מדיטציות שונות קלות ליישום

kung fu

New member
מדיטציות שונות קלות ליישום ../images/Emo23.gif

את חלקן למדתי בקונג-פו, את חלקן מספרים, את חלקן מהילרית שאני עובדת עמה, את חלקן במקומות אחרים. סביר שחלק מהדברים מוכרים לכם, אבל עדיין ארשום אותם. (עומר, אם הן נראות לך, את יכולה לשים אותן במאמר) בהצלחה
שימוש בדמיון עצמו עיניים. דמיינו את עצמכם במקום קסום (אמיתי או דמיוני), שנוסך בכם שלווה וריפוי. שליחת אהבה שלחו לעצמכם אהבה. פשוט עשו זאת כמו שאתם מבינים את ההנחיה. אם השכל שלכם יתערב ויגיד: "אני לא יודע/ת איך עושים את זה", אז תרפו מהמחשבה הזאת, ופשוט עשו מה שאתם מבינים מכך. התבוננות פנימית עצרו רגע את כל ההתרחשות שאתם נמצאים בה. התבוננו פנימה. איזה רגשות חולפים בכם כעת? מהן המחשבות שלכם? קבלה עצמית מצאו משהו שאתם שופטים את עצמכם בדרך כלל לגביו. עכשיו הסכימו להרפות מעצמכם בנושא הזה, ובמקום לשפוט - לקבל את עצמכם כמו שאתם, גם עם הדבר הזה. הרעפת אהבה לעצמכם עמדו מול המראה, הסתכלו על עצמכם בעיניים, ואמרו לעצמכם בקול: "אני מקבל/ת אותי כמו שאני", ובפעם אחרת, או לאחר מכן אמרו: "אני אוהב/ת אותי". אם עולה קושי להגיד את זה, שלחו אהבה לקושי הזה. חבקו את הקושי כמו שמחבקים ילד קטן, עם הרבה רגישות, חום ואהבה. אמון להתמקד במרכז. למלא אותו באנרגיית חיים, חמצן ואור. לקרוא לכל החלקים שלי אל המרכז – פיסיים, רגשיים, רוחניים, מנטאלים. להעלות מהמרכז את האנרגייה של האמון. להציף את כל החלקים באנרגיית אמון ולאחד את כל החלקים בתוכי. גוף לקבל את הגוף שלי - לדבר איתו. לגעת בו, להגיד לו כמה שהוא יפה וטוב. שפע לראות צינור שמגיע מהאוקיאנוס אל הבית שלי. לראות דימוי של הבית שלי עם גינה ואדמה. הצינור של המים מזרים מים אל הצינורות והם משקים גם את האדמה שנותנת פרחים, פירות, צמחים, ירקות. האדמה נותנת לי את כל מה שאני זקוקה לו. האדמה נותנת באהבה ובכיף. הכל הרמוני. יש לי את כל מה אני צריכה.
 
מתוקה, הכנסתי את המדיטציות שלך

למאמרים, למשמר נצח... תבדקי, ותגידי לי אם את רוצה שאני אשנה משהו.
 

kung fu

New member
אגב, כשלוחצים במאמר על השם

מיכל קונג-פו, מקבלים את המייל שלך. את מוזמנת להחליף שם את המייל למייל שלי - [email protected] (אלא אם רצית שבכוונה המייל שלך יופיע שם)
 
למעלה