שגם זה די עלוב. בחמשת הטורנירים שנפתחו במקביל בשבוע שעבר, באחד - סוליטר - שוחקו חמישה משחקים (מהם, מודה, שלושה שלי, אם כי בדיעבד כל אחד מהם היה מספיק לזכייה; 4 ש"ח!!!), באחר (פרפרים) ארבעה משחקים, ובשלושת האחרים (מהג'ונג, ספידיטייפ וכפתורים אם אינני טועה) לא התקיים ולו משחק אחד. אני חושב שהרעיון הזה של טורניר מיוחד שבו הפרס הוא הקופה בלבד מוצה, בשביל זה קיימים המתמלאים הרגילים על כסף, שלצערי גם למעלה מ-90% מהם נטושים. אני אישית מחכה לשובם של טורנירי הפי 1000....
 
שבוע טוב kd ותודה על ההארה - לא ידעתי

שאחוז המשתתפים הוא כ"כ נמוך, המ........ כן, גם אני אשמח ל-1000 כל שבוע :), אבל בכיסי
. צ'או בינתיים :)
 

alexrait1

New member
צריך טורניר ב 10 אגורות.

ככה אנשים פחות ירגישו את המחיר וישחקו יותר. כשכל ניסיון עולה שקל זה לא משתלם לנסות עוד ועוד לשפר את התוצאה. במיוחד כשמדובר באנשים מכורים :) ואם זה כבר בשקל, אז לצרף לזה איזשהו פרס בנוסף לכסף.
 

snoopy78

New member
מפתיעה אותך הנטישה?

פגשתי "נוטשים" כאלה באתר אחר... אתה אחת הסיבות לנטישה. שאלתי אותם - חלקם משתמשים באותו כינוי, וכך זיהיתי אותם - את אלה שהסכימו לענות, אם הם משחקים גם כאן וגם שם, ולמה הם "נטשו". קיבלתי כל מיני תשובות. אתה היית תשובה חוזרת לשאלת ה"נטישה". לא אצטט אותם ואדבר בשמם. תמצא אותם ותשאל בעצמך. אלא אם זה לא חשוב לך, ורק הצער על ה-90% האלה נשאר לך.
 

kd78

New member
הנטישה לא, התשובה שלך כן

אני??? אני שבניגוד לכמה אנשים פה (לא אציין שמות) לא פתחתי שני שמות משתמש ותמיד משחק בצורה הוגנת? או שאולי מי ששאלת אותם היו אנשים בסגנון אלה שסיימו "ראשונים" במהג'ונג הפוך? איזו צביעות, זה באמת מגעיל. אתה יכול למסור שאם למישהו יש משהו להגיד הוא יכול לשלוח הודעה פרטית... אגב גם באתר האחר יש את השטויות שלו, תסתכל בחלק מרשימות המצטיינים שם. אם אני מפריע למישהו, מעניין מה הוא מתכוון לעשות כשאני אעבור לשחק גם שם...
בכל מקרה ברור שזה לא כיף שאין כמעט שחקנים או טורנירים עם פרסים.
 

kd78

New member
מה שלא מונע מההנהלה לנסות שוב... ../images/Emo4.gif

וגם הפעם אם הקופה באחד המשחקים תגיע ל-10 שקלים זה יהיה נס, כשברובם כמו תמיד לא ישוחק ולו משחק אחד. אני לא מבין למה יש מי שחושב שזאת אטרקציה.
 
למעלה