מדיטציות לשחרור ביום כיפור

רותי 11

New member
מדיטציות לשחרור ביום כיפור

2 דרכים לסגור מעגלים קארמות שיעורים ביום כיפור
מכיוון שביום הזה השמים פתוחים וזה יום מצויין לעשות את זה
אני מביאה כאן 2 דרכים שיסייעו לכם לעשות את זה .
1. מדיטציה ראשונה
לנשום מספר נשימות מרגיעות ומפקסות.
לראות את עצמכם נעטפים בטבעות של אור (לזמן את האור מהאינסוף) לראות איך אותן טבעות מקיפות אתכם ומסתובבות סביבכם ללא הפוגה לאט,
כאן ישנן 2 אפשרויות
1. לבקש לסגור מעגל מול נושא או אדם ספציפי
2. לבקש לסגור מעגלים שהנשמה שלכם חושבת שזה הכי חשוב לכם.
כעת אתם תראו צינור אור שיורד מהאינסוף ונכנס דרך הכתר שלכם אל הד.נ.א שלכם אותו צינור אור הופך להיות ספירלה בתוך הד.נ.א שלכם והוא מתחיל לנקות ולשחרר כמובן אנרגיות עקשניות יתכן ותחושו כל מיני מיחושים בגוף וזה בסדר זה מעיד על כך שמשתחררים דברים מתוככם, לאחר מכן ראו (או תנו פקודה) שאותו אור מהאינסוף פשוט ישטוף אתכם ואת כל החלקים הפיזיים והמטאפיזיים שלכם, כדי לנקות את אותן אנרגיות שהשתחררו תוך כדי עבודת הספירלה ובמקביל לנקות את האנרגיות המיותרות ושאינן משרתות אתכם, זה התהליך הראשוני.
לאחר מכן תבקשו שאותו אור עצום מהאינסוף ירד אליכם ועליכם וימלא אתכם ויאיר אתכם ואת כל החלקים שלכם.
תבקשו מאותו אור לשחרר אתכם מאותן קארמות מאותם שיעורים שאינם משרתים אתכם יותר, תנו לאור למגנט אליו את אותן אנרגיות האור מקיף אתכם בסיבובים כולל הטבעות שאינן מפסיקות את פעולתן בזמן התהליך שך הניקוי ובכלל פשוט תנשמו עמוק ותנשפו החוצה את כל האנרגיות המיותרות את כל האנרגיות שאינן מאפשרות לכם צמיחה והתעלות תנו להן לצאת בזמן הנשיפה.
וכל הזמן תוך כדי הפעולה לומר שאתם משחררים את אותן קארמות וכמובן כל אחד בנושא הוא רוצה ומבקש לשחרר לא הייתי ממליצה לשחרר בבת אחת הרבה אלא כל פעם לעשות משהו אחר. אפשר לעשות מספר מדיטציות כאלה במשך היום.
כל הזמן לומר שאתם משחררים ותודה רבה על השירות שלהם בחייכם. אתם גם יכולים לומר שאתם מוותרים על אותה קארמה (שיעור, תיקון, חוויה) יתכן שיעלו לכם תמונות, סרטים, חזיונות או תחושות לא להכניס פנימה חזרה אלא לשחרר יתכן ויעלו פחדים אין מה לחשוש לומר להם תודה ושאתם כבר לא זקוקים להם יותר. יתכן ותחושו צורך לצרוח (תעשו זאת לתוך כרית) יתכן שתחושו צורך לבכות תבכו ובכלל תקשיבו למה שעולה ותפעלו על פי זה אל תעצרו את עצמכם כדי שהשחרור יהיה מלא יותר.
לבסוף תבקשו מהאור שימלא את אותם חללים שנוצרו אצלכם כתוצאה מהשחרור האנרגטי וכדי שלא תחזור לשם האנרגיה שהשתחררה תודו לעצמכם תודו לכל מי שלקח חלק בחיים שלכם ואתם משוחררים כמובן בעיקר אותם אלה שהשתתפו בשיעור שלכם.
בהצלחה
להיכנס למצב מדיטטיבי שקט, לזמן אור מהאינסוף/אלוהים לראות את אותה קרן אור נכנסת דרך הכתר וממלאת את כל הגוף עד שהיא יוצאת החוצה מקיפה אתכם במעין בועת אור, לאחר מכן לזמן את ההדרכה הישירה שלכם או את נשמת האם שלכם שתוביל אתכם בתוך התהליך, אתם לא חייבים לראות אותה אבל אתם תחושו אותה בצד שמאל שלכם, וגם אם לא היא בכל מקרה תהיה איתכם.
לאחר מכן לדמיין מולכם את עץ הספירות האישי שלכם לקחת נשימה עמוקה לבקש בצורה מאוד מדויקת ומצומצמת את הנושא שאתם רוצים לסגור או לקבל עליו הבנות לחוש או לראות לאיזה ספירה אתם מתחברים או איזה ספרה מהבהבת ללכת לפתח הספירה מי שיכול שיכנס פנימה ויקבל הבנות ויראה או יחוש את מה שיש שם ולמה אתם עדיין תקועים לבקש מההדרכה/נשמה שלכם שתיכנס איתכם לתוך אותה ספרה תלווה ותתמוך בכם, תאפשרו לעצמכם להיות נוכחים בתוך התהליך תבקשו מהנשמה שלכם שתעזור לכם לשחרר ככל שניתן את נושא התקיעות, בזמן שאתם בתוך הספרה קחו מספר נשימות עמוקות ועם כל נשימה מלאו עצמכם באור ובכל נשיפה הוציאו החוצה את אותה אנרגיה תקועה. והיה וראיתם מה קורה בפנים זה מעולה ממש תפעלו על פי החושים שלכם מה לעשות ואיך לעשות תנסו לכוון עצמכם לאותה נקודת מקור כדי להיות מדויקים וגם אם אתם לא רואים עשו את אותה פעולה ותסמכו על עצמכם ועל נשמתכם שתדע לעזור לכם בתהליך השחרור. לאחר שתחושו שסיימתם צאו החוצה מתוך אותה ספירה קחו נשימות עמוקות תודו לנשמה/הדרכה שלכם ובעיקר לעצמכם על התהליך.
בהצלחה
מצרפת תמונה של עץ הספרות להמחשה

 
למעלה