מדינה גזענית!!! צרפת קרובה מתמיד!!!

BoByBiRd

New member
מדינה גזענית!!! צרפת קרובה מתמיד!!!

הערבים שהם חמישית מהאוכלוסיה שלכם, לא מיוצגים בכנסת. תחשבו על זה שאם בארה''ב יהודי לא היה מתמנה לשר בגלל שהוא יהודי והוא "מסכן את המדינה" (פולארד, החפרפרת בפנטגון, היו פרשות!!!) כולם היו צועקים אנטישמיות, ושהאמריקאים חארות! תבינו קודם כל איפה אתם עומדים, ומי אתם לעומת הערבים ואחרי זה תדבר. יהיה פה פיצוף שאוקטובר 2000 היה ניצוץ של גפרור לעומתו. אפילו צרפת תהייה קטנה לידינו!!! הגיע זמן שלאנשים האלה (וכן, הם אנשים!!!) יהיה ייצוג הולם למעמדם בחברה. ושיפסיקו להתייחס אליהם כאזרחים סוג ז'. לפיכך, החלטתו של פרץ, לדאוג לאנשים האלה, לקדם את האינטרסים החברתיים שלהם, לתת לשר ערבי לכהן פעם ראשונה בממשלה ישראלית, ולא להזניח את הציבור הנ"ל, בנוסף לכל עמדותיו החברתיות (רק חבל שפתאום כולם נהיו עמיר פרץ!!! פתאום שרון מצמיח שפם, ופרס מצמיח תכנית למיגור העוני...), החלטות אלו יגרמו לי להצביע בשבילו. אל תהיו עיוורים. מדיניות ביבי-שרון בשלוש וחצי השנים האחרונות דפקו אתכם קשה!!! ולא נראה לי שהם פתאום יפסיקו לעשות זאת. אני מצביע פרץ.
 

SupermanZW

Well-known member
גם פרץ מושחת

פרץ אינו טוב משרון או מפרס, אל תצפה שכראש ממשלה הוא יהיה טוב יותר משרון. ערבים מיוצגים בכנסת גם עכשיו, בהתאם למנדטים שקיבלו מציבור הבוחרים שלהם, אין שום סיבה לשנות זאת. פרץ מעולם לא דאג לעובדי חברות כוח האדם או לעובדים שאינם שייכים לארגון עובדים חזק, הוא גם לא דאג לכך שכל עובד יקבל תנאים סוציאליים, מה בעצם הוא עשה בהסתדרות? שום דבר. פרץ לא יודע אנגלית וגם לא מבין דבר בכלכלה, רעיונות יש לו אך אין לו שמץ של מושג כיצד לממשם והאם זה אפשרי בכלל, למשל, העלאת שכר המינימום ל85% מהשכר החציוני תגרום לפיטורים המוניים ולהעלאת רמת האבטלה למעל 30%, שיא שלא היה מעולם, לצורך רמת אבטלה מינימלית ותנאי מחיה בכבוד לכל עובד די בכך שרמת שכר המינימום תהיה 40% בקירוב מהשכר החציוני כנהוג במרבית המדינות המפותחות, כיום רמת שכר המינימום היא 52% מהשכר החציוני ולכן בינתיים לא כדאי להעלותו, לולא המצוקה הבטחונית ולו היה אפשר ליצור בארץ תנאי מיסוי שיעודדו יותר משקיעים זרים וגם פתיחת עסקים נוספים ע"י ישראלים תוך יצירת מספיק מקומות עבודה כדי להקטין את האבטלה ל4% בקירוב (פער הניידות) היה מקום אף להעלות את שכר המינימום ל60% מהשכר החציוני (כמו באוסטרליה וצרפת) מבלי להפר את האיזון ולהפוך עובדים רבים למובטלים, אך במצב הנוכחי זה בלתי אפשרי.
 

ftsttgb

New member
שניה !!!

קודם כל שהם יכירו במדינה שלנו וב"ציונים" ואז נדבר איתם . אני הכרתי מכיר והכיר מאות ערבים מהדרום מהגלילי מחיפה מכל מקום שהם חיים בו והם שונאים אותנו והם מראים את זה ואני לא גזען אני גם לפעמים חבר שלהם (אנטרסיים עסקיים בכלכה הקשה פה במדינה ).
 

