מדעי התזונה

mehashefa

New member
מדעי התזונה

שלום, האם יש כאן מישהו שלומד מדעי התזונה בעברית בשלוחה ברחובות? אני רוצה ללמוד שם. וכרגע התנאים מאוד גבוהים, אני חושבת שהתנאים שמוצגים עכשיו הם עבור סבב ב' לתשס"ט, ושהם לא עדכנו את התנאים... ככה שאם אני רוצה ללמוד שנה אחרי (תש"ע - איזה אותיות לשנה...) ולהירשם בססב א' התנאים יהיו נמוכים יותר? האם נכון? חוץ מזה אשמח לדבר ולשמוע קצת ממי שלומד בחוג הזה. המלצות! תודה :) רותם
 

TwelveEyes

New member
לא לומדת שם, אבל...

אני ממש לא מציעה לך להסתמך על המזל בקטע הזה. עדיף לשפר ציונים כך שתהיי בטווח התנאים המוצגים כרגע באתר (הם לא משתנים בצורה דרסטית מאוד משנה לשנה, למיטב ידיעתי) במקום לקוות שיקרה נס. חבל שתבזבזי את זמנך בסטטוס המתנה כמה חודשים רק כדי להידחות בסוף מהחוג...
 

שלחופה2

New member
היי

אני לומדת מדעי התזונה שנה א'. למיטב ידיעתי אין דבר כזה סבב ב' (נראה לי יש את זה רק בחוגים לא מבוקשים), התנאים הם גבוהים... הלימודים קצת עמוסים אבל מסתדרים.. הפקולטה עצמה ממש נחמדה, יש פה אחלה אוירה אממ.. אם יש לך עוד שאלות ספציפיות- אני כאן:)
 

mehashefa

New member
היי :)

היי, תודה! נחמד לשמוע שיש אוירה טובה... אמרו לי שזה נחשב לתואר קשה. איך את מסתדרת? ותנאי הקבלה ממש גבוהים! יש לי בגרות טובה (לפי העברית 10.88) ואני צריכה פסיכומטרי של 739... אוף ): עדיין לא עשיתי פסיכומטרי, אני אצטרך ממש לקרוע את התחת בשביל להשיג ציון פסיכומטרי כזה גבוה...
 

עידוdee

New member
לפי דעתי

התנאים הללו באמת טיפה גבוהים.. עם בגרות שלך צריך פסיכומטרי נמוך בהרבה, אז צריך לחכות עוד כמה זמן עד שהתנאים יהיו רלוונטיים לשנה הבאה.
 

שלחופה2

New member
מסתדרים:)

אני אישית מרגישה שהתואר עמוס יותר משהוא קשה (בינתיים לפחות). אני מסתדרת לגמרי עם התכנים של הקורסים אבל קשה לי לסדר את הזמן באופן יעיל בין כל המטלות (תרגילים, מבחנים, מעבדות). לגבי הפסיכו' אני באמת לא יודעת... הסכם שלי היה המון מעל סף הקבלה אז אני לא זוכרת מה היה הסף עצמו.. אבל באמת לא הגיוני שאת צריכה פסיכו' כזה גבוהה.
 

mehashefa

New member
היי, ואיך האווירה החברתית?

סליחה על השאלות :) ותודה על התשובות... זה מעודד וכייף לשמוע מאוד! ויש שם גם מעונות? איפה את גרה?
 

שלחופה2

New member
אחלה

אני גרה במעונות שם. יש גם הרבה חבר'ה ששוכרים דירות באזור, והרבה שחוזרים כל יום הביתה. אם תשאלי אנשים מחוגים אחרים בפקולטה קרוב לודאי שיגידו לך שהתזונאיות (כי הבנים אצלנו ממש בודדים) סנוביות ותחרותיות. אני לא ממש מרגישה את זה, וחוצמזה בכל חוג יש כאלה ואחרים. בינתיים אני ממש נהנת מהאנשים שם, לנו (אנשי המעונות והדירות) יש גם חיים- אנחנו יוצאים ביחד לפחות פעם בשבוע.
 

mehashefa

New member
:)

לא חשבתי על זה, אבל באמת זה לא מפתיע שהרוב בנות! וכל מי שלומד שם, בנים ובנות, מה הם רוצים לעשות עם המקצוע לאחר הלימודים? לאיזה כיוון לקחת אותו?
 

שלחופה2

New member
זה רחווווק...

אני אישית מתכוונת להמשיך לתואר 2 (ואחכ 3) ולעבוד בתחום הקליני אני יודעת על משיהי שרוצה לקחת את זה דווקא לתחום של הדרכה וחינוך נראה לי שרובנו עוד לא ממש חושבים על זה..
 

mehashefa

New member
מגניב!

ממש תודה על התשובות והעזרה... עכשיו רק נשאל לי לעשות פסיכומטרי טוב. בהצלחה בלימודים וכו', ואולי עוד ניפגש. תודה!!
 

mehashefa

New member
אני כולי מתרגשת, יש לי חדשות מעולות!

אכן צדקתי. אמא שלי התקשרה לפקולטה שם או לאנשהו, ואמרו לה שבאמת מה שכתוב עכשיו באתר זה פחות או יותר אחרי שההרשמה נגמרה ונשארו ממש מעט מקומות לממש אנשים מבריקים. ממש קצת לפני תחילת תשס"ט... והיא שאלה אם הייתי מנסה להירשם באפריל האחרון עבור השנה הזאת (תשס"ט) עם הממוצע שלי, והייתי צריכה פסיכומטרי של 615. כלומר, אני בטוח אצליח להתקבל לפקולטה! בתקווה שנתראה שנה הבאה... וייאלה אני צריכה ללמוד פסיכומטרי, יש לי עד מועד אפריל. :)
 
לגבי סבב ב'

אני כן חושבת שברוב הפקולטות יש סבב ב', גם היותר מבוקשות שבהן (חוץ מרפואה ועוד כמה יוצאי דופן) לדוג', במשפטים עכשיו (או לפחות לפני איזה חודש, כשבדקתי) הנתונים שמופיעים מאד מאד מאד גבוהים, כי מי שרוצה להתקבל עכשיו צריך להיות מבריק בצורה בלתי רגילה בשביל שלאוניברסיטה יהיה תמריץ מספיק לקבל אותו גם אחרי תחילת שנה"ל, ואני לא חושבת שמישהו יכול להגיד שהחוג למשפטים באוניברסיטה העברית הוא מהחוגים הפחות מבוקשים. אני התקבלתי לתכנית המשולבת במשפטים, שדורשת ציונים יותר גבוהים מהתכנית הרגילה למשפטים, אבל עם הנתונים שנדרשים עכשיו בקושי הייתי מצליחה לגרד קבלה לחוג הרגיל. בקיצור, יש ממש מצב שמדובר על סבב ב', שווה אולי להתקשר למזכירות ולשאול (או לחפש בדף אפשרויות אחרות. אמרו לי שצריכה להיות באתר גם פונצקייה שבודקת על פי סבב א' של שנה שעברה) בכל מקרה, בהצלחה (גם למועמדת וגם ללומדת)!
 
למעלה