מדור חדש ושמו עדכונים מועדות הכנסת

זהבה נ

New member
מדור חדש ושמו עדכונים מועדות הכנסת

השונות שהתקימו לאחרונה. אחת לשבועיים לערך אכניס עדכונים חשובים ופרוטוקולים מדיוני הוועדות שנערכו סמוך לתקופה, אני מקווה לעשות זאת כדרך של שגרה כאן בפורום ובכדי להיות בקשר יותר צמוד עם בית המחוקיקים שלנו ולשמש לכם ערוץ לנעשה בועדות הכנסת: ועדת החינוך, חינוך וכספים, זכויות הילד, בריאות וכספים וסמים. כהתחלה היוה הוועדות הללו וננסה לעקוב מקרוב בנושאים המגוונים ובדיונים החשובים בנושאים הרלוונטיים לפורום זכויות הורים ותלמידם. בימים אלו אני במגעים עם ח"כ מסוים הגיש תיקון לחקיקה, כדי לארחו כאן אצלנו בפורום במטרה להיטיב ולהסביר לציבור מה שעומד מאחורי את הצעתו לתיקון החוק, בכוונה אינני נכנסת ומעלה את הנושא לדיון כאן, כל עוד אין לי תשובו של הח"כ, אני מבטיחה לעדכן אתכם ברגע שתהיה לי תגובתו. שיהיה המשך סוף שבוע נפלא לכולם.
 

זהבה נ

New member
יו"ר ועדת חינוך- מלי פולישוק-בלוך

ח"כ הכנסת הנ"ל נבחרה ליו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט. ח"כ מלי פולישוק-בלוך מכהנת בכנסת מטעם סיעת שינוי, היא אם ל 4 ילדים והיא מתגוררת ברעננה. על פי המפורסם באתר הכנסת היא בעלת תארים אקדמאים הללו: M.A מדיניות ציבורית, אונ` ת”א M.A מדעי המדינה (יחסי ישראל-סוריה), אונ` ת”א LLB משפטים, מרכז בינ-תחומי הרצליה B.A מדעי המדינה, אונ` ת”א B.A אמנות התאטרון, אונ` ת”א בשם חברי הפורום ואני בראשו, נאחל לח"כ פולישוק/בלוך, הצלחה רבה בתפקידה החדש והחשוב שמונתה לכהן כיו"ר . מי יתן והיא תיישם רבות ותתרום לחקיקה בנושאי זכויות הורים ותלמידים במסגרת תפקידה החדש. מצורף פרוטוקול השיבה בה נבחרה להחליף בתפקיד את קודמה ח"כ שלגי שעבר לכהן בתפקיד אחר.
 

זהבה נ

New member
ועדת חינוך בנושא הסעות תלמידים

בעקבות האירוע המצעט שהיה בתחילת החופש הגדול בעמק חפר והתאונה המחרידה. ועדת החינוך דנה בנושא הסעות תלמידים ומוגש לכם הפורטוקול. נושא ההסעות במיוחד בחינוך המיוחד כאוב אפילו יותרמהמציאות הקימת בחינוך הרגיל, עד היום אין הנחיות ברורות למי מהתלמידים מגיע כן או לא ליויי בהסה והנושא תלוי לעתים בטוב לב של האחראי ברשות המקומית. חברים יקרים, הנכם מוזמנים להגיב.
 
למעלה