BoByBiRd

New member
הם שונאים אותך כי אתה מדכא אותו

כבר 57 שנה. ומתייחס אליהם כאזרחי המדינה סוג ז'! קודם כל תתייחס אליו כשווה בין שווים, אחרי זה תראה אם ה"תאוריה" שאתה אומר היא נכונה.
 

ftsttgb

New member
כבר 57 שנה

המדינה לא רואה אותם ממטר לא אני אז עזוב אותי .המדינה מדכא ?? כל ערבי שרוצה ליצור לעצמו חיים יותר טובים בבקשה שיצור לו אך אחד לא מפריע לו... ראה מה נעשה בבתי חולים מרפאות פרטיות רופאי שיניים ערביים בתעשייה המון מנהלי ייצור ערבים אנשי מסחר ערביים שיש להם 2 מרסצס בבית . כמו הערבים בצרפת הם צריחים להיות מושפלים ולחיות חרא עד שהם מגיעים למעמד הזה . כי ככה מדינה "מערבית" "מתוקנה" מתנהגת (והמבין יבין) אין לי תאוריה .. פגשתי מאות ערבים בחיי במסגת עיסוקי והם שונאים את הישראלים היהודים בצדק לא בצדק מה אכפת לי אכפת לי שם שונאים אותי ואני עדיין ממשיך לעשות אתם עסקים חרא מדינה ....
 

BoByBiRd

New member
וזאת המדינה שלך, להזכירך...

וסוף סוף הגיע מישהו שמוכן להשים לזה סוף!!! אני מצביע בגלל זה (ובגלל עוד דברים) לעמיר פרץ.
 

yuvi55

New member
מי שהכניס את הערבים לכנסת טעה בגדול

הערבים האלה הם אנטי ציונים, נגד המדינה ובעד הטרור , סוריה,עירק, מסיתים את הערבים נגד המדינה בכל הזדמנות, זה רק עניין של זמן שיקראו לערבים לאינטיפדה נוספת. ערביי ישראל לא פחות מסוכנים לישראל מהפלשתינאים, לכולם יש מטרה סופית לסלק אותנו מכאן לים ומעבר לה וביום מהימים לשלוט כאן. אם לא היינו כובשים את השטחים - מי יודע מה היה כיום ! שוכחים שעד מלחמת ששת הימים ב-67 היו הפדיון, היה ירי יום יומי על ישובי עמק הירדן: כפר-רופין,נווה איתן, תל-קציר .ועוד ישובים שכרגע איני זוכר. וכל אזור הגליל העליון: כמו דפנה, כפר-סולאד ועוד ישובים בצפון.
 

ftsttgb

New member
ממש לא אכפת לי שערבי יהיה עם פרץ

והם מיוצגים על ידם בלבד וזה סטטוס קאו. גזענות זה חלק מהעולם שלנו תתמודד עם זה . אני מתמודד עם זה כל יום . אני שונא לעשות עסקים עם ערבים
 

sunshine2u

New member
אמרה של פחדנים.

מה שאתה אומר בעצם זה שאם מישהו מפחיד באיזושהי תבערה שהוא יצור אז אתה מייד תתקפל ותתחיל ללקק לו...אני בטוח שאם הדתיים יאיימו בתבערה כיוון שכל הזמן מחללים להם שבת בפרהסיה ומולם ובגלל שלא תמיד גם להם יש יצוג שווה אזי אתה תגיב בצורה שונה, וזה כיוון שאתה יפה נפש מתחסד מהסוג הכי צבוע שיש. פשוט לא כך מתנהגת המדינה, לערבים כאן אין מקום במדינה יהודית ודמוקרטית כיוון שאינם כוללים את שני הכללים הללו, והם לא מפחידים אותי בשום תבערה ושום אוקטובר 2000 כיוון שאם יהיה ראש ממשלה חכם הוא ישכיל להבין שהדרך הכי טובה לנצח טרור מבית הוא ע"י כוח רב, ראו ערך ירדן או כל מדינה שהייתה בה התפרצות שדוכאה בכוח רב ו30 שנה אחרי זה יש שקט ודממה.
 

kkkkli

New member
מדינה גזענית? איפה השכל שלך?!?!

אני רוצה להבין אתה משווה את יהודי ארה"ב לערביי ישראל , אני רוצה שתמצא לי יהודי אמריקאי אחד שפעל נגד קיומה של ארה"ב, הם נאמנים למדינתם ולחוקת ארה"ב קודם כל ורק אחר כך למדינת ישראל. הם מזדהים עם העם האמריקאי ורואים בעצמם חלק מהם , הם מתגייסים לצבא(וזאת אפשר להשוות למגזר הדרוזי למשל) הם נאמנים למדינה ונאמנים להמנון ולא מצפים להקים מדינה יהודית על אדמת אמריקה ביום מן הימים. ואם כבר הזכרת את פרשת פולארד אז ראוי להגיד שהוא אומנם נידב מידע סודי אך לא מתוך כוונה לפגוע בארה"ב כמו כן לא נגרם שום נזק לבטחונה של ארה"ב ואני יוסיף ויגיד שהלווי וערביי ישראל שפועלים נגד האינטרסים הישראליים ורואים בציונות אויב (אגב חלקם יושבים בכנסת)יקבלו עונשים שמתקרבים לעונש שקיבל פולארד.
 

BoByBiRd

New member
פולארד, וכן, הוא סיכן את בטחון ארהב

להזכירך. שגם הוא נרקב בכלא, ומדינת ישראל לא עושה למענו שום דבר!!! ושוב, הגזענות... אחח... היא חוגגת... זאת מדינה יהודית נכון, אבל היא דמוקרטית. כנראה שהיא דמוקרטית דמה. כי דמוקרטיה זה שלטון העם, (והעם במדינה שלך הוא גם הערבים), אז כנראה שאנחנו דמוקרטיה שרק פתוחה ליהודים. אם זה היה בגרמניה, צרפת, או בעוד מקומות היינו אומרים שהם אנטישמים.
 

kkkkli

New member
תגיד מה יהיה?

מה אני צריך לעשות כדי להכיח לך שהערבים במדינת ישראל (ושלא יבינו אותי לא נכון הדרוזים והבדואים כן נאמנים) לא נאמנים למדינה אלה להפך רובם שונאי ישראל שמגדירים את עצמם פלשטינים ולא רק אלה מחוץ לקו הירוק אלה גם הערבים מיפו רמלה וכו... להבדיל מהם היהודים במדינות אחרות נאמנים קודם כל למדינתם, הם כן משרתים בצבא ועומדים בכל חובותיהם ולכן מקבלים את כל זכויותיהם חוץ מבמקרים יוצאי דופן שנובעים מאנטישמיות. ברגע שהערבים יעמדו בכל חובותיהם למדינה הם יוכלו לדרוש להיות שווים לכל האזרחים, עד אז אין להם מה להתלונן. חוץ מזה אני רוצה עכשיו שתחשוב לעצמך למה ערבי תושב חיפה למשל יכול לסיים שלוש שנות לימוד בטכניון בגיל 21 כשישראלי ממוצע רק יוצא לחיים האזרחיים הבוגרים שלו בגיל 21. (ואחרי שחשבת) זו בדיוק הסיבה שלי ולך יש עדיפות בדברים מסויימים על אותם "ערבים ישראלים" אז אם הם ממשיכים לטעון לגזענות אין בעיה אני רוצה שאותם ערבים ישראלים במקום לשרת בצבא יעשו שרות לאומי לא במסגרת הצבא, למה לא? זה לא רווח נקי של שלוש שנים לכל ערבי? אתה יודע מה אני מאחל לך שלא תצטרך אבל תכנס לבתי חולים למשל תל השומר בלינסון תראה כמה רופאים ערבים יש שם זה גזענו? תבדוק כמה אחוז מתלמידי הטכניון ערבים,זה גזענות? אני ממליץ לך להתעמק קצת יותר במקום להגיד ישר זה גזענות תבדוק לעומק מה קורה ותראה שזה לא מה שחשבת..
 
למעלה